نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
بیرانوند: پولکی نیستم و دلایلی برای فسخ با پرسپولیس داشتم/ از هواداران تنها یک چیز می‌خواهم/ چند پیشکسوت انگار این شغلشان شده
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگویی ویدیویی دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس بطور مفصل تشریح کرد.

علیرضا بیرانوند در ویدیویی درخصوص جدایی‌اش از پرسپولیس و حاشیه‌های دو هفته اخیر گفت: گفتم اگر بیشتر سکوت کنم برای جامعه فوتبال و ورزش خیلی خوب نیست.

همه مردم و هواداران پرسپولیس فسخ قرارداد من کاملا قانونی است و هیچ خلافی در این فسخ نیست فقط اتفاقاتی که من رو اذیت می‌کند فضای مجازی - مجریان محترم - گزارشگران محترم و قلم به دستان عزیز به خاطر اینکه بازدید زیادی داشته باشند و  مخاطبان زیادی جذب کنند این کار را می‌کنند ولی من این اجازه را نمی‌دهم چون به رنگ لباس تیمم کاری ندارم.

گلر ملی‌پوش ادامه داد: من ده دوازده سال است که برای تیم ملی بازی می‌کنم و به نظرم بی‌احترامی به من که این همه برای تیم ملی زحمت کشیدم زیاد خوب نیست بابت چیزهایی که نمی‌دانید بخواهید عکس‌العمل نشان بدهید. نباید تحت تاثیر صحبت‌های سایت‌ها و برخی از ادمین‌های فضای مجازی که همه آنها خط گرفته‌اند که من را مقابل شما قرار بدهند قرار بگیرید.

بیرانوند گفت: یک اتفاقاتی برای من افتاده که می‌گویند بیرانوند دهاتی عشایر اما من افتخار می‌کنم که دهاتی هستم  افتخار می‌کنم که عشایر هستم افتخار می‌کنم که از عشایر به این جایگاه رسیدم و بیشتر از آن افتخار می‌کنم که از عشایر آمدم و هیچ هزینه‌ای بابت این جایگاهم نکردم و فقط به کمک مردم عزیزم و خدا به ایت جایگاه رسیدم. یک هزار تومانی هزینه رسانه و فضای مجازی نکردم که بخواهد جایگاه من را بالاتر ببرد. به خودم بابت این همه اتفاقاتی که برای من افتاده افتخار می‌کنم.

گلر ملی‌پوش تصریح کرد: بر فرض مثال آقای بیرانوند مطالباتش را کامل از پرسپولیس گرفته اما چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچکدام از آقایان در باشگاه با تماس نگرفتند و حتی یک پیامک به من نزدند مبنی بر اینکه آقای بیرانوند شما که مطالباتت را کامل گرفتی چه شد که فسخ کردی و این یعنی من کارم را دست به جلو بردم و تصمیمی گرفتم که خیلی عادلانه بود.

بیرانوند با اشاره به اینکه خیلی‌ها می‌گویند من پولکی هستم و بخاطر ۳۰۰ میلیون تومن فسخ کرده است؛ توضیح داد: علی بیرانوند ۲ تومن از مطالباتش مانده که باشگاه پرسپولیس باید آن پرداخت می‌کرده و خیلی اتفاقات افتاده که در چند روز آینده متوجه می‌شوید که چرا پول من را ندادند و دنبال چه چیزی بودند که من را اذیت کنند و می‌خواهم به شما بگویم که این اتفاقی که برای من افتاد من می‌دانستم که می‌خواهند من را جلوی هوادار قرار دهند.

بیرانوند: پولکی نیستم و دلایلی برای فسخ با پرسپولیس داشتم/ از هواداران تنها یک چیز می‌خواهم/ چند پیشکسوت انگار این شغلشان شده

گلر ملی‌پوش گفت: من نه تمام بازیکنان پرسپولیس در این هفت هشت سال زحمت کشیدند و باید به آنها احترام بگذارید و حقشان را می‌خواهند و هوادار یک عکس العملی نشان می‌دهد. بازیکنان پرسپولیس زحمت زیادی کشیدند و قهرمانی‌های زیادی به دست آوردند و وقتی که حقشان را می‌خواهند شما نباید با عکس‌العمل یک ادمین فضای مجازی یا یک پیج رسانه فشار بیاورید و هر حرف رکیکی را به خانواده بازیکن بزنید و این اصلا خوب نیست.

بیرانوند افزود:  یک اتفاقاتی دارد من را اذیت می‌کند من همه پیشکسوتان را دوست دارم و از آنها الگو و کلی چیز یاد می‌گیرم اما چند تا از پیشکسوتان انگشت‌نمای فوتبال کشورمان که درباره من صحبت می‌کنند و من می‌دانم از کجا خط می‌گیرند برگردند به عقب ببینند ما چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رقم زدیم بعد بیایند درمورد بیرانوند صحبت کنند؛ انگار چند تا از پیشکسوت‌ها صحبت کردن در مورد بیرانوند شغلشان شده و من هم می دانم که از مجا خط می‌کیکرند و همین ی کانگیزه به من می‌دهد خودتان می‌دانید کسی که بخواهد من را اذیت کند انگیز من را دو برابر می‌کند و پیشکسوتانی که می‌گویید اگر بیرانوند برگرده تیم را به هم می‌ریزد خداروشکر بیرانوند نشان داده هرجا بوده به کمک هواداران و بازیکنان موفق بوده است. من تیم به هم زن نیستم با شخصیت و رفتاری که دارم تیم را یکدل می‌کنم. وقتی شما این حرف‌ها را ‌می‌زنید و یکسری از صحبت‌های شما سواستفاده می‌کنند و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند که چه صحبت خوبی کردند که اگر بیرانوند برنگرده همه چیز خوب می‌شود ما شاد و بزرگ می‌شویم و هواداران چهار تا کامنت گذاشتند اینجوری خوب نیست. برگردید به قبلا که شما چه کار بزرگی برای پرسپولیس انجام دادید که اینطوری راجع به بیرانوند صحبت می‌کنید.  

گلر ملی‌پوش درمورد حاشیه‌های رسانه‌ها بیان کرد: اجازه نمی‌دهم هیچ رسانه و گزارشگری به من بی‌احترامی کنند که حرف‌های رکیکی به من بزنند اگر اتفاقی برای من افتاده محکم پای آن ایستادم تا حقم را بگیرم و زحمت کشیدم. هرجا که بودم با دل وجان برای تیمم و هوادارانش کار کردم.  

بیرانوند افزود: تنها صحبتی که با هواداران دارم این است که به نظر من به بازیکنانی که سال‌های سال برای شما زحمت کشیده بی‌احترامی نکنید طوری که اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاده را فراموش کند. من که خودم فراموش نمی‌کنم اتفاقاتی را که برای باشگاه بزرگ پرسپولیس افتاده و رکوردهایی که به کمک شما هواداران زدم را فراموش نمی‌کنم ولی مطمئن باشید که من تصمیمی گرفتم که شاید احساسی هم باشد اما امیدوارم که احترام بگذارید.

بیرانوند: پولکی نیستم و دلایلی برای فسخ با پرسپولیس داشتم/ از هواداران تنها یک چیز می‌خواهم/ چند پیشکسوت انگار این شغلشان شده

گلر ملی‌پوش اظهار کرد: من تصویر آینده باشگاه پرسپولیس را دیدم که این تصمیم را گرفتم و می‌دانستم که خیلی‌ها دنبال این هستند که باشگاه بزرگ پرسپولیس را از قدرت‌نمایی بیندازند و این اتفاق به نظرم به زودی استارت خواهد خورد. بیرانوند باز هم می‌گویم باشگاه پرسپولیس متکی به بیرانوند نیست و من پولکی نیستم.

بیرانوند تصریح کرد: الان یک اتفاقاتی در قرارداد بازیکنان افتاده که اگر زیر ۵۰ درصد پول بگیرند راحت می‌توانند فسخ کنند ولی زمانیکه بیرانوند ۷۰۰هزار دلار به خزانه باشگاه پرسپولیس داد و رفت آنموقع من ۳۰درصد پول گرفته بودم. همان موقع بهترین کار بود که من ۷۰۰هزار دلار را در جیبم بگذارم و جدا از این مبلغ یک قرارداد با آن باشگاه بلژیکی ببندم و به دنبال کار خودم بروم ولی دیدم که باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران من را بزرگ کردند به همین خاطر دوست داشتم به باشگاه کمک مالی کنم و بروم.

گلر ملی‌پوش گفت: چند بازی مانده به نیم‌فصل به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم با مدیرعامل صحبت کردم و گفتم که بازیکنان دستشان خالی است و باید پول بدهید. در این هفته سعی کنید ۱۰ درصد پول بدهید و رفتیم به بازیکنان قولش را دادیم که این هفته ۱۰ درصد به شما پول می‌دهند که نزدیک به هفته شد و مدیرعامل محترم با من تماس گرفت و گفت ما ۱۰ درصد نداریم و باید ۵ درصد شود و من گفتم که قول دادم و خواهشا به خاطر حفظ آبروی ما و خودت و باشگاه این قول را برآورده کن و پول را بده و گفتند که ندارم و من گفتم اشکال ندارد ۱۰ درصد من را نده و گفتند باز هم کم میارم. گفتم من می‌روم و دو سه نفر را راضی می‌کنم که حداقل چهار پنج نفر شویم ۱۰ درصد خودمان را نگیریم و بتوانیم از این طریق پول کادر فنی و بازیکنانی که گله‌مند و پول نیاز هستند را بدهیم. من این کار را کردم و نزدیک سه ماه بود که ما ۱۰درصد از بچه‌ها عقب‌تر بودیم و همه بازیکنان هم این را می‌دانند.

بیرانوند افزود: من حقم را می خواهم و دنبال سرگرمی و بازی با احساسات هواداران نیستم. می‌میدانم هواداران چقدر به من لطف دارند. فضای مجازی و کامنت‌هایی را که برای من می‌آید با بیرون رفتن من کاملا فرق می‌کند. انتظارم از هواداران این است که گول رسانه‌ها وفضای مجازی را نخورند. رسانه‌هایی برای خراب کردن من تیرشان به سنگ خورد. رسانه‌ها خیلی زود نقشه داشتند که در پرسپولیس و تیم ملی من را خراب کنند اما بیرانوند  چون پول حرام سر سفرش نبرده این جایگاه را پیش مردم و هواداران دارد و با تلاش و زحمت خودم به اینجا رسیدم و این راه را هم ادامه می‌دهم. 

بیشتر بخوانید: با پرسپولیس در حال مذاکره هستم/ چون بازیکن استقلال بوده‌ام دلیل نمی‌شود به تیم رقیب نروم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۵
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۷۰
  • فرزاد NL ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    جناب ببرانوند عزیز، جنابعالی افتخار ایران و همه اقوام ایرانی به ویژه قوم بزرگ لر هستید. امثال حمید درخشان که طی دو هفته گذشته با بیش از بیست خبرگزاری و اصحاب رسانه صحبت کرده همان مافیای پشت پرده هستند که با جدایی شما از پرسپولیس و لینک دروازه بان های رده سوم و چهارم لیگ ، منتفع شده و فقط فقط به فکر دلالی خودشان هستند... لطفا صبور باشید و با درایت تصمیم بگیرید. هر جا که هستید خداوند نگهدارت باشد شیرمرد لرستان بزرگ
    • بابک US ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      مردم لرستان به بیرانوند نسبت نده جناب!! تمامی پرسپولیسی های قدیمی و جدید، خسته شدن از این کار بیرانوند، همه فسخ می توانند بکنند، ولی آیا انجام دادن؟ این چندین بار است که این حرکات را انجام میدهد. فکر نکن در تراکتور عددی می شوی!! در این چند سال، چند بازیکن از پرسپولیس رفتن تراکتور و تیمهای دیگر، به جای رسیدن؟! شما در تیم ملی هم تمام شدی!!!
    • امیرعلی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      بله افتخار ایران وایرانی هست واسه پرسپولیس هم کم زحمت نکشید ممنون زحماتش هستیم ولی یه مشکل بزرگ داره ازلحاظ اخلاقی نوسان داره هر تیمی بره به مشکل میخوره جای هیچ بازیکنی در تیم پرسپولیس خالی نمی مونه
  • ۶۶ IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    در پرسپولیس شدی بیرانوند حالا دم در آوردی تو چه کمکی(۷۰۰)به تیم کردی پرسپولیس بود تو رو از نفت گرفته به هر چی میخواستی رسونده حالا طلبکار هم هستی دوره ات تمام شده
    • رضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      یارب روامدارکه گدامعتبرشود
  • فرهاد US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    پرسپولیس کل بدهی ب بازیکنان تیم رو داره پرداخت می‌کنه.تو خودتم اینو میدونستی که پول داره میاد باشگاه و صبر نکردی.گفتی تا پول نرسیده فسخ کنم .که فسخ کردی. اللنم برو هرجا که دوست داری. پرسپولیس 10جدول بشه اشکال نداره.اما نباید ب ساز امثال تو برقصه.بازیکن سالاری تو پرسپولیس جایی نداره..خدافظی آقای بیرانوند..موفق باشی..این پرسپولیس هستش که ب همه اعتبار میده
  • Ali IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    بهونه نیار. نازکش میخوای. جای تو و امثال تو اینجا نیست. آقای درویش وقت رو تلف نکن یه دروازه بان خوب میخواهیم. هرکس دلش نیست خداحافظ
    • ساوالان IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      راست میگه بهونه نیار اصلا لنگ به بازیکن خوب نیاز نداره به داور نیاز داره
  • رضا AT ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    یه ذره شخصیت داشته باش
  • محمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    تجربه ثابت کرده بازیکنایی که جوگیر میشن فوتبالشون تموم میشه،مثل آدم خداحافظی میکردی اینجوری نمیشد. تیم ما وابسته ب یه نفر نیست
  • یکی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    حق شماست به فکر منافعت باشی. اما محترم نیستی. تمام مشکل همینه.
  • سرخ دل IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    توبرای پرسپولیس هیچی رقم نزدی اگه راس میگی امسال برای تراکتورهم رقم بزن تا بگیم راست میگی
  • ali IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    بیراونن جان، دادا، برار، اینا به اسطوره های باشگاه مثل دایی و پروین رحم نمیکنن و فحشهایی نثارشون کردنن که یادمون نرفته، تو که جای خود داری. اینا طرفدارانی هستند که معتقدند باید جونت رو برای باشگاه بزاری و دم نزنی، مثب بچه خوبا بری بیای سکوت کامل. اینا معتقدن توی بازی هم اگر مردی به درک، رفتی خدا رحمتت کنه، پرسپولیس با این رفتنا سقوط نمیکنه. براشون مهم نیست هیچی. خود دانی
    • مجید IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      داداش اصلا اینجوری نیست که شما فکر میکنی،یه نگاه به مرحوم هادی نوروزی بنداز که هنوزم هوادار یادش رو زنده نگه داشته،بیرو با این کارش خودشو از چشم بیشتر هواداران انداخت،کارش اصلا درست نبود،نه معرفتی نه عقلانی نه رسمی نه عرفی نه ....
    • حسین مامطیر 24 IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      آره شما راست می گویی. فقط نام بزرگ پرسپولیس می ماند و تامام.
  • امیر IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    همچین میگه من زحمت کشیدم حقمو میخوام انگار رفته بیل گرفته دستش صبح تا غروب جلو آفتاب کارگری کرده، یه جوری میگه من ۲ تومن از پرسپولیس طلب دارم که انگار ۲ هزار تومنه براش، مرد حسابی این پولارو از کجا میارید؟ از جیب همین مردم بدبخت که بیشترشون شبا گشنه میخوابن. شماها چه کار مثبتی تو این مملکت انجام میدید که حداقل واسه یک نفر سود داشته باشه؟ تمام این پولایی که میگیرید از جیب مردم درمیاد با پول مردم صاحب خودروها و ویلاها و تفریح های لوکس میشد و بعد میاید میگید ما زحمت کشیدیم؟ یدونه از کار مثبتی که واسه مردم این مملکت انجام دادید و گره گشای مشکلات مردم بوده رو بگید ببینم اصلا آیا شما بدرد میخورید؟
    • حامد IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      اگه ناراحتی از این مملکت برو !!!
  • مهدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقای بیرانوند امسال هم مثل پارسال خواستی با باشگاه و دل هوداران بازی کنی اما نشد دیگه بسه باشگاه پرسپوليس خیلی بزرگتر از این هست که امثال شما بخوای براشون گربه رقصونی کنی
  • مسعود IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    تو را خدا برو که آبروی خودت را بردی تماماز هاشمی نسبهم بزرگتر نیستی
  • شیذر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بیرو طلا هم باشه دیگه نمخوایمش ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    پرسپولیس روبدون هزارتومان پول گرفتن عاشقی میکنم،♥️
  • جلال IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    دوسال مسخره بازی پیشه کردی ،،،، بدان همانطور از یکجای شروع کردی الان درحال سقوط ی علت ش هم خودتی نه هوادار نه باشگاه نه پیشکسوت .....یک روزی برسه پول بدهی اسمت بیارند
  • زیگزاگ IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    حرفهاش منطقیه. آقای درویش باهاشون بد صحبت کرده، دقیقا مثل حرفهاش روی آنتن زنده در فوتبال برتر. شأن بیرانوند رو حفظ نکردند. این دروازبان حداکثر چند سال دیگه میتونه بازی کنه. حق داره به فکر منافع مالیش باشه.
  • ف IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    موفق باشی علی جان مواظب خودت باش شیر مرد میادین
  • رضا IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    چقدر من من کردی اگر نیم من بودی تماشاگرها هم هواتو داشتن تو دل 40 میلیون هوادارو شکستی هیچ کس چیزی بهت نگه تحمل داشته باش ازاون 40 میلیون نفرم چندنفرم که بارت کردن حقته دیگه دم در باشگاه هم نبینمت
  • خوزستانی IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    کسی که قدر خودش و اعتبارش را ندانست و اسیر پول و ماديات شد،و به مردم و کسانی که بزرگش کردند و اعتبار بهش دادن پشت کرد،علاجی نیست،قطعا بقیه عمرت را تحت فشار زندگی خواهی کرد،مگر اینکه مهاجرت کنی
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • م IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بازی کنانی که بزرگ هستن در پرسپولیس بزرگ شدن موقع جدایی هم نباید به خاطر میلیاردر شدن جدا بشن قابل احترام هستین ولی کلیه بازی کنا به خاطر پول دارن بازی می کنن
  • محمدرضا غلامی صالح IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بخوره به خودت
  • بابک DK ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    من از دانمارک هستم اما هر وقت سری به خبرا زدم موضوع رفتن شما بود.ممنون زحمت کشیدی اما شما خودت باعث این همه حرفها هستید.کمی عقب برگردی می‌بینید.میرم.ووفق باشند. سال دیگه.قراردادم تمومه.خارجیم به امید خدا........حرفها شماست.البته منم موافقم آقایان این بده شما خوب باش لااقل برای بدیشم ازش تشکر کنید به‌خاطر پرسپولیس
  • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقای بیرانوند چند بازی آخر خودتو دوباره ببین تا بفهمی از بازی چندم به بعد دیگه به فکر پرسپولیس نبودی .این رکوردها هم اکثرا به خاطر دفاع مستحکم تیم پرسپولیس و ملی بود وگرنه اشتباهات بچگانه تو را هم فراموش نمی‌کنیم صحبت آخر اینکه به پایان سلام کن
  • امید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بیراوند آمد طقچه بالا بذاره نشد برو آبرو خودته نبر
  • سامی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    از رفتار این فصل چند بازیکن پرسپولیس فهمیدم که پول حرف اول را میزند. برای ما حرص و جوش و برای آنها پول بیخیال هر چی فوتبال دیگه
  • مهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بیرانوند زحمات زیادی کشید ولی می‌توانست محترمانه برود الان هم دیگه ماندنش در پرسپولیس خوب نیست برود تراکتور افتخارات اونجا بدست بیارد
  • asad IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    یه تست روانشناسی برو ضرر نداره
  • علي IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    آقاي بيرانوند شخصيت شما مشخصه ، پارسال هم با روح و روان هواداران بازي كردي . ما از تو انتظاري نداريم . از اقاي درويش انتظار داريم كه شان پرسپوليس را پايين نياره . چسبيده به صندلي رياست و با هر ساز بازيكن كنار مياد . آقاي درويش ذلت هم حدي داره
  • پرسپولیسی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    میخواهی بروی برو ولی دیگر حق برگشت به پرسپولیس را نداری -موفق باشی
  • درویش پرز IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    جناب درویش . با تشکر از زحماتی ک تو این چندسال برا تیم کشیدی ؛ لطفا با بازگشت بیرانوند موافقت نکن
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    دوستان بیرانوند پسر خوبی هست این فتنه ها همه توسط کیسه و و کیل کیسه ایش طراحی میشه برای تخریب عشقپولیس فقط همین
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    دوستان بیرانوند پسر خوبی هست این فتنه ها همه توسط کیسه و و کیل کیسه ایش طراحی میشه برای تخریب عشقپولیس فقط همین
  • ن IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    چرا گزینشی می زاری
  • صمد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    ایشالله امیرعابدزاده میاد پرسپولیس
  • Armani DE ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    منطقی اگر بخواهیم نظر بدیم حق با بیرانوند هست و باشگاه پرسپولیس و شخص مدیر عامل این حق نداره ک بخواد با نفر اول تیم ملی و یکی از تاثیر گذارترین اعضای تیم قراردادی ببنده ک سایر رقباش در تیم ملی دو برابر اون بدون دردسر دریافت میکنن و بعد مدیریت بگه از قبل نام پرسپولیس از فضاهای دیگر بازیکن داره کسب درآمد می‌کنه ولی اگر عقب برگردیم بیرانوند همیشه از بالا ب هوادارها پرسپولیس نگاه کرده هنوز یادمون نرفته ک گفت هوادارها یادشون باشه قبل از ما ده سال قهرمان نشدن یا خود بزرگ بينی ک داشت و خودش همه کاره میدید برای هوادار علامت سکوت نشون میداد یا فسخ فصل قبل مذاکره با استقلال اين ها همه با عقبه استقلالی بودنش چهره خوبی تو ذهن هوادار از بیرانوند نمی‌سازه و تکرار اشتباه فصل قبل باعث شده ک هوادار راضی ب کنارگذاشتش از تیم بشه حتی اگر تیم ضرر کنه.
  • علی اکبر p.P IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    بیرانوند سلطان گلرهای آسیاست و بیرانوند بالاتر و فراتر از پرسپولیس و هر تیم باشگاهی دیگری در ایران است. بیرانوند کارهای خارق العاده انجام داده است.چه در عرصه ملی و چه در عرصه باشگاهی پرسپولیس و استقلال و دیگر تیم های باشگاهی ایرانی در آسیا فقط از پیش بازنده مطلق بودند و هیچ ارزشی تیم های باشگاهی ایران ندارند. واقعیت همیشه مثل زهر تلخ است. اما بعضی جاها باید واقعیت را قبول کرد. چون تیم های باشگاهی ایران هیچ عرضه‌ای ندارند.
  • پرسپولیس قهرمان بلامنازعه IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    ۱- اشتباهی کردی بچه گانه ۲- دقیقاً بخاطر پول بود این کار رو کردی ۳- با این حرکتت به دوران فوتبالت خاتمه دادی؟
  • فواد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    برا تیم ملی زحمت کشیده پولش گرفتی اونم بیش از اندازه
  • فواد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    برا تیم ملی زحمت کشیده پولش گرفتی اونم بیش از اندازه
  • ناشناس IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    آقای بیرانوند ما پارسال گفتیم تو دیگه واسه ما مردی میدونی چرا جون با کیسه مذاکره کردی ولی خودت باز برگشتی ولی این دفعه واقعا دیگه مردی برای همه عشق پولیسااز این به بعد هوادارها باید دقیقه۱۲ بگن بیرو ریدن تو روحت میدونی چرا گفتم دقیقه ۱۲چون تو هیچ موقع شماره یک پرسپولیس نبودی شماره یک پرسپولیس متعلق به دروازبانهای است که به خاطر عشق به پرسپولیس مثل عابد زاده تا آخر ماند و هیچ موقع دنبال پول نبود ولی تو عشقت فقط پوله نه پرسپولیس از این به بعد هوادار پرسپولیس باید یادش باشه که دقیقه ۱۲بگن بیرو ریدن تو روحت و دقیقه ۲۴بگن آقای نوروزی روحت شاد
  • آیت IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    درسته ک بیراوند عجله کرد و احساسی تصمیم گرفت؛ ولی شک نکنید ک بهترین دروازبان تاریخ ایرانه و با رفتنش پرسپولیس به مشکل خواهد خورد.
  • ع DE ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    علی بیرو زحمت کشیدی که خودتو بالا بکشی که قیمتت بره بالا ولی فکر هوادر نبودی ... هواداری که برد و باخت پرسپولیس هیچ سود مالی واسش نداره... ولی عشق داره به تیمش و تا اخر عمرش طرفدارشه ... بدون یک ریال پول طرف تیمشه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی