نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
۰ |
۰
ستاره ترک به رکورد رونالدو و رونی رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آردا گولر با ثبت یک گل و یک پاس گل در یورو ۲۰۲۴ به رکورد کریستیانو رونالدو و وین رونی پیوست.

آردا گولر به شدت در یورو ۲۰۲۴ درخشیده و نام خود را در کنار برترین‌ها قرار داده است. ستاره رئال مادرید با امید به درخشش در تیم ملی ترکیه وارد یورو شد و در این سفر به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های این تورنمنت تبدیل شده است.

ترکیه با شکست ۲-۱ اتریش به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد و گولر پس از به ثمر رساندن یک گل در اوایل مسابقات، با ثبت یک پاس گل در بازی با اتریش به دستاوردی رسید که او را در میان نخبگان اروپا قرار داد. گولر پس از کریستیانو رونالدو و وین رونی، سومین نوجوان تاریخ شد که در یک تورنمنت یورو موفق به گلزنی و پاس گل می‌شود.

رونالدو در یورو ۲۰۰۴ با دو گل و دو پاس گل برای پرتغال در سن ۱۹ سالگی و رونی در همان تورنمنت در سال ۲۰۰۴ با زدن چهار گل و یک پاس گل به این عنوان رسیدند؛ در آن تورنمنت انگلیس به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت و از پرتغال رونالدو شکست خورد.

گولر که تابستان گذشته از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست به عنوان یکی از نوجوان‌های برتر فوتبال شناخته می‌شود. این بازیکن ۱۹ ساله از آن زمان در ۱۲ بازی برای تیم کارلو آنچلوتی، ۶ گل به ثمر رسانده و قطعا نقش پررنگ‌تری در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اشک‌ها و لبخندهای کریستیانو رونالدو در فرانکفورت/ CR7 احساسی شد؛ این آخرین یوروی من خواهد بود...

ستاره ترک به رونالدو و رونی رسید!

ستاره ترک به رونالدو و رونی رسید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی