نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
رونالدو شرم‌آور است/ همه این مزخرفات در مورد او باور کردم که مزخرف مطلق است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین لیورپول از کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی به خاطر رفتارش در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ با اسلوونی انتقاد کرد.

دیتمار هامان در واکنش به رفتارهای کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال و از دست دادن ضربه پنالتی در جریان بازی شب گذشته برابر اسلوونی به دیلی میل گفت: این مهاجم ۳۹ ساله ۱۲۰ دقیقه بازی می‌کند و پنالتی‌اش تبدیل به گل نمی‌شود. باید بگویم که من تمام این مزخرفات را باور کردم که رونالدو اکنون یک بازیکن تیم است و او اکنون بیش از هر زمان دیگری به تیم نیاز دارد. من این را باور کردم اما فکر می‌کنم او رنگ واقعی خود را نشان داد. او یک پنالتی را از دست می‌دهد، در زمین شروع به گریه می‌کند، در وقت اضافه گریه می‌کند و من فکر می‌کنم"همه چیز حول تو می چرخد. "

هافبک پیشین تیم‌های تیم لیورپول و بایرن‌مونیخ در ادامه خطاب به رونالدو اظهار کرد: ۲۶ بازیکن در یک تیم، ۲۰ مربی، ۳۰ یا ۴۰ هزار هوادار در سکوها حضور دارند. همه چیز حول شما نمی‌چرخد. من سعی می‌کنم عینی باشم، اما من در بازی دیشب هوادار اسلوونی بودم زیرا فکر می‌کردم این واکنش‌های رونالدو شرم‌آور بود. همان‌طور که گفتم همه این مزخرفات در مورد تیم شدن رونالدو را باور کردم که مزخرف مطلق است. او فقط به خودش فکر می‌کند.

تیم ملی پرتغال با پیروزی برابر اسلوونی در ضربات پنالتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ شد.

بیشتر بخوانید: ستاره ای که بازوبند را به رفیق گرمابه و گلستانش هم نمی دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Mehran IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    با اینکه کریس‌رونالدو رو خودساخته و باارزش‌تر و بهتر از مسی میدونم، ولی متاسفانه دیتمار هامان حرفش درسته.
  • محبت IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    ببین نظر من این است رونالدو بلاخره در کار خودش از تخصص وفوق تخصص گذشته پنالتی 50 درصد 50 درصد است ویک چیز دیگری هم هست که هر فردی میتونه فرکانس مثبت یا منفی بفرسته .وقتی اشکهای رونالدو جاری شد من خودم به شخصه دلم براش سوخت از ته دلم فرکانس پیروزی ومثبت براش فرستادم ومطمئنم هزاران نفر دیگر چه بسا فرکانس قویتر از من فرستادند بخصوص بچه های معصومی که واقعا رونالدورو دوست دارند براش قطعا بدون اینکه خودشون هم بخوان فرکانس ودعای موفقیت فرستادند بطوریکه دروازه بان بیچاره اسلونی حتی نتونست یک دونه پنالتی رو بگیره. رونالدو شاید خودش هم ندونه ولی گریه کردنش باعث ارسال هزاران فرکانس مثبت و دلسوزی برایش گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی