نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
۰ |
۱
نیکو ویلیامز مشتاق بارسایی شدن است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو ویلیامز با درخشش در تیم ملی اسپانیا توجه باشگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده اما ترجیحش این است که به بارسلونا بپیوندد.

نیکو ویلیامز، ستاره باشگاه اتلتیک بیلبائو و اسپانیا، یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حال حاضر جهان است و با بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی قراردادش هم باشگاه‌های بزرگی به دنبال او هستند. باشگاه‌هایی مانند آرسنال، لیورپول و چلسی به جذب او علاقه نشان داده‌اند، اما ترجیح این بازیکن این است که در اسپانیا بماند.

هم اسپورت و هم موندو دپورتیوو گزارش کردند که بارسلونا هدف این بازیکن در تابستان امسال است، البته اگر قصد جدایی از اتلتیک را داشته باشد. ارتباط او با بازیکنانی مانند پدری و لامین یامال عامل مهمی برای علاقه‌اش به بارسلونا است و موندو دپورتیوو اضافه می‌کند که به چلسی هم گفته شده که ترجیح ویلیامز تیم کاتالانی است. اسپورت می‌گوید که رابطه ویلیامز با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی اسپانیا باعث می‌شود که در نوکمپ به خوبی جا بیافتد. این ستاره ۲۱ ساله همچنین فضای زیادی برای رشد دارد و خرید او می‌تواند بدون فروش رافینیا انجام شود، گرچه آنها در حال حاضر نمی‌توانند با کسی قرارداد امضا کنند.

قرارداد ویلیامز در نوامبر به اتمام می‌رسید و او در این تابستان می‌توانست به صورت رایگان به هر یک از باشگاه‌های ذکر شده بپیوندد اما پیش از اینها از ایجنت خود خواسته بود تا برای تمدید قرارداد با اتلتیک دوباره وارد مذاکره شود تا به همراه برادرش ایناکی در این تیم بماند، و بنابراین قرارداد تمدید تا ۲۰۲۷ را امضا کرده بود.

مطمئناً ویلیامز برای بارسلونا گزینه خوبی است و گزارش‌های زیادی در مورد رقابت آنها با باشگاه‌های دیگر بر سر جذب این ستاره منتشر شده. برخی منابع می‌گویند که چلسی به دلیل هزینه از ویلیامز منصرف شده و برخی دیگر ادعا می‌کنند که آبی‌ها قصد دارند پیشنهاد دستمزدی بالا برای او ارائه دهند. در هر صورت، اگر بارسلونا پول مورد نیاز برای انجام این معامله را فراهم کند، می‌تواند در رقابت با سایر باشگاه‌ها پیروز شود چراکه ویلیامز آنها را به باشگاه‌های دیگر ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش ستاره خبرساز به پیشنهاد بارسلونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی