ادعای دلافوئنته: باید ۸ یا ۹ گل می‌زدیم/ در بازی بعدی مقابل میزبان بهترینِ خودمان خواهیم بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس دلافوئنته معتقد است که تیمش می‌توانست گلهای بیشتری به گرجستان بزند و بازیکنانش باید در بازی مقابل آلمان از همیشه بهتر عمل کنند.

شاگردان لوئیس دلافوئنته در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ یک گل گرجی‌ها را با ۴ گل پاسخ دادند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند تا با آلمان دیداری حساس و تماشایی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: «ما بسیار خوشحالیم، می‌دانیم که حضور در اینجا چقدر دشوار است و این سختی با نتایجی که تا کنون دیده‌ایم، کاملا نشان داده شده است. بازی باید ۸ یا ۹-۱ می‌شد! آنها در ضد حملات تیم خطرناکی هستند، اما ما آن‌ها را تحت کنترل خود قرار داده بودیم.»

دلافوئنته در مورد بازگشت به بازی و جبران نتیجه گفت: «این نشان‌دهنده شایستگی بازیکنان است، ما از روی نیمکت به آنها ایده دادیم اما آن‌ها شرایط بازی را به خوبی درک می‌کنند، اینکه چه جاهایی باید بیشتر بدویم، و یا چه جایی باید بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. بازی سختی بود، توانستیم آرامش خود را حفظ کنیم، چهار گل زدیم اما تعداد گل‌هایمان می‌توانست خیلی بیشتر باشد. بازیکنان بسیار خوشحال هستند، بازی بسیار مهمی برای ما بود. این برد ما را در یک‌چهارم نهایی مقابل آلمان قرار داد و ما اهمیت رسیدن به اینجا را می‌دانیم، هیچکس چیزی به ما نداده و ما با کار و تلاش به اینجا رسیده‌ایم.»

دلافوئنته در مورد رویارویی با آلمان در مرحله یک‌چهارم که خیلی‌ها آن را فینال زودهنگام یورو ۲۰۲۴ می‌دانند اذعان داشت: «اول باید ریکاوری کنیم و سپس به لذت بردن از فوتبال ادامه دهیم. باید هر روز به تیم بهتری تبدیل شویم. این تیم ارزش هر چیزی که به دست آورده را دارد و باید مقابل آلمان بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.»

بیشتر بخوانید: پایان تاریخ‌سازی گرجی‌ها؛ لاروخا پدیده را کنار زد/ اسپانیا - آلمان؛ فینال زودهنگام یورو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    گولسیانی ستاره اسپانیا بود خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی