ساوتگیت: دلیلی داشت که به بلینگام و کین پایبند بودیم/ باید بهتر از اینها باشیم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت انتقادها و سختگیری‌ها را درک می‌کند اما معتقد است که تیمش با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

انگلیس یک قدم با حذف از یورو ۲۰۲۴ در مرحله یک‌هشتم نهایی فاصله داشت اما جود بلینگام با گل ثانیه‌های آخر بازی و هری کین با گلی که در وقت اضافه به ثمر رساند تیم را با پیروزی ۲-۱ بر اسلواکی به مرحله یک‌چهارم رساندند.

گرت ساوتگیت بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها گفت: «بازیکنانی که وارد زمین شدند همگی در این پیروزی نقش داشتند. به خاطر روحیه‌ای که دارند صعود کردیم. آنها به عنوان یک تیم جوان صبر زیادی از خود نشان دادند، به همین دلیل حرکت دادن سریعتر توپ راحت‌تر بود. می‌توانستیم ۱۵ دقیقه زودتر از زمین بیرون بیاییم، اما کار سخت شده بود. بازی کردن از طریق فشار در خط میانی مشکلی است که ما برای مدت طولانی با آن روبرو بوده‌ایم. امروز زمان لازم برای یافتن تاکتیک‌های انجام این کار را داشتیم اما همچنان به فشار و جست‌وجوی راه گلزنی ادامه دادیم و در نهایت یک موقعیت ایجاد کردیم. می‌خواهیم بهتر از این باشیم. ما همچنان مورد بازجویی قرار می‌گیریم و این را درک می‌کنیم، اما ویژگی‌هایی داریم که ما را در این رقابت نگه داشته است. من به روحیه و رهبری که بازیکنان نشان داده‌اند افتخار می‌کنم.»

سرمربی سه‌شیرها در مورد بلینگام و کین که نقشی تعیین‌کننده در این مسابقه داشتند افزود: «هری و جود... ۱۵ دقیقه مانده به پایان... از نظر فیزیکی به آنها نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که آیا می‌توانیم این موقعیت‌ها را تکرار کنیم. اما به خوبی می‌دانید که این بازیکنان چه کارهایی می‌توانند انجام دهند و به همین دلیل است که ما به آن‌ها پایبند بودیم.»

بیشتر بخوانید: بلینگام هیجان‌زده شد؛ این مهمترین گل دوران فوتبالم بود!/ ۲۰ یا ۳۰ ثانیه با حذف فاصله داشتیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی