اکبرپور: یامگا خودش را فدای استقلال کرد این حقش نبود؛ چرا در حق او جفا کردید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: هر کسی جای کوین یامگا بود از رفتاری که باشگاه استقلال با او انجام داد ناراحت می‌شد. چون او همه جوره خودش را فدای این تیم کرد.

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انتشار گزارشی در رابطه با دلخوری یامگا و مدیر برنامه‌هایش نسبت به اقدام فرشید سمیعی سرپرست فعلی باشگاه استقلال اظهار داشت:

باعث تاسف است که ما جواب محبت‌های این بازیکن ارزشمند را با این وضعیت بدهیم کوین یامگا چشمش را در باشگاه استقلال از دست داد و حالا ادامه فوتبالش با اما و اگرهای زیادی همراه شده است. حالا ما چطور می‌توانیم او را در چنین شرایطی تا این اندازه برنجانیم.

وی افزود:

ای کاش فرشید سمیعی قبل از اینکه جوابیه‌ای برای این بازیکن بفرستد با تعدادی از همکارانش در باشگاه مشورت می‌کرد. شاید کاملا در جریان اقدامات صورت گرفته برای کوین یامگا نبوده که این کار را انجام داده ولی آنچه خارج از مجموعه باشگاه استقلال نمود پیدا کرده این است که ما رفتار بدی با او داشتیم و رسم معرفت و مهمان نوازی را به جا نیاوردیم.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال همچنین تاکید کرد:

این بازیکن در جریان تمرینات تیم استقلال دچار مصدومیت شده و اگر پولش را هم خواسته باید به او بدهیم چون هیچ تقصیری متوجه او نیست. ضمن اینکه ما باید مراقب می‌بودیم که در جریان تمرینات بازیکنان با خشونت با یکدیگر برخورد نکنند که این هم به کادر فنی و سرمربی تیم برمی‌گردد. به نظرم کوین یامگا حتی می‌توانست به خاطر همین موضوع از استقلال و سرمربی تیم شکایت کند که نکرد.

اکبرپور در ادامه اضافه کرد:

بهتر است تا کار به جاهای باریک‌تر نکشیده از این بازیکن رسماً دلجویی شود و حق و حقوقش را به او بپردازند. چون در غیر این صورت اگر او بخواهد با مدارک پزشکی به فیفا شکایت کند آن وقت کار استقلال به شدت با مشکل مواجه خواهد شد و شاید یک جریمه چندین میلیون دلاری برای باشگاه در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: دلخوری شدید یامگا از نامه استقلال؛ هشدار زیرپوستی باشگاه به جریمه و کسر قرارداد! +سند اختصاصی خبرورزشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    از قدیم مرام استقلال همین بوده. برید بپرسید
  • انزلیچی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    آخه این چه تیمی است که بازیکنانش از ترس ذخیره ماندن می زنند بازیکنان خارجی را ناک اوت می کنند یکی فلج کردند و یکی راهم کور کردند بعد هم مدیران استقلال از بازیکنان مصدوم شکایت می کنند حق آن بیچاره ها را بدید
  • بهنام IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    مظلوم تر و جنگنده تر از یامگا استقلال به خودش ندیده آقای سمیعی درویش مسخرتون کردن صدای میلیونها هوادار در اومد حالا نزارید همون میلیونها هوادار فحش کشتون کنن خواسته ما تسویه با یامگا ،پیگیری معالجه و در صورت امکان عقد قرارداد جدید
  • احمدرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    خدا را شکر پرسپولیسی هستم،قهرمان زنده را عشق هست آقایان استقلالی
    • Rahim IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      این کارا مربوط به مدیریت بوده و هست که نه پیشکسوت استقلال هستن و نه هوادار واقعی تیم ، مدیرایی که از طرف وزارت ورزش انتخاب شدن فقط به خاطر حب مقام و ریاست
  • انوشیروان IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    لطفا سعی کنید مثل ساکنان قبلی این سرزمین منش ایرانی داشته باشید، چون این بی مهری به نام ایرانیان تمام میشود. کاری نکنید یک فرانسوی به ما درس مردانگی بیاموزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی