نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
نیما نکیسا: رحمتی دوست خوبم است اما سرمربی ذوب آهن نیست، برادرانه از محمد ربیعی حمایت می کنم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیما نکیسا در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی شایعه مذاکره با سیدمهدی رحمتی را تکذیب کرد و گفت: ذوب آهن و ربیعی یک فصل دیگر قرارداد دارند و به همکاری ادامه می دهند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اعلام حمایت قاطع از سرمربی فعلی این تیم به خبرورزشی گفت: مثل برادر از محمد ربیعی حمایت می کنم.

به گزارش خبرورزشی ظهر امروز در فضای مجازی شایعه شد مهدی رحمتی گزینه هدایت ذوب آهن اصفهان است و این باشگاه اصفهانی در پی مشکلاتی که برای محمد ربیعی ایجاد شده، قصد دارد رحمتی را به عنوان سرمربی به خدمت بگیرد اما ساعتی قبل نیما نکیسا در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی شایعه مذاکره با مهدی رحمتی را تکذیب کرد.

نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به خبرورزشی گفت: محمد ربیعی یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و ما به همکاری با ایشان ادامه می دهیم. برادرانه از محمد ربیعی حمایت می کنم و به او از لحاظ فنی و اخلاقی اعتماد و اعتقاد دارم.

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: مهدی رحمتی دوست خوب من است و با او رابطه خوبی دارم ولی ایشان در حال حاضر گزینه سرمربیگری ذوب آهن نیست چرا که ما سرمربی داریم و از کار با او هم راضی هستیم.

نیما نکیسا ادامه داد: محمد ربیعی محکم تر از فصل قبل به کارش ادامه خواهد داد و من هم مثل فصل گذشته برادرانه حامی اش هستم. محمد ربیعی فصل قبل با ذوب آهن رتبه پنجم را در لیگ برتر کسب کرد، آن هم با بودجه ای که حتی با هزینه تیم چهاردهم لیگ برتر هم قابل مقایسه نیست. ما یکی از کم هزینه ترین تیم های لیگ برتر بودیم اما با درایت محمد ربیعی و تلاش تمام مجموعه تیم از مدیریت و کارکنان باشگاه تا اعضای کادر فنی، بازیکنان، کادر اجرایی و همه زحمتکشان و عوامل تیم و باشگاه، رتبه با ارزش پنجمی را به دست آوردیم و منطقی نیست با این نتیجه درخشان دنبال تغییر کادر فنی باشیم. او یک فصل قبل از حضور در ذوب آهن، با مس رفسنجان در لیگ برتر پنجم شده بود و روندش نشان می دهد می تواند در صورت داشتن ابزار، نتایج درخشان تری بگیرد.

مدیرعامل ذوب آهن در خاتمه گفت: محمد ربیعی یکی از سلامت ترین مربیان فوتبال ماست. من در ذوب آهن با او کار کردم و کوچکترین انحراف در مسائل فنی، اخلاقی، مالی و حرفه ای از این مربی ندیدم. به اندازه خودم در فوتبال ایران تجربه دارم و می توانم خوب و بد را تشخیص بدهم. مجموعه ذوب آهن یک مجموعه بی حاشیه است و ما کنار هم می خواهیم موفقیت های بزرگی را رقم بزنیم.

در همین رابطه؛ مربی استقلالی گزینه اصلی مدیرعامل پرسپولیسی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • نگار RU ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    نیما نکیسا یه زمان فوتبالیست بود یه زمان خواننده شد و یه زمان هم توی تلوزیون حرف زد و مدیرعامل ذوب آهن شد! اینه که یکی میشه اسطوره‌مون مثل حجازی‌ها و کریمی‌ها و یکی میشه نیما نکیسای منفور
  • سارا IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    چقدر چیپ و چندش هست این نکیسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی