نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
پیش بینی مربی محبوب علیرضا دبیر از قهرمانی حسن یزدانی در المپیک
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد، تاکید کرد: هر ۵ آزادکار ما در المپیک پاریس شانس رسیدن به مدال المپیک هستند.

پژمان درستکار در حاشیه حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: وظیفه هر ایرانی است که برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات حاضر شود و به انتخاب فرد اصلح کمک کند. ورزشکاران هم در انتخبات حاضر می‌شوند تا در سرنوشت کشور سهیم شوند. امیدوارم هر فردی که انتخاب می‌شود مشکلات کشور را برطرف کند و برای کشور مثمر ثمر باشد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادامه درباره پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در المپیک پاریس و رقابت یزدانی با آرون بروکس آمریکایی، خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوب و یکدستی را در اختیار داریم. هر ۵ نفر ما شانس کسب مدال المپیک هستند. احساس می‌کنم یزدانی شانس زیادی برای کسب مدال طلا دارد. درخواستم از رسانه‌ها و مردم این است در این فرصت کنار کشتی گیران باشند تا باز هم افتخارآفرینی کنند.

وی درباره انتظارات از کشتی در المپیک، گفت: کشتی همیشه بار ورزش را کشیده و این دوره نیز با توجه با شرایطی که بر ورزش حاکم است فکر می‌کنم شرایط کشتی حساس‌تر است. ورزش ما المپیک سختی را پیش رو دارد و مطمئنا کشتی باز هم میدان‌داری می‌کند. رسانه‌ها باید در کنار کشتی باشند تا در بحث روحی و روانی کمک کنند حاشیه‌ها دور شود و کشتی موفق شود.

وی درباره پیش بینی خود از نتایج آزادکاران ایران در المپیک، گفت: هر ۵ نفر ما شانس مدال دارند. اگر بخواهم خیلی ریزتر صحبت کنم نگران این هستم بار روحی و روانی بچه‌ها زیاد شود.

‌درستکار در پایان درباره وضعیت کامران قاسمپور و بلاتکلیفی او برای اینکه در چه وزنی باشد، گفت: این سوال را باید از خود او و کادر فنی بپرسید. من نبودم و خیلی نمی‌توانم نظر بدهم. فکر می‌کنم در ۹۲ کیلوگرم به کار خود ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی