نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
۰ |
۰
چرا کاپیتان از رئال مادرید رفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصمیمات کارلو آنچلوتی بر تصمیم ناچو فرناندس برای ترک رئال مادرید تاثیر زیادی گذاشت و این ستاره در نهایت از سپیدپوشان جدا شد.

ناچو فرناندس، کاپیتان رئال مادرید، این هفته پس از ۲۴ سال و کسب ۲۶ جام، با باشگاه دوران کودکی خود خداحافظی کرد و تصمیم گرفت به جای پذیرش تمدید یک ساله با لوس بلانکوس، پیشنهادی را در عربستان سعودی بپذیرد. او تابستان گذشته نیز نزدیک بود این کار را انجام دهد، اما در واقع اقدامات فنی کارلو آنچلوتی بود که او را به سمت درب خروج هل داد.

شایعات زیادی در مورد عدم اعتماد آنچلوتی به ناچو وجود داشت و با اینکه او در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان بازی کرد اما لحظاتی هم وجود داشت که در نبود ادر میلیتائو و داوید آلابا، شوآمنی به او ترجیح داده می‌شد.

به گفته کادنا سِر، یکی از تاریخ‌های کلیدی در ماه مارس رخ داد و رئال مادرید به مستایا رفت تا در بازی‌ای که می‌دانست برای قهرمانی کلیدی خواهد بود به مصاف والنسیا برود. آنچلوتی در نهایت شوآمنی را به او ترجیح داد و در آن مرحله ناچو احساس کرد که حتی گزینه چهارم آنچلوتی نیست، و چنین تصمیمی گرفت. او سپس در اواخر مارس با رئیس فلورنتینو پرس تماس گرفت تا او را از تصمیمش مطلع کند.

رافا مارین در راه ناپولی است و ناچو به عربستان سعودی می‌رود و به نظر می‌رسد رئال مادرید به دنبال لنی یورو جوان شگفت‌انگیز لیل خواهد رفت. آنها در نظر دارند که یورو را به صورت رایگان بعد از پایان قراردادش در تابستان آینده به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: ناچو فرناندس از رئال مادرید رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی