نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
نگرانی از یک وضعیت عجیب؛ چرا این ستاره دیگر مصاحبه نمی‌کند؟/ او ناامید است...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی معتقد است که وضعیت جود بلینگام نگران‌کننده است و همچنین پیشنهاداتی برای ایجاد تغییر در تیم ارائه می‌دهد.

جود بلینگام پس از پیروزی مقابل صربستان، در تساوی‌های ناامیدکننده با دانمارک و اسلوونی عملکرد خوبی از خود نشان نداد و این موضوع باعث شد که با انتقادهای زیادی روبرو شود. انگلیس به مرحله یک‌هشتم صعود کرد اما خیلی‌ها نحوه بازی این تیم را در حد و اندازه یورو و قهرمانی در این تورنمنت نمی‌بینند.

گرت ساوت‌گیت و وین رونی اسطوره سه‌شیرها، نسبت به افت عملکرد فوق‌ستاره رئال مادرید به شدت نگران هستند. ساوتگیت قرار است که با جود بلینگام صحبت کند و به نقل از نشریه سان، رونی کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس نیز گفت: «او بسیار ناامید به نظر می‌رسد. من هم دقیقاً در موقعیت او بودم. در بازی با اسلوونی دیدم که از روی ناراحتی دستانش را در هوا تکان می‌دهد. جود بازی اول را خوب شروع کرد اما مطمئنم که خودش هم می‌داند که در دو بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته است. به عنوان ستاره انگلیس و رئال مادرید، حرفی از او نشنیدم. دلیلش چیست؟ مردم جود و هری کین، کایل واکر و جردن پیکفورد را می‌خواهند. از اینکه صحبتی نمی‌کند می‌فهمم که اوضاعش روبه‌راه نیست.»

بلینگام بعد از بازی با صربستان صحبت کرد زیرا بهترین بازیکن مسابقه شده بود اما بعد از آن دیگر مصاحبه‌ای انجام نداد.

فیل فودن، بهترین بازیکن فصل منچسترسیتی، برای تولد سومین فرزندش به خانه برگشته و تیم ملی انگلیس امیدوار است او به موقع برای بازی در مرحله یک‌هشتم نهایی به کمپ تیم بازگردد. و رونی معتقد است که ساوتگیت باید گوردون و پالمر را به تیم بیاورد.

رونی گفت: «آنتونی باید در سمت چپ بازی کند. پالمر هم شاید بتواند بازی کند. بازگشت فیل فودن به خانه می‌تواند اوضاع را کمی به هم بریزد. اگر آنتونی وارد ‌شود بلینگام آزادتر می‌شود، بنابراین فکر می‌کنم گرت باید چنین تغییراتی در تیم ایجاد کند.»

بیشتر بخوانید: خشم هواداران از این بازیکن؛ او تنبل و کند است!/ تیم به خانه برمی‌گردد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی