نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
یورگن لوکادیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر پیگیر بازگشت یورگن لوکادیا شده بود، اما این بازیکن نمی‌خواهد به ایران برگردد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از پست‌هایی که باشگاه پرسپولیس در آن نیاز به تقویت دارد، پست مهاجم نوک است. پرسپولیس در این پست بعد از جدایی شهاب زاهدی تنها عیسی آل‌کثیر و البته ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد. از همین رو باشگاه پرسپولیس می‌خواهد یک یا دو مهاجم دیگر هم به ترکیب خود اضافه کند. اولویت باشگاه پرسپولیس جذب یک مهاجم خوب خارجی است و مدیران این باشگاه می‌خواهند مهاجم باکیفیتی را به خدمت بگیرند. طی روزهای اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس پیگیر بازگرداندن لوکادیا شدند و تماس‌هایی با این مهاجم برقرار کردند تا نظرش را در مورد بازگشت به پرسپولیس جویا شوند.

لوکادیا که آمار فوق العاده‌ای در پرسپولیس داشت ولی ناگهان از این باشگاه جدا شد، در پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس محکوم شد و باید به پرسپولیس غرامت بدهد. از همین رو مدیران پرسپولیس با توجه به محبوبیت لوکادیا در در بین هواداران قصد داشت تا او را دوباره به ایران بیاورد و به نوعی با او صلح کند ولی گویا پاسخ لوکادیا به پیشنهاد پرسپولیس منفی بود. لوکادیا در ابتدا برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد ولی پاسخ نهایی را به بعد از مشورت با همسر و خانواده اش موکول کرد.

بعد از چند روز اما مهاجم هلندی در تماس با مدیران پرسپولیس اعلام کرد نمی‌تواند به ایران بیاید چرا که همسرش مخالف بازگشت به ایران است. به این ترتیب پرونده بازگشت لوکادیا به ایران و پرسپولیس بسته شد و این باشگاه باید به دنبال گزینه جدیدی برای تقویت خط حمله خود بگردد.

بیشتر بخوانید: استوری همسر علی علیپور شایعات را تقویت کرد/ مهاجم سابق پرسپولیس، استقلالی می‌شود؟ +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    یه نگاه به گلهای زده‌ی لوکادیا بندازین، گلهاش شانس بود. اصلا در حد پرسپولیس نیست. بهتره از مهاجمان آسیایی استفاده کنیم، عراق و ازبکستان و ....
  • سید شاهرخ IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    این جور که پیش می روید پرسپولیس را نابود می کنید چرا بازیکن خوب نمی گیرید همش دنبال بازیکن بی کیفیت هستید
  • داریوش US ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    بابا ول کنین !!!! رفته هرچند وقت یه بار پرسپولیس دنبال لوکادیاست !!! خسته نشدین از تکرار؟؟؟؟ حال بهم زنید
  • محمد IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    پیشنهاد میکنم بجای منت و منت کشی و پیشنهادات نجومی افراد کارشناس باشگاه سری به ایلام بزنند و بازیکنان تیم های جوانان رو ببینند و با کمترین پول این سرمایه ها را به تیم ببرند متاسفانه اینجا پول و باشگاه نیست اما استیل عالی فیزیک عالی استعداد عالی فراوان هست در این شهر
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    آقایون حاضرند یک میلیون و نیم هزار دلار برای جذب لوکا بدهند اما حاضر نیستند 400 هزار دلار حق فسخ فوروارد تمام عیار فوتبال ایران شهریار مغانلو را بدهند حالا همین مبلغ را بخودش هم بدهند تازه میشه 800 هزار تا نصف قرارداد لوکادیا ولی صاحب یک فوروارد ششدانگ میشوید آخه کُند ذهنی تا کجا!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی