نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
۰ |
۰
به احترام بازیکنانم باید کلاه از سر برداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رالف رانگنیک عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل هلند را ستود و عنوان کرد که تیمش با شایستگی به دور بعدی راه یافته است.

اتریش بی شک یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بود که به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کرد و به یک‌هشتم راه یافت. این تیم با شکست ۳-۲ هلند در آخرین بازی مرحله گروهی ۶ امتیازی شد و رالف رانگنیک، سرمربی اتریشی‌ها بعد از بازی عملکرد بازیکنانش را ستود.

رانگنیک عنوان کرد: «شایسته این پیروزی بودیم. به طور کلی، ما اراده بیشتری برای پیروزی داشتیم و انرژی فوق العاده‌ای در زمین نشان دادیم که می‌توانستید در هر لحظه از مسابقه آن را احساس کنید. نحوه واکنش ما به گل‌هایی که خوردیم، اینکه خسته نشدیم، به سبک بازی خود وفادار ماندیم و مدام به دنبال موقعیت‌های خوب بودیم، عالی بود. این باورنکردنی است که در صدر گروهی قرار بگیریم که بر اساس ضرایب یوفا سخت‌ترین گروه ممکن بود. ما با یک گل به خودی مقابل فرانسه بازی را شروع کردیم، با تمام فشارهایی که برای پیروزی مقابل لهستان بر ما وارد می‌شد، کنار آمدیم و سپس به عنوان صدرنشین گروه، کار بسیار ویژه‌ای انجام دادیم.»

سرمربی اتریش همچنین در مورد عملکرد بازیکنانش افزود: «آن‌ها باید به انجام کاری که در همین بازی دیدیم، به وضوح ادامه دهند. این بازی به ما نشان داد وقتی بازیکنانی که غیرقابل جایگزین هستند در ترکیب اصلی حضور ندارند، چه بازیکنانی روی نیمکت داریم. وقتی به عملکرد بازیکنان در ترکیب نگاه می‌کنید، باید به احترام آن‌ها کلاه از سر بردارید.»

بیشتر بخوانید: یکی از مدعیان قهرمانی را متوقف کردیم/ بازی مقابل تیم‌های بزرگ ترس ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی