نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
یکی از مدعیان قهرمانی را متوقف کردیم/ بازی مقابل تیم‌های بزرگ ترس ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرت لواندوفسکی و تیم ملی لهستان با تساوی مقابل فرانسه از دور رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ حذف شدند اما لوا از اینکه تیمش توانایی متوقف کردن تیم‌های بزرگ را دارد خوشحال است.

کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی گلهای دیدار فرانسه و لهستان را به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه ۱-۱ پایان یابد و لهستان حذف شود و فرانسه با کسب رتبه دوم از گروه خود صعود کند.

لواندوفسکی در پایان بازی از نحوه عملکرد تیم راضی بود و به خبرنگاران گفت: «خوشحالم که امروز خوب بازی کردیم، نه فقط به این خاطر که بازی در مقابل فرانسه بود، بلکه برای هوادارانمان که تا لحظه آخر از ما حمایت کردند. فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است و بنابراین باید از این نتیجه‌ای که گرفتیم سپاسگزار باشیم.»

او در ادامه افزود: «این یورو به ما نشان داد که نباید از بازی مقابل تیم‌های بزرگ ترس داشته باشیم. ما می‌توانیم برنده باشیم. مقابل هلند و حالا مقابل فرانسه تلاش کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. این درس خوبی برای آینده است. اگر در اولین بازی مقابل هلند یک امتیاز کسب می‌کردیم، می‌توانستیم به چیزهای بیشتری امیدوار باشیم. اما متأسفانه ما با دو شکست شروع کردیم و همین موضوع کار ما را در یورو تمام کرد.»

بیشتر بخوانید: نینجا امباپه سرانجام گل زد؛ فرانسه به صدر نرسید/ اتریش شایستگی‌اش را ثابت کرد +جدول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی