نینجا امباپه سرانجام گل زد؛ فرانسه به صدر نرسید/ اتریش شایستگی‌اش را ثابت کرد +جدول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتریش با شکست هلند صدرنشین گروه D یورو شد، در حالی که فرانسه مقابل لهستان به تساوی رسید و در رده دوم قرار گرفت.

گروه D یورو ۲۰۲۴ با برگزاری دو دیدار پایان یافت، دیدارهایی که در آن‌ها اتریش مقابل هلند پیروز شد و فرانسه مقابل لهستان به تساوی رسید.

فرانسه که در دورتموند به مصاف لهستان رفته بود در نهایت با نتیجه ۱-۱ به کارش خاتمه داد. در این دیدار کیلیان امباپه در دقیقه ۵۶ از روی نقطه پنالتی برای فرانسه گلزنی کرد و طلسم گل نزدنش در یورو را شکست. در دقیقه ۷۷ روبرت لواندوفسکی ضربه پنالتی‌اش را هدر داد، اما به خاطر این که مایک مانیان جلو آمده بود ضربه تکرار شد. ضربه تکراری را خود لواندوفسکی در دقیقه ۷۹ گل کرد. 

نینجا امباپه سرانجام گل زد؛ فرانسه به صدر نرسید/ اتریش شایستگی‌اش را ثابت کرد

در برلین، هلند مقابل اتریش تن به شکست ۳-۲ داد تا صدر را شاگردان رالف رانگنیک بگیرند. در دقیقه ۶ ارسال الکساندر پراس را دونیل مالن به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا اتریش پیش بیفتد. چند موقعیت خوب هلند هدر رفت تا در نیمه اول اتریش برنده باشد. نیمه دوم هلند برای جبران خیلی منتظر نماند و با حرکت و شوت تماشایی کودی خاکپو در دقیقه ۴۷ به گل تساوی رسیدند. با این حال اتریش در دقیقه ۵۹ با گل رومانو اشمید دوباره پیش افتاد. دقیقه ۷۵ ممفیس دپای کار را به تساوی کشاند و پس از بررسی VAR تأیید شد. در دقیقه ۸۰ مارسل زابیتسر با ضربه‌ای دیدنی گل سوم را برای اتریش زد تا این تیم باز هم جلو باشد. 

نینجا امباپه سرانجام گل زد؛ فرانسه به صدر نرسید/ اتریش شایستگی‌اش را ثابت کرد

در پایان رقابت‌های گروه D، اتریش با ۶ امتیاز صدرنشین شد، فرانسه با ۵ امتیاز در رده دوم ایستاد و هلند ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. هر سه تیم با این نتایج به مرحله بعدی رفتند. لهستان هم با یک امتیاز تورنمنت را ترک کرد.

جدول نهایی گروه D یورو 2024
جدول نهایی گروه D یورو ۲۰۲۴

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی