نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
۰ |
۰
ستاره استقلالی در راه اسلواکی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید یکی از بازیکنان سابق استقلال طی روزهای آینده راهی اروپا شود و او را در اسلواکی ببینیم.

به گزارش خبرورزشی، تکلیف مهدی قایدی برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است. این بازیکن فصل قبل به صورت قرضی برای اتحاد کلبا بازی کرد اما در واقع بازیکن رسمی شباب الاهلی امارات محسوب می‌شود و فصل آینده یا باید به این تیم بازگردد یا اینکه دو باشگاه با هم توافق کنند و مهدی در کلبا باقی بماند.

البته یک راه سومی هم وجود دارد که طی چند ماه اخیر سر و صدای زیادی به راه انداخته است. درخشش مهدی قایدی در لیگ حرفه‌ای امارات و جام ملت‌های آسیا موجب شده تا شایعات فراوانی پیرامون حضور او در یک تیم اروپایی مطرح شود و البته چند روز قبل بحث تمایل قطری‌ها برای جذب او هم بر سر زبان‌ها افتاد. تیم جدید مهدی هنوز مشخص نشده اما در صورتی که باشگاه اتحاد کلبا بتواند او و شباب الاهلی را راضی کند تا قایدی از این تیم نرود، طی روزهای آینده شاهد سفر مهدی به کشور اسلواکی خواهیم بود چون باشگاه اتحاد کلبا صبح دوشنبه رسماً اعلام کرد اردوی پیش فصل این تیم تابستان امسال به میزبانی اسلواکی برپا می‌شود. اماراتی‌ها کمپی در حومه شهر براتیسلاوا پایتخت این کشور اروپایی را در نظر قرار داده‌اند و اردوی آنها ۱۹ روزه خواهد بود البته قرار شده تا قبل از سفر مذکور تکلیف همه بازیکنان فصل جدید از جمله مهدی قایدی مشخص شود و اگر ملی پوش ایرانی و بازیکن اسبق استقلال در این تیم نماند ناگفته پیداست که خبری  از سفر به اسلواکی نخواهد بود.

نکته مهم اینجاست که باشگاه استقلال هم خیلی دوست دارد مهدی قایدی را فصل آینده در اختیار داشته باشد اما باید ببینیم توافق مالی میان این باشگاه و اماراتی‌ها حاصل خواهد شد یا خیر؟

ستاره استقلالی در راه اسلواکی؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی