گزینه استقلال و پرسپولیس مشتری جدید پیدا کرد/ درخواست رسمی آبی‌های تهران برای جذب بازیکن ملی‌پوش
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با دو پیشنهاد رسمی از سوی دو باشگاه رو به رو شده است.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به سختی و در هفته پایانی توانست خود را در لیگ برتر حفظ کند. جواد آقایی‌پور یکی از بازیکنانی بود که در فصل گذشته نقش پررنگی در کسب نتیجه برای استقلال خوزستان داشت و با درخشش که در دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس از خود نشان داد، نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

آقایی‌پور با وجود اینکه تحت قرارداد با باشگاه استقلال خوزستان است اما با پیشنهاداتی مواجه شده است. باشگاه استقلال تهران به طور رسمی با ارسال نامه‌ای خواستار جذب این بازیکن شده و علاوه بر آبی‌های پایتخت، یک تیم از لیگ روسیه نیز خواستار جذب آقایی‌پور شده است.

باشگاه استقلال خوزستان در صورتی اجازه جدایی به مهاجم خود خواهد داد که مبلغ رضایت‌نامه از سوی باشگاه‌های مدنظر او به طور کامل پرداخت شود.

گفتنی است که این بازیکن یکی از گزینه‌های پرسپولیس نیز به شمار می‌رود اما تا این لحظه آبی‌ها برای جذب گزینه جواد نکونام بصورت رسمی اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: درخواست قابل توجه چهره ملی‌پوش از پرسپولیس/ انتقال این بازیکن در هاله‌ای از ابهام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگ خاص IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    پیروزی لکه ننگ فوتبال ایران
    • عمر عبدالرحمان ، اولونگا ، عالیشاه، العین. IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
      فعلا که فساد های سال ۴۰۰-۴۰۱ (سالی که استقلال قهرمان شد) داره رو میشه
  • کیون IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    درویش نشسته دست رو دست همون ستاره‌ای تیم هم از دست داد امسال هیچی تازه درگیر بازیهای لیگ آسیا هم هستیم هیئت مدیره الان چکار می کند اصلآ پاسخگو هستند لاقل بازیکن های مطرحی که در پست های مورد نیاز لازم داریم جذب کنید که وقتی مربی گرفتید با کمبود بازیکن تاثیرگذار مواجه نشید
  • رضا ZA ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    اون بازیکن خارجیشون چی؟اونکه پرسپولیسو پیچ پیچی کرده بود لیز خورد داور اخراجش کرد چی؟بازیکن عالی بود کاش اونم میخواستن
  • فرامرز IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    جواد آقایی پور در تاکتیک دفاعی نکونام محو خواهد شد و فوتبالش از بین می ره شکوفایی هر بازیکن هجومی در گرو اندیشه هجومی مربی ست و بس یعنی بازیکن های مکملی در کنارش هستند در فوتبال نکونام بازیکن های ضربه زن مانند شیمبا در فولاد و بلانکو در استقلال فصل پیش می توانند خودشان را نشان بدهند و بازیکن فانتزیست ناگزیر می سوزد مانند نمونه مهرداد محمدی البته در نگرش دفاعی نکونام مدافع می تواند بهتر گردد مانند نمونه امین حزباوی پور در فولاد یا سعادت حردانی در فولاد و استقلال نکونام.اگر آقایی پور استقلال نکونام یا هر تیمی که نگرشش مانند نکونام تدافعی باشدرا برگزیند آینده فوتبالیش را تباه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی