نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
لیست خرید نکونام برای استقلال تغییر کرد/ کهکشانی کردن آبی‌ها به بن‌بست خورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیست خرید تازه جواد نکونام سرمربی استقلال که با مدیران باشگاه هماهنگ شده، تغییر خواهد کرد.

جواد نکونام که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته ۶ لژیونر و ۲ ستاره تراکتور را از علی خطیر خواسته بود، حالا لیست متفاوتی به هولدینگ خلیج فارس داده تا این سوال برای هواداران استقلال ایجاد شود که وقتی مالک جدید استقلال مشکل مالی ندارد، چرا نکونام ستاره های مورد علاقه اش را به خدمت نمی گیرد؟

به گزارش خبرورزشی، در پایان نیم فصل لیگ بیست و سوم و با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی در باشگاه استقلال، جواد نکونام لیستی شامل بازیکنانی نظیر عارف آقاسی، امیرحسین حسین زاده، علی کریمی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، الهیار صیادمنش، سیدمجید حسینی و محمد محبی را رسانه ای و اصرار به جذب این بازیکنان داشت که باعث فشار زیاد هواداران به علی خطیر شد.

نکونام به صراحت اعلام کرد با این بازیکنان بصورت تلفنی توافق کرده و فقط درخواست رسمی باشگاه برای جذب آنها مانده است. اما در ادامه روند فصل نقل و انتقالات مشخص شد اکثر این بازیکنان تمایلی برای بازگشت به ایران ندارند. عدم جذب این بازیکنان باعث حمله دوباره نکونام به علی خطیر شد و هجمه هواداران را بر روی او و باشگاه افزایش داد، بطوری که در آن مقطع زمانی اکثریت هواداران مدیرعامل را مقصر و از کوتاهی خطیر انتقاد می کردند.

اما حالا که خطیر رفته و مالک تازه باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد و در پایان فصل نیز هستیم، نکته جالب در لیست ارائه شده نکونام به هولدینگ خلیج فارس است، لیستی که با لیست نیم فصل قبل که در اختیار علی خطیر قرار گرفته بود، تنها نام یک بازیکن مشترک دارد، عارف آغاسی تنها بازیکنی است که نکونام او را می خواهد!

با یادآوری صحبت‌های نکونام مبنی بر توافق با اکثر این بازیکنان، این ابهام به وجود می‌آید که چرا دیگر هیچکدام در لیست امسال حضور ندارند؟ مگر نکونام با آنها به توافق نرسیده و کوتاهی از باشگاه نبود؟ هولدینگ خلیج فارس که دغدغه مالی ندارد، قرارداد برخی تمام شده و مساله رضایت نامه هم وسط نیست، پس یعنی نظر نکونام عوض شده و دیگر این لژیونرهای ملی پوش کیفیت مورد قبول او را ندارند؟

حالا که دیگر علی خطیر در استقلال نیست که به قول نکونام مانع جذب ستاره ها شود! آنها هم مصدوم نیستند و کماکان ملی پوش و لژیونر، نکونام راحت می توانست ستاره های مورد علاقه خود را به خدمت بگیرد. ستاره هایی که او مدعی بود با آنها توافق کرده و استقلال جای آنهاست!  

بیشتر بخوانید: لیست خرید کهکشانی یحیی‌ مشخص شد/ گل‌محمدی روی ۳ ستاره پرسپولیس زوم کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • نصیر DE ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    استقلال و پیروزی خصوصی نشدن، همون زیرنظر وزارتن
    • Ali IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      مگرایرانی نباشی که نام پرسپولیس را نمی بری یعنی برایت درد دارد که نام پرسپولیس که یادآوروتداعی کننده ایران بزرگ وقدرتمند است ؟ هرچند نام پیروزی هم یک واژه ایرانی هست ونه مثل اسم تیم موردعلاقه ات اسمی بیگانه .
  • عباس IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    لیست قبلی فقط و فقط برای فشار هوادار به خطیر و شروع جنگ چکش با خطیر برای برگشت مدیرعامل برکنار شده بود مگر نه همه میدونستن که امکان جذب شون نیست
  • تااااااج IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    یه متن منطقی اما باید صبر کرد و قضاوت رو به آینده سپرد
  • علیرضا IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    همه استقلالی سابق هستند. ارزون می‌فروشند. گرون میخرند
  • گولیت IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    الان دنبال چی میگردین،اول اینکه خطیر واقعا مدیری در حد باشگاه بزرگ استقلال نبود و دوم اینکه هر فصل بازیکن های خودشو میطلبه و جواد نکونام آن‌قدر مربی بزرگی هست که بدونه برای این فصل چه بازیکن های رو به خدمت بگیره و اینم فراموش نکنیم قهرمانی به حق لیگ استقلال بود نه تیم پیروزی.
  • میثم IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    قشنگ معلومه خطیر بهت خط داده
  • صالح IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    چرا بیخود تحلیل میکنین؟ مگه سقف قرارداد لحاظ نشده؟ پس چجوری میتونه با دست باز کهکشانی بخره؟ همه تیم ها با هم برابر نیستن که تخلف کنن و کسی کارشون نداشته باشه...
  • کورش پاکمهر IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    اینهمه گفتی که به چی برسی؟! خيلی بد نکونام، باشه بده حالا ول میکنی؟
  • علی رضا حقیقی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    کسی میدون چند سال پیش چرا حقیقی با خطیر در ورزشگاه انقلاب درگیر شد و بینی خطیر هم نیاز به جراحی پیدا کرد؟?
  • جواد تاجی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    میگما خدایی استقلالی دو آتیشم ولی انصافا ستاره به چ دردمون میخوره بخدا هر بازیکنی بیاد تو استقلال فوتبالش نابود میشه چون سبک بازی ما ده تا دفاع نیاز داریم آزمان رمضانی رو هم بزارین رو دروازه حریف سانتر کنیم براش دیگه بازیکن لازم نداریم بخریم خداراشکر تاکتیک نکونام ایقد به روز که ۱۰ تا دفاع داشته باشیم دیگه همه چی جور تا زمانی که هواداران استقلال اینقدر نچسبن ما قهرمان نمیشیم آخه دلتون به چی نکونام خوشه که بازم قبول کردین مربی باشه من خودم به عنوان یه استقلالی از همین الان میگم آخر فصل باز میگیم وزیر نزاشت تیم اگه رونالدو رو هم بیاره وقتی نکونام باشه باز چهارم میشیم
  • حامد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    هلدینگ باید خودی نشون بده و با خریدای خوب و جذاب ، دل هواداران استقلال را بدست بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی