نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
۱۲ |
۳
اقدام فوری جواد نکونام برای کادرفنی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا قرار است سرمربی استقلال برای فصل آینده یک دستیار خارجی به کادرفنی آبی ها اضافه کند تا این تیم در بخش تهاجمی شکل بهتری پیدا کند.

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام فصل از نظر امتیاز شرایط خوبی داشت و تیمش ۶۷ امتیاز گرفت اما خیلی ها از سبک بازی این تیم ناراضی بودند و معتقد بودند در تفکرات او ایده تهاجمی وجود ندارد.

در این راستا شنیدیم قرار است نکونام یک مربی خارجی در فاز تهاجمی به کادرفنی استقلال اضافه کند تا آبی ها در خط حمله شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشند.

گفتنی است احتمالا نکونام با چند دستیار قبلی قطع همکاری خواهد کرد و تغییراتی در ترکیب فنی تیمش ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آخر و عاقبت وضعیت نامشخص حسینی؛ استقلال سراغ گزینه خارجی می رود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ارتش گوجه های لهیده IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    جواد نکونام از سال 1377 تا سال 1384 یعنی از 18 سالگی تا 25 سالگی که تقریبا دوران اوج یک فوتبالیسته در تیم پاس تهران بازی کرد و اگر واقعا استقلالی بود حداقل از 20 سالگی تا 25 سالگی 5 سال برای استقلال بازی می کرد. ولی بعدا از پاس تهران رفت به لیگ امارات و بعد رفت به اوساسونا و 5 یا 6 سال اونجا بود. کلا دوران اوج بازی خودش از 18 تا 32 سالگی توی استقلال نبود که کمکی به استقلال کرده باشه. بعد که دیگه فوتبالش تقریبا تموم شده بود بکسالی اومد برای استقلال از 1391 تا 1392 بازی کرد تا رزومه ای برای خودش در استقلال بسازه. پس جواد نکونام استقلالی نیست و در اصل بازیکن تیم پاس تهران بوده و پاسیه و مصطفی آجورلو و حجت کریمی هم برای همین آوردنش استقلال چون از خودشون بود. توی انتخاب دستیار دقت کنید که مهدی هاشمی نسب رو انتخاب کرده. که چیزی از فوتبال نمی دونه. اگه جواد نکونام فوتبال بارش بود اصلا مهدی هاشمی نسب و نوازی رو دستیار خودش نمی کرد. علت اصلی که جواد نکونام دستیاران ضعیف انتخاب می کنه برای اینه که همه بله قربان گوی این آقا باشن و اجازه حرف زدن هم نداشته باشن و هرچی جواد نکونام میگه همه بگن درسته و خودش هم اعلام کرد که هر کاری دلم بخواد می کنم. استقلال با دو قهرمانی آسیا جای مربیان بزرگه نه کسی که میگه به شما مربوط نیست هر کاری دلم بخواد یا هر طور بخوام تیمم بازی می کنه
    • 🇮🇷💙⭐⭐💙🇮🇷 IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      وقت زیادی داری اینقدر مینویسی کوتاه و مفید
    • کورش پاکمهر IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      اینهمه نوشتی که چی که استقلالی نیست ؟ خوب باشه يا نباشه،الان بهترین گزینه ممکن برای استقلاله تمام.
  • حمید US ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    این تغییرات در کادر استقلال نیاز هست ، چطور کسیکه هیچوقت در پست مهاجم بازی نکرده میتونه برای خط حمله نسخه بپیچه ؟ در کادر فنی نکونام همه دستیاران یا دفاع و یا هافبک دفاعی بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی