نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
پورعلی‌گنجی به جای مدافع محبوب در پرسپولیس/ این بازیکن بعد از یورو جدا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در حالی با مرتضی پورعلی گنجی تمدید کرده که به نظر می‌رسد کار گولسیانی در این تیم به پایان رسیده باشد.

باشگاه پرسپولیس مدعی است با مرتضی پورعلی‌گنجی به توافق کامل رسیده و بعد از پایان محرومیت رضا درویش با او قرارداد امضا خواهند کرد. اتفاقی که اگر رخ دهد به احتمال خیلی زیاد به دوران حضور گئورگی گولسیانی در جمع سرخپوشان پایان خواهد داد، از این جهت که مدیریت این باشگاه نظرش این است دلیل ندارد با بازگشت پورعلی‌گنجی بخواهند گولسیانی را با قرارداد ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلاری روی نیمکت بنشانند. اتفاقی که فصل پیش هم رخ داد و در همان مقطع هم درویش بابت این مساله گلایه داشت.

روزنامه فرهیختگان مدعی شده در حال حاضر باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به گولسیانی برای تمدید قرارداد ارائه نداده است. چه‌بسا از این بازیکن خواسته شود با قراردادی کمتر از پارسال در جمع سرخپوشان ماندنی شود که بعید است او بپذیرد. البته باشگاه پرسپولیس می‌تواند محمدحسین کنعانی‌زادگان را به یک تیم خارجی بفروشد و با پولش گولسیانی را جذب کند که هنوز این موضوع در دستور کار این باشگاه قرار نگرفته است.

ناگفته نماند اگر قرار باشد قرارداد گولسیانی تمدید نشود آن وقت فرشاد فرجی و علی نعمتی هر دو قراردادشان با سرخپوشان تمدید خواهد شد. 

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش غافلگیرکننده هواداران درباره بازگشت بیرانوند به پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    به به عجب تیمی داریم می بندیم برای جام باشگاه های آسیا
  • فرامرز IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    گولسیانی ارزش ماندن را در هر حالتی که فکر کنید دارد مثلا می شود پرسپولیس با سه دفاع مرکزی بازی کند یا حتی با ضربات سرش در لحظه های حساس که بازی گره می خورد بازی را برای تیم در می آورد علی نعمتی و فرشاد فرجی بازیکنان استانداردی در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند از آن دسته بازیکنان هستند که مورد پسند یک مربی خاص (یحیی گل‌محمدی) هستند که به احتمال بسیار صد مربی دیگر آن‌ها را نپسندند مانند سلیقه حاج مایلی در مورد استاد اسدی یا برانکو در مورد محسن ربیع خواه
  • جهان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    دیوانگی است گولسیانی جوان وآماده رابخاطر پورعلی گنجی که تازه مصدومیت وی خوب شده است از پرسپولیس کناریکذارند، منطق میگویدهر۳مدافع میانی راحفظ کنند هرکدامشان آماده تربودند درترکیب تیم قراربگیرندلیگ آسیادرپیش داریم بایدبازیکن ذخیره خوب هم داشته باشیم محرومیت ومصدومیت پیش می آیدمثل فصل قبل که همین پورعلی گنجی مصدوم شد
    • نیما US ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      دوست عزیز گولسیانی 33 سالشه و یک سال بزرگتر از پورعلی گنجی چطور جوان حسابش کردی؟؟
  • نیما US ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    اگه گولسیانی تمدید نکرد میشه به جاش یه مدافع جوان مثل سامان فلاح رو جذب کرد هم قد خوبی داره و هم آینده داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی