اولین ۰-۰ جام در نبرد بزرگان/ فرانسه و هلند فرصت‌سوزی کردند تا لهستان حذف شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تیم‌های ملی فرانسه و هلند با وجود خلق موقعیت‌های پرشمار بدون‌گل تمام شد تا اولین ۰-۰ یورو ۲۰۲۴ رقم بخورد.

تیم‌های ملی هلند و فرانسه در دیداری حساس از گروه D یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه لایپزیش به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی ۰-۰ به کارشان خاتمه دادند.

خروس‌ها در حالی پا به این میدان گذاشتن که کیلیان امباپه را به‌دلیل آسیب‌دیدگی بینی‌اش از ابتدا در ترکیب نداشتند. بازی با حملات و موقعیت‌های هردو تیم هیجان‌انگیز شروع شد. در مجموع این نیمه فرانسه بیشتر صاحب توپ و میدان بود و فرصت‌های بهتری هم داشت، اما تساوی بدون‌گل نتیجه پایانی بود.

نیمه دوم هم بازی پایاپای دنبال شد و کم موقعیت بود تا این که فرانسه پیش کشید و دو موقعیت توسط مارکوس تورام و ژول کونده خلق کرد که راهی به درون دروازه پیدا نکردند. پس از آن نوبت آنتوان گریزمن و عثمان دمبله شد تا فرصت‌های دیگری را هدر بدهند. در دقیقه ۶۹ هلند برخلاف جریان بازی به گل رسید، اما گل ژاوی سیمونز به دلیل حضور دنزل دامفریس در موقعیت آفساید، رد شد.

در نهایت این بازی بدون گل تمام شد تا هردو تیم ۴ امتیازی شوند. با توجه به این که اتریش هم ۳ امتیازی شده، این تیم هم در کنار فرانسه و هلند شانس صعود خواهد داشت. ضمن این که لهستان بدون امتیاز دیگر شانسی برای صعود نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی