لاروخا تلافی کرد؛ فینال کوچک را اسپانیا بُرد!/ خطر حذف بیخ گوش ایتالیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی اسپانیا موفق شد در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ با یک گل ایتالیا را شکست دهد تا باخت دوره قبل را تلافی کرده باشد.

شهر گلزن‌کرشن آلمان میزبان حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ بود، دیداری از گروه B بین اسپانیا و ایتالیا که با نتیجه ۱-۰ به سود لاروخا پایان یافت.

بازی را اسپانیا عالی و طوفانی شروع کرد و با ضربه سر پدری در همان دقایق نخست می‌توانستند به گل برسند که واکنش جانلوئیجی دوناروما مانع از باز شدن دروازه آتزوری شد. در ادامه فرصت‌های خوب دیگری را آلوارو موراتا و فابین روئیس هدر دادند. در ادامه بازی متعادل‌تر شد و ایتالیا خودش را از زیر فشار لاروخا خارج کرد. نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم اسپانیا به روند نیمه اول ادامه داد تا این که در دقیقه ۵۵ ارسال نیکو ویلیامز با اثرگذاری آلوارو موراتا به پای ریکاردو کالافیوری برخورد کرد تا سرانجام لاروخا به گل برسد. نیکو ویلیامز که سورپرایز بزرگ اسپانیا در این دوره بوده، در دقیقه ۷۰ با شوتی دیدنی می‌توانست گل دوم را هم بزند، اما ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. ایتالیا از لاک دفاعی بیرون آمد تا از شکست در این بازی مهم فرار کند، اما حملات شاگردان لوچانو اسپالتی ثمری نداشت و اسپانیا به برد دوم هم رسید.

اسپانیا با کسب ۶ امتیاز در گروه B صعودش را مسجل کرد و ایتالیا با ۳ امتیاز در آخرین بازی مقابل کرواسی شرایط خطرناکی خواهد داشت.

این‌جا ببینید: ویدیو| خلاصه بازی اسپانیا ۱ - ایتالیا ۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی