نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
دومین پیروزی والیبالیست‌های ایران مقابل یاران نمیر عبدالعزیز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق شد هلند را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین رقابت خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها  برابر هلند قرار گرفت و در این دیدار پیروز شد.

 تیم ملی ایران با نتیجه سه بر دو و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ ، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ هلند را مغلوب کرد تا توانست دومین پیروزی خود را در لیگ‌ملت‌ها رقم بزند.

ایران پیش از این در دیدار نخست خود مقابل آمریکا توانست شگفتی‌ساز شود و با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

ست نخست: ایران ۲۵ - هلند ۲۲

دو تیم در ست نخست رقابت نزدیکی با هم داشتند و تا امتیاز ۲۱ بر ۲۱ هم‌پای هم پیش رفتند اما در پایان این ست، ایران پیروز شد.

ست دوم: ایران ۲۲ - هلند ۲۵

در ست دوم نیز دو تیم رقابت بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما هلند با درخشش نیمیر عبدالعزیز توانست این ست را به نفع خود به پایان برساند.

ست سوم: ایران ۲۵ - هلند ۲۱

تیم ایران در ست سوم توانست خوب ظاهر شود و این ست را از هلند گرفت تا مجموع پیروزی‌های خود را به دو ست برساند.

ست چهارم: ایران ۲۰ - هلند ۲۵

تیم ایران در ست چهارم با وجود اینکه در امتیاز ۱۳ توانست بازی را مساوی کند اما در ادامه هلند پیش افتاد و والیبالست های ایران در جبران اختلاف امتیاز پیش امده موفق نبودند بنابراین در پایان این ست شکست خوردند تا نتیجه در مجموع دو بر دو شود.

ست پنجم: ایران ۱۵ - هلند ۱۰

تیم ایران ست پایانی را با یک بازی خوب آغاز کرد و در انتها هم روند خوب خودرا ادامه داد و با پیروزی در این ست، برنده این دیدار شد.

بیشتر بخوانید: تمجید جالب سرمربی آمریکا از تیم ملی والیبال ایران/ از شکست خشمگین نبودم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • زیگزاگ IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    خیلی سعی میکنم که در عین خوشحالی، منطقم رو از دست ندم. نمیشه باور کرد که این بازیکنان ، صددرصد خودشون رو برای مربی قبلی گذاشته باشند. گویا فرهنگ ورزش های گروهیمون همینه.وقتی از مربیمون خوشمون نیاد، کله پاش میکنیم. اگه غیر از این باشه، به خودمون دروغ گفتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی