نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
واکنش مورایس به ارتباط نتیجه فینال با آینده‌اش در سپاهان
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد که فینال جام حذفی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

سپاهان و مس رفسنجان فردا (پنجشنبه) در چارچوب فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بعد از ظهر همگی بخیر. بازی آخر امسال است. امیدوارم از تمامی بازی‌هایی که داشتیم لذت برده باشید. امیدوارم به غیر از لیگ در جام حذفی هم از کیفیتی که تمامی تیم‌ها داشتند، لذت برده باشید.

او افزود: امیدوارم فردا مسئولان برگزاری بازی شرایط خوبی را ایجاد کنند و جوی که در ورزشگاه برقرار است فرهنگ تماشاگران ایرانی را نشان دهد. در فینال جام حذفی هستیم که دو تیم باکیفیت با هم بازی می‌کنند. امیدوارم نماینده خیلی خوبی باشیم و بازی باکیفیتی ببینید.

مورایس درباره این که آیا عملکردش روی نیمکت سپاهان با نتیجه فردا سنجیده می‌شود، گفت: راه‌های متفاوتی است که بخواهیم به زندگی نگاه کنیم و این هم یک راه است.

سرمربی سپاهان درباره شایعات پیرامون آینده‌اش گفت: درمورد خیلی چیزها بعد و قبل از بازی صحبت وجود دارد. من به همه حتی شایعات احترام می‌گذارم. من فعلا اطلاعی ندارم و نمی‌دانم، این فوتبال است و همه چیز امکان دارد. از چیزی خبر نداریم تا آن اتفاق بیفتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا آینده‌اش در سپاهان بستگی به نتیجه بازی فردا دارد یا خیر، عنوان کرد: هیچ بستگی‌ ندارد. از نظر من هیچ بستگی ندارد. فردا فینال جام حذفی است و آینده من بستگی به کیفیت من دارد. من اینطور می‌بینم. شاید کیفیت من از نظر برخی به بازی فردا بستگی داشته باشد که احترام می‌گذارم. من راحتم و هیچ مشکلی با هر اتفاقی که بیفتد ندارم.

او درباره رویارویی با محرم نویدکیا به عنوان یکی از اسطوره‌های سپاهان گفت: برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. برای خودم هم آرزوی موفقیت می‌کنم و احترام خاصی برای ایشان قائل هستم.

بیشتر بخوانید: تعبیر جالب نویدکیا از فینال جام حذفی/ واکنش محرم به جدایی از سپاهان و آینده منتظر محمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی