نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا، ستاره بزرگ پرسپولیس از تیم ملی به شکلی خاص کناره‌گیری کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان به واسطه مساوی مقابل کره جنوبی در سئول و بعد از نتایجی که عربستان و کره شمالی کسب کردند، از گردونه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ حذف شد و نتوانست به این مسابقات راه پیدا کند.

ملی‌پوشان ایران ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸ از مسیر سئول- دبی- تهران وارد کشور شدند ولی تعدادی از بازیکنان سرشناس در میان آن‌ها حضور نداشتند و ترجیح دادند برای رسیدگی به امور خود راهی کشورهای دیگر شوند. یکی از این بازیکنان که خبر بسیار مهمی هم پیرامون او منتشر شد، مهدی مهدوی‌کیا بود.

ستاره اسبق پرسپولیس و هامبورگ در فرودگاه دبی از بازیکنان خداحافظی کرد و خطاب به آن‌ها گفت: دیگر من را در تیم ملی نمی‌بینید. از دبی به سمت فرانکفورت پرواز می‌کنم و به طور کلی ترجیح می‌دهم دیگر در تیم ملی نباشم. بهتر است بازیکنان جوان جای من بیایند و سیکل جوان‌گرایی طی شود. این خبر ۳۰ خرداد سال ۸۸ به صورت اختصاصی در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب زیادی پیدا کرد.

در روزهای پس از انتشار خبر مذکور، گروهی از بزرگان فوتبال ایران سعی کردند مهدوی‌کیا را منصرف کرده و او را دوباره بازگردانند اما مهدی در نهایت با انتشار نامه‌ای به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و خبر اختصاصی خبرورزشی تایید شد.

خبرورزشی‌گردی| خداحافظی مهدوی‌کیا از تیم ملی در فرودگاه/ من رفتم، جوان‌ها را به جای من بیاورید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی