مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی‌کیا، ستاره بزرگ پرسپولیس از تیم ملی به شکلی خاص کناره‌گیری کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان به واسطه مساوی مقابل کره جنوبی در سئول و بعد از نتایجی که عربستان و کره شمالی کسب کردند، از گردونه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ حذف شد و نتوانست به این مسابقات راه پیدا کند.

ملی‌پوشان ایران ۲۹ خرداد سال ۱۳۸۸ از مسیر سئول- دبی- تهران وارد کشور شدند ولی تعدادی از بازیکنان سرشناس در میان آن‌ها حضور نداشتند و ترجیح دادند برای رسیدگی به امور خود راهی کشورهای دیگر شوند. یکی از این بازیکنان که خبر بسیار مهمی هم پیرامون او منتشر شد، مهدی مهدوی‌کیا بود.

ستاره اسبق پرسپولیس و هامبورگ در فرودگاه دبی از بازیکنان خداحافظی کرد و خطاب به آن‌ها گفت: دیگر من را در تیم ملی نمی‌بینید. از دبی به سمت فرانکفورت پرواز می‌کنم و به طور کلی ترجیح می‌دهم دیگر در تیم ملی نباشم. بهتر است بازیکنان جوان جای من بیایند و سیکل جوان‌گرایی طی شود. این خبر ۳۰ خرداد سال ۸۸ به صورت اختصاصی در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب زیادی پیدا کرد.

در روزهای پس از انتشار خبر مذکور، گروهی از بزرگان فوتبال ایران سعی کردند مهدوی‌کیا را منصرف کرده و او را دوباره بازگردانند اما مهدی در نهایت با انتشار نامه‌ای به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و خبر اختصاصی خبرورزشی تایید شد.

خبرورزشی‌گردی| خداحافظی مهدوی‌کیا از تیم ملی در فرودگاه/ من رفتم، جوان‌ها را به جای من بیاورید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی