سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
۰ |
۰
چشم بارسلونا به دو ستاره لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا دو ستاره لیگ برتری را در لیست اهداف تابستانی خود قرار داده و امیدوار است که بتواند با بودجه محدود خود هر دو را به خدمت بگیرد.

بارسلونا به دنبال پنجره نقل و انتقالات تابستانی بدون محدودیت مالی است و برای این کار لازم است که بودجه مورد نیاز برای بازگشت به قانون ۱:۱ لالیگا را جمع‌آوری کند. آنها با در نظر گرفتن این موضوع فهرست کوتاهی از اهداف تابستانی را تهیه کرده‌اند و در صدر فهرست دو بازیکن بزرگ لیگ برتر قرار دارند.

به گزارش اسپورت، بارسلونا برونو گیمارش، هافبک نیوکاسل یونایتد و لوئیس دیاس، وینگر لیورپول را به عنوان اهداف اصلی خود معرفی کرده است. روسای باشگاه با وجود مشکلات مالی احتمال تکمیل هر دو قرارداد را رد نمی‌کنند. گیمارش بند آزادسازی ۱۰۰ میلیون پوندی در نیوکاسل دارد، اگرچه بارسلونا قصد ندارد این بند را آزاد کند. آنها باید تیم لیگ برتری را راضی به پرداخت قسطی کنند و احتمالاً همین مورد برای لیورپول با دیاس نیز صادق است.

اگر بارسلونا نتواند هزینه دیاس را بپردازد، آماده است تا پیشنهادی برای خرید نیکو ویلیامز ارائه دهد. اما او نیز مانند گیمارش در نیوکاسل یک بند آزادسازی دارد که باشگاه اتلتیک قصد ندارد از آن چشم‌پوشی کند.

در حقیقت، اگر بارسلونا بتواند گیمارش یا دیاس را به خدمت بگیرد شگفتی بزرگی خواهد بود، چه رسد به هر دو. آنها حتی اگر به قانون ۱:۱ برگردند هم وضعیت مالی محدودی خواهند داشت، بنابراین هواداران نباید انتظاراتشان را خیلی بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: تکلیف این ستاره مشخص شد/ من به پایتخت برنمی‌گردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی