نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
مقصد شاه‌ماهی جدید نقل‌وانتقالات کدام تیم است؟/ شاید او نه پرسپولیسی شود و نه استقلالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید جواد آقایی‌پور تیمی که برای فصل آینده اش انتخاب می‌کند نه استقلال باشد و نه پرسپولیس. ظاهرا او به دنبال بازی در یک تیم اروپایی است.

جواد آقایی‌پور یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد اما باشگاه به او وعده داده بود که در پایان فصل جاری رضایتنامه اش را برای تیم جدید صادر خواهد کرد.

در حالی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش های خود را برای جذب این بازیکن با نامه نگاری با باشگاه استقلال خوزستان آغاز کرده اند، این بازیکن و مدیر برنامه هایش در تلاش برای عقد قرارداد با یک تیم خارجی هستند.

مدیر برنامه مهدی طارمی که مدیر برنامه جواد آقایی‌پور است، در تلاش برای فراهم کردن مقدمات حضور این بازیکن در یک تیم پرتغالی است که گفته می‌شود این تیم ریوآوه است. همان تیمی که مهدی طارمی فوتبال در پرتغال را در این تیم شروع کرد.

در این بین نکته مهمی که باقی می‌ماند بر آورده کردن خواست های مالی باشگاه استقلال خوزستان است. در تعطیلات زمستانی تیم خوزستانی برای صدور رضایتنامه جواد آقایی‌پور ۳۰ میلیارد تومان طلب کرده بود و حال اگر پای تیم خارجی در میان باشد، این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه ریوآوه می‌تواند، خواست های مالی باشگاه استقلال خوزستان را برآورده کند یا خیر. در غیر اینصورت جواد آقایی‌پور باید یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را برای ادامه بازی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: مبلغ رضایتنامه بازیکن مشترک در لیست خرید استقلال و پرسپولیس کم شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • نیما IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    علیپور شماره 2
  • هومن US ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    بازار گرمی بس است برادر . روی هم ۹ تا گل زده ، هالند و امباپه که نیست . می شود مثل صادقی گل گهر ، الان چسبیده به نیمکت باعث گرم شدن صندلی های نیمکت ذخیره می شود. بازیکن باید دو ، ۳ فصل ثبات داشته باشه ، بعد می شود گفت بازیکن است .
  • کامران زارعی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    ههههههه تیم اروپایی ،حتما همون جزیره که جمعیتش اندازه میناب هست برو لنگ جان مادرت این بار دیگه استقلال مثل تیام وفوروارد کالیاری میخواد حتی مدافع میانی ازبکستان هم عالی بود متأسفانه اسمش یادم نیست
  • العین و الونگا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    بازیکن خوبی هست ولی تجربه ثابت کرده که باید تکنیک بسیار بالایی داشته باشی تا در خارج موفق شوی مثل مغانلو و علی پور که آقای گل ایران بودند ولی در خارج موفق نشدند
  • Faramarz IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    سی میلیارد تومان با حساب دلار شصت هزار تومانی می شود پانصد هزار دلار با این فرض که باشگاه های اروپایی برای استعدادهای این چنینی که از آسیا می آیند بیش از پانصد هزار دلار هزینه نمی کنند(موارد جهانبخش که جوانتر از آقایی پور بود و... حتی سون هیونگ مین در نخستین قراردادش با هامبورگ . هامبورگ سون 18 ساله را با پانصد هزار دلار در 2010 از کره‌جنوبی خرید و ده میلیون یورو به لورکوزن در 2013 فروخت و خیلی های دیگر) نشان می دهد همین طلب پانصد هزار دلار استقلال خوزستان از ریوآوه برای جواد آقایی پور 24 ساله هم بالا ست چه برسد که بخواهد بیشتر هم بشود
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    شاه ماهی یعنی بازیکن جوون اما تاثیرگذاری که تو سرخابی ها یا نهایتا تو تراکتور و سپاهان گل کنه. شاه ماهی اینجوری زیاد دیدیم که با یه فصل حضور تو یکی از این چهار تیم محو میشه و چیزی برای گفتن نداره. شاه ماهی این فصل یعنی حسین نژاد سپاهان
  • ساوالان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    مطمئن باشید لنگیه
  • ع ق GB ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    ماه شاه ماهی نمی خواهیم بمب هم لازم نداریم می آدم پرسپولیس لزوم مردم‌دار و فوتبالی باشه شخصیت قهرمانی در شلوغکاری نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی