یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۷
۴ |
۲
چرا مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در تلاش برای جذب مهدی قایدی بود اما متوجه شد جذب این بازیکن امکان پذیر نیست و گویی قرار است به زودی فرشید سمیعی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در این باره توضیح دهد.

مهدی قایدی یکی از بازیکنانی است که برای فصل جدید در لیست خرید جواد نکونام قرار گرفته است اما مذاکره باشگاه استقلال با باشگاه شباب الاهلی نتیجه‌ای به دنبال نداشت.

باشگاه شباب الاهلی برای فروش قطعی این بازیکن به باشگاه استقلال طلب دو میلیون دلار کرده است و باشگاه استقلال اعلام کرده توان پرداخت چنین پولی را برای خرید قطعی مهدی قایدی ندارد.

البته اگر باشگاه استقلال می خواست این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار بگیرد، با ملبغی کمتری امکان پذیر بود اما مشکل اینجاست که لژیونرها نمی توانند به عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های ایرانی برگردند و در لیگ برتر بازی کنند.

آنطور که رسانه‌های اماراتی عنوان کرده اند مهدی قایدی در فصل پیش رو هم برای تیم اتحاد کلبا بازی می کند. از قرارداد مهدی قایدی با تیم شباب الاهلی یک فصل دیگر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: تیم مهدی قایدی مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    خوب دو ملیون دلار بدهند و در لیگ صدملیونی بنویسند اینا که سابق دارند جعل هم می کنند
  • اردشیر IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    آقا طرف نمیتونه بیاد ایران برای تیم ملی بازیکنه حالا میگید برای چی نمیاد استقلا؟
  • علی رحمان پور IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بعد از خرید استقلال ادعا می کرد تیمی برای فصل آینده که در خور شان باشگاه استقلال که آبروی فوتبال ایران تو آسیاست می بنده 2 میلیون دلار که برای هلدینگ چیزی نیست. باید 15 تا بازیکن 2 میلیون دلاری بگیره. سال پیش تیم های پرسپولیس و سپاهان بیشتر از 800 میلیارد خرج کردن ولی توی اسنادشون نوشتن 350 میلیارد. هلدینگ هم نباید به سقف بودجه توجه کنه و باید 2 هزار میلیارد برای این فصل خرج کنه. همین الان پرسپولیس 100 میلیارد برای سرمربی خرج می کنه ولی قیمتش رو 600 هزار دلار ثبت می کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی