نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
مصاحبه با عادل فردوسی‌پور کار دست این چهره سرشناس داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا جاودانی مجری برنامه‌های تلویزیونی و عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تازگی در گفتگویی با عادل فردوسی‌پور از مسائلی پرده‌برداری کرده که ظاهراً اسناد رسمی در ارتباط با آنها در اختیار نداشته است.

پس از افشاگری‌های صورت گرفته در برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور با حضور رضا جاودانی مجری برنامه‌های فوتبالی تلویزیون و عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ظاهرا برای این مقام مسئول در فدراسیون کشورمان دردسرهایی بوجود آمده است.

اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که ظاهراً ارکان قضایی این فدراسیون طبق قوانین و آیین نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، نباید در مصاحبه‌هایی با چنین شرایطی که بیشتر شبیه به افشاگری درباره اتفاقات رخ داده در داخل مجموعه فدراسیون فوتبال است شرکت کنند.

حتی در این آیین نامه آمده اگر اطلاعاتی در رابطه با پرونده‌های مورد نظرشان داشته باشند باید آنها را در اختیار مراجع قضایی قرار بدهند نه اینکه آنها را در رسانه با دیگران به اشتراک بگذارند مگر اینکه جرمی اثبات شده باشد.

لذا پس از انتشار این صحبت‌ها از سوی رضا جاودانی مسئولان عالی رتبه فدراسیون فوتبال به وی اعلام کرده‌اند که باید مستنداتش را در این باره به کمیته اخلاق ارائه بدهد و در غیر این صورت ممکن است مشکلات حقوقی برایش به وجود بیاید.

قطعاً در روزها و هفته‌های آینده اتفاقات مهم‌تری در رابطه با پرونده فساد در فوتبال رخ می‌دهد که ممکن است به ادامه همکاری رضا جاودانی با فدراسیون فوتبال و یا برعکس قطع همکاریش با این مجموعه بینجامد.

بیشتر بخوانید: حمله پیشکسوت استقلال به جاودانی؛ تا حالا کجا بودی؟/ شکر خدا حامیان تیم سوگلی یکی‌یکی رسوا می‌شوند/ برای نابودی فساد باید سر مار را قطع کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • علي IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    جاودانی خودش وکیل دادگستری هست بعید میدونم بدون مدرک حرف زده باشه
    • سعید شش آتیشه ارتش سرخ IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      درستش اینه وکیل کیسه تیم سوم تهرون....خخخخخجججج
  • زیگزاگ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    برنامه های فردوسی پور همیشه ی تمییز دهنده بوده. پاک از ناپاک. راست از دروغ. اما اینطور کارها در ورزش جرمه!! گویا ما به انکار واقیعیتها عادت داریم و این گونه شفاف سازی رو حریم شکنی تلقی میکنیم. شاید سود فاسدها در نگفتنه.
  • عادل IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    متخلفین باید نارحت باشن و مشکل واسشون پیش بیاد نه امثال پاکدستانی چون فردوسی‌پور و جاودانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی