نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
پیش‌بازی اسلوونی - دانمارک
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی دانمارک که دوره قبل شگفتی‌ساز یورو بود، امسال کارش را مقابل اسلوونی آغاز خواهد کرد.

اولین دیدار گروه C یورو ۲۰۲۴ در MHP آرنای شهر اشتوتگارت برگزار خواهد شد، جایی که امشب از ساعت ۱۹:۳۰ اسلوونی به مصاف دانمارک می‌رود. این دو تیم در مرحله انتخابی یورو هم هم‌گروه بودند.

اسلوونی؛ اولین برد

ماتیاژ کِک در اسلوونی مربی محبوبی‌ست و بعد از ۷ سال، سال ۲۰۱۸ دوباره به سراغ او رفتند. کِک هم اعتمادها را با رساندن تیم به یورو ۲۰۲۴ سرانجام جلب کرد. در دومین دوره عملکرد او کمی بهتر از اولی بوده و حالا امیدوار است که برخلاف سال ۲۰۰۰، این مرتبه اسلوونی با هدایت او به اولین بردش در یورو برسد. صعود از مرحله گروهی هم با توجه به این که از برخی گروه‌ها ۳ تیم به مرحله بعد می‌رسند، برای هیچ تیمی غیرممکن نیست. اژدهایان کوچک می‌توانند امیدوار به شگفتی‌سازی در این دوره باشند.

دانمارک؛ آلمان و خاطرات شیرین

دوره قبل به دانمارک تقریباً به اندازه تیم قهرمان توجه شد! ایست قلبی کریستین اریکسن درون زمین در دیدار مقابل فنلاند همه را شوکه کرد و پس از آن بود که دینامیت‌ها متحدتر تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفتند. این تیم دوست‌داشتنی از آلمان خاطرات خوشی دارد، چرا که سال ۱۹۹۲ با شکست همین تیم قهرمان یورو شدند. حالا در خاک آلمان می‌خواهند نتایج متفاوتی در یورو بگیرند و شاید حتی یک پله از دوره قبل هم بالاتر بروند. فینالیست شدن غیرممکن است؟ باید ببینیم دانمارک چگونه تورنمنت را آغاز خواهد کرد.

آخرین جدال
۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴، دانمارک با نتیجه ۲-۱ اسلوونی را شکست داد. مائله و دلانی برای دانمارک و یانژا برای اسلوونی در آن دیدار گلزنی کردند.

آمار بازی
۶) تیم‌های ملی اسلوونی و دانمارک ۶ مرتبه تابه‌حال به مصاف هم رفته‌اند که اسلوونی هیچ بردی نداشته، یک بازی مساوی شده و دینامیت‌ها ۵ بازی را برده‌اند.
۱) دانمارک سابقه قهرمانی در سال ۱۹۹۲ را دارد. در یورو ۹۲، دینامیت‌ها که جانشین شوروی شدند، با قهرمانی همه را شگفت‌زده کردند.
۰) اسلوونی فقط یک مرتبه در سال ۲۰۰۰ به یورو رسیده که آن دوره هم در حسرت کسب یک پیروزی ماند.
۰) تیم تحت هدایت ماتیاژ کِک بدون باخت به استقبال یورو رفته است. اسلوونی در ۵ بازی دوستانه سال ۲۰۲۴ شکست نخورده و بردهای مهمی مقابل آمریکا و پرتغال کسب کرده است.
۳) دانمارک ۳ مرتبه بین ۴ تیم برتر یورو قرار گرفته است. دینامیت‌ها سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۲۰ هم علاوه بر ۱۹۹۲ که قهرمان شدند، به نیمه‌نهایی رسیدند.
۶۴) کسپر هیولمند بعد از عملکرد خوب در یورو ۲۰۲۰ روی نیمکت دانمارک جایگاهش را تثبیت کرد. آمار خوب ۳۳ برد در ۵۱ بازی که ۶۴ درصد پیروزی‌ست نشان از تأثیر مثبت او روی دینامیت‌ها دارد.

مصدومان و محرومان
میها بلاژیچ، پتار استویانوویچ، بنیامین وربیچ و سندی لوریچ مصدومان اسلوونی هستند که امیدوارند به بازی نخست برسند. دانمارک همه بازیکنانش را برای بازی نخست در اختیار خواهد داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم
اسلوونی:
اوبلاک، کارنیچنیک، بلاژیچ، بیول، یانژا، استویانوویچ، الشنیک، چرین، املاکار، ششکو و اشپورار
دانمارک: اشمایکل، اندرسن، کیائر، آندریاس کریستنسن، مائله، راموس کریستنسن، اریکسن، هویبیرگ، دلانی، ویند و هویلون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی