نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
هالک هوگن اسطوره کشتی کج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هالک هوگن یک شرکت آبجوسازی جدید با هدف متحد کردن آمریکا راه‌اندازی و برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

هالک هوگن، اسطوره کشتی کج، در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز گفت که در صورت لزوم حاضر است وارد رینگ سیاسی شود. او گفت: ما به کسی در آن‌جا نیازمندیم که عقل سلیم داشته باشد. بنابراین اگر به رئیس‌جمهور یا معاون اول نیازمندید، من برای اداره این کشور آماده هستم. من با قوانینی سفت و سخت و مالیات ثابت حکومت خواهم کرد. همه چیز براساس عقلانیت خواهد بود. من خوب را از بد تشخیص می‌دهم، داداش!

هوگن در سال ۲۰۱۸ گفت که در نظر دارد برای انتخابات مجلس سنای فلوریدا نامزد شود و مردم نیز از او خواستند که حتما این کار را بکند اما او در نهایت تصمیمش را تغییر داد.

هوگن از تمایل برای ورود به دنیای سیاست درست پس از راه‌اندازی یک شرکت آبجوسازی جدید به نام «آبجوی واقعی آمریکایی» با هدف گردهم‌آوری مردم سراسر کشور پرده برداشت. او روز جمعه در این مورد گفت: زمانی که دیدم صنعت آبجو چقدر رقابتی است و دیدم که چه اتفاقی برای Bud Light افتاد این ایده به ذهنم رسید و مسیر باز را دیدم و فکر کردم که این مملکت به یک سری اقدامات نیاز دارد! او ادامه داد: ما خیلی بیشتر از این‌که باهم متفاوت باشیم به هم شباهت داریم. حتی این مساله خیلی بزرگتر از سیاست است. زیرا اگر نتوانید ارتباط برقرار کنید و نتوانید صحبت کنید، با بحث‌ها، تصمیم‌گیری‌هایتان یا با مردم به جایی نخواهید رسید.

هوگن گفت که الهام‌بخش او در راه‌اندازی شرکت آبجوی جدید این بود که چیزی مشترک برای جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها و همه اقشار جامعه فراهم کند. «می‌خواهم آبجویی تولید کنم که آمریکا را متحد کند»!

بیشتر بخوانید: خوانندگی کریستیانو رونالدو را تماشا کنید؛ وقتی CR7 آهنگ خولیو ایگلسیاس را خواند/ صدای بهشتی او هواداران را به گریه انداخت... +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی