نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
لیونل مسی - تیاگو مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر بزرگ مسی از لامین یامال به عنوان بازیکنی که دوست دارد روزی در کنارش فوتبال بازی کند، نام برده است.

کمتر نامی در تاریخ فوتبال به اندازه باشگاه بارسلونا و لیونل مسی در هم تنیده شده است. اسطوره آرژانتینی و باشگاه کاتالانی لحظات باشکوه زیادی را با هم تجربه کردند و مدت زیادی را با هم گذراندند. از همان زمان نوجوانی هم مشخص بود که مسی روزی تبدیل به یکی از برترین‌های تاریخ می‌شود.

علاوه بر اینها، به نظر می‌رسد که اسطوره بارسلونا عشقش به بلوگرانا را به فرزندانش منتقل کرده است چراکه آنها نیز با محبت در مورد باشگاه صحبت می‌کنند. حتی به گزارش موندو دپورتیوو، به تازگی پسر بزرگ او تیاگو در مورد مسی و بارسلونا حرف زده و یکی از جملات او سر و صدای زیادی به پا کرده: «دوست دارم روزی در کنار لامین یامال بازی کنم.»

یامال ۱۶ سال دارد و تیاگو تنها ۵ سال از او کوچیکتر است بنابراین احتمال هم‌تیمی شدن این دو در آینده وجود دارد. تیاگو تمایلش به بازی برای تیم ملی آرژانتین را ابراز کرده اما مشخص نیست که در آینده سر از چه باشگاهی درآورد اما اصلا بعید نیست که روزی او به بارسا راه پیدا کند و راه پرافتخار پدرش را دنبال کند. از سوی دیگر، یامال شهرت زیادی در دنیای فوتبال پیدا کرده و به مهره اصلی تیم بارسلونا تبدیل شده است و همچنین تیم ملی اسپانیا را نیز در جام ملت‌های اروپا در آلمان همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: لیونل مسی: من قهرمان جهان شدم اما حیف که او زنده نبود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی