نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
پیش‌بازی مجارستان - سوئیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از دیدارهایی که شاید از دل آن یک شگفتی‌ساز در یورو ۲۰۲۴ بیرون آید، می‌تواند همین نبرد مجارستان و سوئیس باشد.

امروز از ساعت ۱۶:۳۰ روز دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. مجارستان و سوئیس در شهر کلن در دومین دیدار از گروه A به مصاف هم خواهند رفت.

مجارستان؛ شگفتی دوباره

مجارستان با مارکو روسی دوره قبلی در یورو ۲۰۲۰ تیم شایسته‌ای بود که باعث شد معادلات گروه مرگ پیچیده شود. مجارها در آن دوره از فرانسه و آلمان یک امتیاز گرفتند و بدشانس بودند که به مرحله بعد نرفتند. برای این منظور نیاز به یک گل بیشتر مقابل آلمان داشتند. حالا مجارستان امیدوار است مثل سال ۲۰۱۶ شگفتی‌ساز شود و از مرحله گروهی فراتر برود. دوباره آلمان را در گروه‌شان می‌بینند و البته سوئیس هم رقیبی آشناست.

سوئیس؛ مدعی پنهان

سوئیس همواره در تورنمنت‌های مختلف چه در یورو و چه در جام‌جهانی تیمی متوسط بوده که از مرحله گروهی فراتر می‌رود و قبل از نیمه‌نهایی گیر می‌کند. دوره قبلی بین ۸ تیم برتر قرار گرفتند و اسپانیا در ضربات پنالتی آن‌ها را حذف کرد. این نخستین دوره‌ای‌ست که مورات یاکین در یورو روی نیمکت‌شان خواهد نشست. پس از چند سال با ولادیمیر پتکوویچ، حالا دوران جدیدی برای سوئیس آغاز شده و می‌توانند امیدوار باشند در آلمان یوروی جدیدی را هم تجربه کنند.

آخرین جدال
۷ اکتبر ۲۰۱۷ در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸، سوئیس موفق شد با نتیجه ۵-۲ مجارستان را شکست دهد. ژاکا، فرای، سوبر (۲ مرتبه) و لیششتاینر برای سوئیس و گوسمیش و اگرای برای مجارستان در آن دیدار گلزنی کردند.

آمار بازی
۴۶) باورش سخت است، اما این دو تیم ۴۶ مرتبه در تاریخ به مصاف هم رفته‌اند. سوئیس ۳۰ بازی را برده و مجارستان در ۱۱ بازی برنده شده. ۵ بازی هم بین این دو تیم مساوی شده است.
۱۱۳) اولین بازی بین سوئیس و مجارستان ۱۱۳ سال قبل یعنی در سال ۱۹۱۱ برگزار شده که بازی دوستانه بوده. اولین بازی رسمی‌شان در جام‌جهانی ۱۹۳۸ برگزار شد که مجارها با ۲ گل بردند.
۳) سوئیسی‌ها در ۳ بازی آخر مقابل مجارستان پیروز شده‌اند. آخرین برد مجارستان در دیداری دوستانه بود که به سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد.
۱) مجارستان از ابتدای سال ۲۰۲۳ به بعد در ۱۴ بازی رسمی و دوستانه فقط یک باخت داشته که در دیدار دوستانه چند روز قبل مقابل ایرلند بوده است.
۲) مجارها ۲ مرتبه بین ۴ تیم برتر جام ملت‌های اروپا قرار گرفته‌اند که به سال‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۷۲ برمی‌گردد. این تیم سال ۲۰۱۶ شگفتی‌ساز و صدرنشین گروهش شد، اما در مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست مقابل بلژیک کنار رفت.
۲) سوئیس در ۲ دوره قبلی موفق شده از مرحله گروهی بالاتر برود. این تیم در ۵ حضور ۲ مرتبه از گروهش صعود کرده و ۳ مرتبه نخست در مرحله گروهی کنار رفت.

مصدومان و محرومان
تمام بازیکنانی که مارکو روسی و مورات یاکین با خودشان به آلمان برده‌اند برای بازی نخست در یورو در دسترس هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
مجارستان:
گولاچی، لانگ، اوربان، سالای، نگو، ناگی، شافر، کرکز، شالای، سوبوسلای و وارگا
سوئیس: سومر، شار، آکانجی، رودریگس، فرویلر، ژاکا، اندویه، شکیری، وارگاس و آمادونی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    سوئیس 💯 ٪ می برد. پیش بینی به کمک بازی های قبلی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی