نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
تکرار اتفاقات لیگ نوزدهم برای پرسپولیس و استقلال؟/ سرمربیان قهرمان و نایب‌قهرمان تغییر می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جدایی اوسمار احتمال جدایی نکونام هم وجود دارد تا هردو باشگاه پرسپولیس و استقلال به فکر سرمربیان جدید باشند!

پرسپولیس و استقلال رقابت سخت و نفسگیری در لیگ بیست و سوم داشتند. رقابتی که در نهایت با قهرمانی قرمزها همراه شد و تیم اوسمار ویرا توانست در هفته‌های پایانی لیگ استقلال را از صدر به پایین بکشد و در نهایت جام را بالای سر ببرد. بعد از قهرمانی اما اوضاع برای پرسپولیسی‌ها خوب پیش نرفت و سرمربی تیم قهرمان جدا شد. جدایی که پرسپولیس را وارد چالش دوباره انتخاب سرمربی کرده و حالا مدیران این باشگاه باید به دنبال گزینه‌ای مناسب برای نیمکت تیمشان باشند. از آنطرف شرایط استقلال هم خیلی جالب نیست. نکونام بعد از از دست دادن قهرمانی به شدت مورد هجمه قرار گرفته و خیلی از پیشکسوتان این باشگاه و همچنین هواداران استقلال جواد را گزینه مناسبی برای نیمکت تیم محبوب‌شان در فصل آینده نمی‌دانند.

هر روز شایعات مربوط به جدایی نکونام از استقلال بیشتر می‌شود و حتی شنیده شده مدیران جدید باشگاه استقلال مذاکراتی را هم با چند گزینه خارجی انجام دادند. با این حال هنوز جدایی جواد از استقلال قطعی نیست. اگر نکونام هم از استقلال جدا شود، اتفاقات نیم فصل لیگ نوزدهم برای پرسپولیس و استقلال تکرار خواهد شد. در آن فصل هم پرسپولیس با هدایت کالدرون که جانشین برانکو شده بود و استقلال با هدایت استراماچونی که جاشنین شفر شده بود، در کورس قهرمانی بودند و رقابت نزدیکی با هم داشتند.

در نهایت اما استراماچونی دو هفته قبل از پایان نیم فصل و کالدرون در ابتدای نیم فصل دوم مجبور به جدایی از تیم‌هایشان شدند. کالدرون که تیمش را قهرمان نیم فصل کرده بود جای خود را به یحیی گل‌محمدی داد و استراماچونی هم جای خود را به فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال داد. در نهایت هم پرسپولیس با هدایت یحیی موفق شد قهرمان لیگ شود و جام را بالای سر ببرد. حالا و بعد از چند سال ممکن است این اتفاقات برای دو غول بزرگ پایتخت تکرار شود و بعد از پرسپولیس، استقلال هم سرمربی‌اش را عوض کند تا این دو تیم بزرگ فصل آینده را با دو سرمربی جدید شروع کنند.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین میراث اوسمار برای پرسپولیس و فوتبال ایران/ نه رکورد و جام، مرد برزیلی جنتلمن بود و جاوانه شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد رضا مکتوبیان IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    مدیر عامل پرسپولیس و استقلال دستمزد مربی خارجی 750 هزار دلار اختصاص بدهند و دستمزد کم اصلا هدایت دو تیم بر عهده نمی گیرند، هر جوری هست می خواهند دستمزد کمتر بدهند پس بهتر هست مربی ایرانی بیاورند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی