نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
عکس| پست احساسی ستاره پرسپولیس بعد از بازی برای تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گئورگی گولسیانی از به دست آوردن تجربه بازی ملی ابراز خشنودی کرد.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از درخشش در لیگ ایران در لیست نهایی کشورش برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ قرار گرفت‌.

این بازیکن شب گذشته در بازی دوستانه تیمش برابر مونته نگرو که با براری سه بر یک‌شان تمام شد، به طور کامل در زمین بود و پاس گل داد. او بعد از تجربه بازی برای کشورش یک پست در اینستاگرام منتشر کرد.

گولسیانی نوشت: "حضور در تیم ملی افتخار بزرگی بود. تقریبا در تمام دوران حرفه‌ای‌ام منتظر این لحظه بودم. از مردمی که این فرصت فراموش نشدنی را به من دادند متشکرم. از مردمی که هرگز از ایمان داشتن به من دست برنداشتند متشکرم. از باشگاه و هم تیمی‌هایم که همیشه از من حمایت می‌کردند متشکرم! اکنون، ما باید برای یورو ۲۰۲۴ آماده شویم، این اولین تجربه ما خواهد بود و می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم بیشتر به دست آوریم!"

بیشتر بخوانید: قسمت جدید سرمربیگری پرسپولیس/ دلال‌ها هجوم آوردند؛ گزینه‌ها یکی‌یکی معرفی می‌شوند!

عکس| پست احساسی ستاره پرسپولیس بعد از بازی برای تیم ملی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس عشق ایرانیان IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    دمت گرم باغیرته کیسه سوز .✌✌✌❤❤❤
  • کاربر جدید IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    آفرین قدر شناس با غیرت مزد غیرتت را گرفتی مبارک خودت وکشور عزیز گرجستان ، " گولسیانی نوشت: "حضور در تیم ملی افتخار بزرگی بود. تقریبا در تمام دوران حرفه‌ای‌ام منتظر این لحظه بودم. از مردمی که این فرصت فراموش نشدنی را به من دادند متشکرم. از مردمی که هرگز از ایمان داشتن به من دست برنداشتند متشکرم. از باشگاه و هم تیمی‌هایم که همیشه از من حمایت می‌کردند متشکرم! " همه هوادارای ارتش سرخ:" مبارکت باشه".
  • فرشاد DK ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    مبارکت باش گولسیانی اما میدنی اینجا کیسه شکها با رهبری ممد افیونی پاس گل تو را قبول ندارند گفتند آفساید بود آنها میگند چون دهند پاس گولیسانی کیسه سوز هست توپ حتی اگر درزمین خودشان به مهاجمشان پاس داده گل مورد قبول نیست آفساید میگند پاس دهند بغیراز گولسیانی حتی 10متر در آفساید هم باشند ما گل قبول میکنیم ممد افیونی و یاراش کاملا قاطی کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی