نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
زمان اجرایی شدن برنامه پرسپولیس برای جانشینی اوسمار
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در جلسه روز یکشنبه هیات مدیره در مورد آینده تیم تصمیمات مهمی گرفت.

پرسپولیس در نیم فصل لیگ بیست و سوم با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی شرایط پیچیده‌ای را برای انتخاب سرمربی جدید تجربه کرد و در نهایت دستیار برزیلی اوسمار هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت.

اگرچه در ابتدا بسیاری از هواداران پرسپولیس از سرمربی شدن اوسمار رضایت نداشتند، اما با توجه به بازی‌های خوب پرسپولیس و بازگشت به کورس قهرمانی و در نهایت کسب جام بسیاری از نظرها در مورد او تغییر کرد.

اوسمار که پس از جشن قهرمانی پرسپولیس به برزیل بازگشت، حالا از باشگاه چند روز دیگر برای اعلام نظر نهایی‌اش مبنی بر ادامه یا قطع همکاری زمان خواسته است.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در جلسه روز یکشنبه تصمیم‌هایی را اتخاذ کرد از جمله این که وفق درخواست سرمربی برزیلی، باشگاه تا پایان هفته منتظر اعلام تصمیم او خواهد بود و پس از آن با توجه به پاسخ اعلامی، اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تیم حکومتی🔴 IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    خداداد افشاریان: پرسپولیس با وجود من 2 سال قهرمان شد❗ علی خسروی شب قبل از بازی مهم استقلال: استقلالی ها میخوان کلک منو بکنن، آهای داورا کجایید؟ با اینکار خسروی جو داوری رو علیه استقلال کرد که فرداش تو اون بازی کاملا داوری علیه استقلال بود و اتفاقا امتیاز هم از دست داد❗ علی خسروی تو اینستاگرامش چندین بار به خانوم های استقلالی توهین کرد و مثلا محروم شد اما باز اومد صداوسیما کارشناسی کرد❗ داور عرب براقی بدون اینکه کسی اسمی ازش ببره اومد رو آنتن زنده و گفت من به کسی جواب پس نمیدم و از پرسپولیس حمایت کرد❗ میثاقی وکیل مدافع پرسپولیس❗ شرکت کردن خورشیدی داور مسابقه و کمکش در جشن قهرمانی پرسپولیس❗ شواهد و اسناد همکاری های غیرقانونی سهیل مهدی با باشگاه پرسپولیس❗ پرسپولیس تنها تیم مخالف VAR امید عالیشاه هم اعتراف کرده❗ قضاوت با شما
    • حاج ۳لسچ IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      دکتر لازمی عمویی😉😉
  • شش IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    آلزایمر که ندارید شادی افشاریان بعد گل مساوی کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی