نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
پرسپولیس روی گزینه استقلال دست گذاشت/ جانشین هنانوف مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس تماس‌هایی با مدافع گل گهر برقرار کردند، بازیکنی که پیش از این در لیست خرید استقلال قرار داشت.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ، وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی این تیم اعلام کرد بعد از ۳ سال حضور در پرسپولیس، از جمع قرمزهای پایتخت جدا خواهد شد و قراردادش را تمدید نخواهد کرد. بعد از قطعی شدن جدایی وحدت از پرسپولیس ، مدیران این باشگاه به دنبال جذب یک مدافع راست برای جانشینی او هستند. گویا در لیست نقل و انتقالاتی اوسمار برای فصل آینده نام مهدی تیکدری مدافع راست تیم گل گهر به چشم می‌خورد.

مدافعی که چند سال قبل و در زمان حضور یحیی گل محمدی هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد به جای حضور در پرسپولیس از تراکتور راهی گل گهر شود. تیکدری در نیم فصل هم مورد توجه استقلال قرار گرفته بود و حتی در آستانه امضای قرارداد با استقلال هم قرار داشت ولی در نهایت با مخالفت باشگاه گل گهر این انتقال انجام نشد و تیکدری در گل گهر باقی ماند. طی روزهای گذشته تماس‌هایی بین باشگاه پرسپولیس و تیکدری انجام شده ولی این بازیکن پاسخ نهایی را به بعد از انجام بازی‌های جام حذفی موکول کرده است.

گفتنی است قرارداد تیکدری با گل گهر در پایان رقابت‌های جام حذفی به پایان خواهد رسید و این بازیکن می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد بپیوندد. ماندن و تمدید قرارداد اوسمار با پرسپولیس هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و مشخص نیست این سرمربی فصل بعد هم روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته باشد یا خیر. با این وجود مدیران پرسپولیس باب مذاکره را با گزینه‌های مدنظر اوسمار شروع کردند تا خیلی زمان را از دست ندهند و اگر با او به توافق نهایی رسیدند، کار خود را برای فصل آینده خیلی زود استارت بزنند و مشکلی از این بابت پرسپولیس را تهدید نکند.  

بیشتر بخوانید: روزگار جدید دستیاری که روی نیمکت پرسپولیس هم دیده نمی‌شد/ اوسمار؛ مردی که در فوتبال آسیا برای او تبلیغات می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سعید IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    سنش بالاست باید از بازیکنان درخشان جوان واینده داراستفاده نمایند
  • تاج کبیر NL ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    تیکدری تیک نداره ؟
  • ایمون زاید IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    همشون شدن گزینه کیسه ! مگه چقد جا داره این کیسه !!!
    • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      بیچاره اینا هر کی بره زیر دست جواد فوتبالش نابود میشه اخلاقش میره زیر صفر
  • سید محمد IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    مهدی قدیما وقتی تو مس بود با ما بچه محل بود حتی جام رمضان هم با هم بودیم مهدی پرسپولیسیه ولی تو پرسپولیس جواب نمیده بنظرم باید بازیکن جون بیارن تا تجربه پیدا کنه برای
  • مجید مولائی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    احمد عابدزاده ..سرور پاشازاده..تیکه قدیمی..یادتونه
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    خدائی رامین رضائیان بند کفشش روی همه اینا می ارزه و حداقل تا دوسال دیگه در بالاترین سطح میتونه بازی کنه مخصوصا"لیگ نخبگان آسیا.
  • رگ سرخ IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    آقایون اگر هزینه جذب مغانلو برایشان زیاده، لااقل علاوه بر آقائی پور، آزادی را جذب کنید مگر نمیخواهید در آسیا رقابت کنید اگر یکی از مهاجمان مصدوم شد چی، باز باید واژه چه کنیم، چه کنیم را باید اعلم کنیم.
  • مهدی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    درویش نشسته استقلال هر کی را می خواد می‌ره میگیره،چقدر،به جای تقویت تیم خود دنبال تخریب رقیب هستید.کیسه کیسه،کردن یک عده هم دقیقا همین طرز فکر هست به جای بیل زدن به ...دنبال تخریب دیگران...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی