لیونل مسی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش اعتراف کرد که با وجود علاقه به بازی منچسترسیتیِ گواردیولا، رئال‌مادرید بهترین تیم فعلی جهان است.

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی فوتبال و بازیکن پیشین بارسلونا که این روزها در اینترمیامی توپ می‌زند، به تازگی با مجله «اینفوبائه مصاحبه کرده و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی در جام‌جهانی گرفته تا دوران حضورش در بارسلونا و عملکرد رئال‌مادرید صحبت کرده است.

مسی در بخشی از صحبت‌هایش ضمن تحسین از تیم رئال‌مادرید گفت: «اگر بخواهیم درباره نتایج صحبت کنیم، مادرید بهترین تیم جهان است و اگر بخواهیم درمورد نوع بازی صحبت کنیم، من شخصاً منچسترسیتی را با پپ گواردیولا دوست دارم و فکر می‌کنم هر تیمی که گواردیولا در آن حضور داشته باشد، به‌خاطر نگرش، نحوه تمرین و عملکرد او خاص خواهد بود.»

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که زمستان ۲۰۲۲ طلسم قهرمانی در جام‌جهانی را شکست، درباره ادامه مسیرش با آلبی‌سلسته و کوپا آمریکای ۲۰۲۴ و احتمال حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت: «این بستگی به احساس من، اینکه از نظر جسمی چگونه هستم و اینکه درمورد خودم واقع بین باشم، دارد. و اینکه بدانم آیا توانایی رقابت و کمک به هم تیمی‌هایم را دارم یا نه. زندگی ادامه دارد. من باید در پاریس ادامه می‌دادم، باید اینجا زندگی می‌کردم و به تلاش برای رسیدن به قهرمانی ادامه می‌دادم. اکنون چالش دیگری با تیم ملی داریم که بتوانیم برای قهرمانی کوپا آمریکا تلاش کنیم. اما در عین حال قهرمانی جهان هستیم. از این قهرمانی طوری احساس رضایت کردم که انگار به همه چیز رسیده‌ام.»

لیونل مسی

مسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم درباره این که در زمان بارسایی بودن از روانشناس کمک گرفته، اظهار داشت: «حقیقت این است زمانی که مدت‌ها پیش در بارسلونا بودم پیش مشاور رفتم، هرگز آن را امتحان نکرده بودم، خیلی تمایلی به این طور چیزها نداشتم. من آن را دوست نداشتم. آدمی هستم که همه چیز را در خود نگه می‌دارم. حقیقت این است که وقتی پیش روانشناس رفتم برای من خیلی خوب بود، خیلی دوستش داشتم و خیلی به من کمک کرد.»

گفته می‌شود شاید در آینده نیمار از الهلال عربستان جدا شود تا مثلث MSN (مسی، سوارس و نیمار) که زمانی در بارسلونا می‌درخشیدند، در آمریکا شکل بگیرد. لئو در این باره هم بیان کرد: «حقیقت این است که در حال حاضر چنین چیزی سخت است، چون نیمار اکنون در عربستان سعودی است و یک سال دیگر قرارداد دارد. در واقع، زندگی آنقدر تغییر می‌کند که هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما برای بازسازی مثلث MSN یک گروه مجازی تشکیل داده‌ایم و اغلب صحبت می‌کنیم. نیمار به خوبی اسپانیایی صحبت می‌کند.»

بیشتر بخوانید: پاریسی‌ها از جدایی مسی، نیمار و امباپه خوشحال شدند!

لیونل مسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م.ر. م IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    دمش گگگگگگگگگرم
  • جمال موسیلا IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    والا فکر کنم بیشتر خبرگزاری‌های داخلی شوکه شدن وگرنه مسی جز حقیقت چیزی نگفت، مادرید توی همین سه سال اخیر دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شده،س مسی بدرستی این تیم رو اعلام کرده که بهترینه، جای تعجبی نداره، خارجی‌ها که مثل هاشمی نسب و نکونام و غلامپور و چشمی نیستن که حرف الکی بزنن😅👏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی