نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
مالکان جدید استقلال هوای علی چینی را داشته باشند/ همه منتظر قهرمانی بودیم اما خیلی ساده از دست رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت علی چینی در بیمارستان برای مالکان جدید باشگاه پیام ویژه ای ارسال کرد.

حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفتگوی کوتاه با خبر ورزشی، در ارتباط با وضعیت جسمانی بد روزهای اخیر علی چینی - بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال - اظهار داشت: قبل از هر چیز برای آقای چینی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر به خانه برگردد و کنار خانواده‌اش به زندگی عادی ادامه دهد اما لازم است به مالکان تازه وارد باشگاه استقلال هم بگویم که باید هوای او را داشته باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جدا از همه مسائل مربوط به استقلال مالکان جدید باشگاه باید بدانند قدیمی‌های این مجموعه بودند که امروز استقلال برای خودش اسم و رسمی در فوتبال ایران و آسیا دارد. بنابراین باید هوای پیشکسوتان باشگاه استقلال را داشته باشند به ویژه آن‌هایی که در شرایط سخت، نیاز به کمک مالی و یا حمایت معنوی دارند.

فرزامی که خود از بازنشستگان سازمان تربیت بدنی و از اعضای پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز به شمار می‌رود اضافه کرد: اگر قرار نباشد در چنین روزهایی دست افرادی مثل علی چینی را بگیرند پس حضورشان در چنین شرایطی کنار تیم استقلال به چه دردی می‌خورد. از افرادی که سهام باشگاه استقلال را خریده‌اند توقع می‌رود مراقب این قبیل اتفاقات و افراد در جامعه پیشکسوتی باشگاه استقلال باشند. چون همانطور که گفتم با زحمات و تلاش‌های تک تک کسانی که در طول ۸ دهه(۷۹ سال) برای این تیم عرق ریختند، مصدوم شدند و حتی سلامتی‌شان را از دست دادند، بوده که امروز نام و برند استقلال به جایگاهی رسیده که برایش مشتری های این چنینی پیدا می‌شود.

فرزامی در پایان با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر تاکید کرد: همه ما منتظر قهرمانی استقلال بودیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. جای تاسف است که بعد از ماه ها صدر نشینی در لیگ برتر به این سادگی قهرمانی از دست رفت و هواداران استقلال امروز سرخورده و ناراحت هستند. کادر فنی تیم استقلال باید بدانند که رقابت در لیگ برتر روزی به پایان می‌رسد که فصل تمام شود. امیدوارم در فصل آینده لیگ برتر کمک داور ویدیویی(VAR) در همه استادیوم‌ها وجود داشته باشد تا شک و شبهه‌ای از این بابت برای هیچکس باقی نماند.

بیشتر بخوانید: هوادار استقلال حق دارند ناراحت باشند/ یک لغزش قهرمانی را از بین برد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساقی از اردبیل IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    آقای فرزامی حق استقلال قهرمانی بود ولی با گل آفساید قهرمان شدند گل نبود
  • ف دال IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    درود؛ این روزگار عجیب بی‌وفا ست ها، عجیبــــــــــــــــــــــ. الآن داشتم به این فکر می‌کردم که از بین فوتبالیست‌هایی که اواخر دهه 60 و اوایل 70 تو محله‌مون (منطقه 10) رشد کردن، فقط علی چینی بنده‌خدا مونده که اونم وضعیتش اینه متأسفانه. مهرداد بنده‌خدا هم که سر کرونا رفت. باز یه نسل قبل‌ترشون (مثل نظامعلی گرامی بچه چهارراه وثوق، مرتضی کرمانی‌مقام که بچه اشرف پهلوی بود و خیلی‌های دیگه‌شون) وضعیت بهتری دارن. نمی‌دونم چرا اما؛ این روزگار برای ما دهه 50‌ـی‌ها اصلا نخواست و یه‌جورهایی از زهر هلاهل هم بدتر بوده و هست برامون. باز دهه 60ـی‌ها مورد عنایت هستند و همه ازشون با عنوان نسل سوخته و چه و چه یاد می‌کنن؛ ما (دهه 50ـی‌)ها اما انگاری جوری سوخته‌ایم که خاکسترمون هم به باد سپرده شده و کلا و کاملا فراموش شده‌ایم. امیدوارم زودتر خوب شی علی آقای چینی.
  • جاسم IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    فقط مبلغ یه قلم از هزاران لفت و لیسی که در عصطغلال شده و میشه رو به این بیمار اختصاص بدید کافیه .همه هم فقط مصاحبه میکنن و به دیگران دستور کمک میدن !خود ایشون کم از کیسه خورده که حالا نشسته و امر میکنه صاحب جدید کمک کنه .فکر کنید حاج فتل یه چند روز بیشتر مونده بود !!! فقط چند روز اضافه موندن ایشون یعنی چند ده میلیارد بیشتر در حساب خودش و اطرافیانش.
  • کرام الکاتبین QA ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    قهرمانی و شما ؟! خوب بجای حرف زدن و جعل کار کنید نه اینکه خطرناکه و فشار بر سوت و شانس را بکمک بگیرید قرار دادهای موبایل فروشی و هاشمی نسب و دو بازیکن بررسی و به فیفا ابلاغ شود
  • کرام الکاتبین QA ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    گمراهی سن و سال ندارد
  • سسس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    چراکه لیگ مافقط درگیرحواشی شده تاخودفوتبال همش توهین به همدیگررو گفتن نسبت بدهم دادن وهزاران مسائل غیراخلاقی دیگرکه آدم ازدیدن یاشنیدنش حالش بهم میخوره به جای دلگیری ازهم به فکرتخریب هم شدیم تنهایی که درجامعه فوتبال امروزمافراموش شده احترام ومعرفته این هم برمیگرده به فضای فرهنگی تیم‌های ازدم همشون فقط بفکرتخریب دیگریه
  • م استقلالی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    الهی شفای تموم مریضاوبیماران و شفای علی چینی عزیزستاره دهه۷۰استقلال کبیر🤲🤲🤲🤲💙💙💙⭐⭐💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی