نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
حمله تند وریا غفوری به جواد نکونام: شایستگی سرمربیگری استقلال را ندارد/ پیشکسوتان سکوت کردند چون...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال درباره جواد نکونام گفت: باتوجه به شناختی که از او در فولاد و آنچه در طول این فصل شاهد بودیم ایشان از شایستگی و توانایی لازم جهت ارتقا و پیشرفت استقلال برخوردار نیستند.

استقلال بعد از ۲۰ هفته صدرنشینی در بدترین مقطع این جنگ را به رقیب دیرینه واگذار کرد و از رسیدن به قهرمانی بازماند. وریا غفوری کاپیتان محبوب استقلالی‌ها که سابقه  چندین سال حضور در جمع آبی‌ها را در کارنامه دارد و بارها حمایت خود را از این تیم در این فصل نیز نشان داده بود، اکنون با گلایه بابت اتفاقاتی که مانع از موفقیت و کسب جام در این تیم شد، به فصلی که گذشت و البته آینده آبی‌ها واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید.

*برای از دست رفتن قهرمانی، بسیار متأثر و ناراحت هستم. خیلی امیدوار بودم که این تیم بتواند قهرمان شود و میلیون‌ها استقلالی را خوشحال کند. به هرحال باید به همه بازیکنان و کادر فنی و عوامل باشگاه خسته نباشید گفت. من فکر می‌کنم تمام تلاش‌شان را برای موفقیت استقلال انجام دادند و این ارزشمند است.

*اینکه هنوز مقابل ورود وی‌ای‌آر مقاومت‌هایی وجود دارد هم نگران‌کننده است و هم ناامیدکننده. از طرفی هم با توجه به شائبه‌های فسادی که در فوتبال ما به وجود آمده، ضرورت استفاده از وی‌ای‌آر بیش از هر زمانی احساس می‌شود. فکر می‌کنم لیگ بعدی بدون وی‌ای‌آر، بی‌معنی و مضحک خواهد بود و هم حاشیه‌های بی‌پایانی خواهد داشت. امسال اگر وار وجود داشت چه بسا سرنوشت قهرمانی لیگ تغییر می‌کرد.

*قبل از هر چیز بگویم که انصافا امسال حمایت یکپارچه و کم سابقه‌ای از طرف هواداران و پیشکسوتان انجام شد. حتی آنهایی هم که به سبک بازی تیم انتقاد داشتند، سکوت کردند تا حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشود.

*اما در روزهایی که تیم رقیب درگیر حواشی داخلی بود، آن چه انتظار می‌رفت تعامل و همکاری و همدلی در راه رسیدن به قهرمانی بود که متاسفانه این جدل‌های سخیف، کودکانه و تمام‌نشدنی میآن مدیریت و سرمربی ضربه بزرگی به تیم و روان هواداران زد. علاوه بر این منجر به از دست رفتن دو مهره تاثیر گذار چون اورونف و منتظر محمد شد. این رفتار در شأن استقلال و تاریخ پرافتخارش نبود. انتظار می‌رفت مدیریت با شجاعت و صلابت بیشتر، طوری عمل می‌کرد که حد و حدودها مشخص می‌شد، از جایگاهها سو استفاده نمی‌شد تا خیلی زودتر از برکناری‌ مدیریت، این حواشی به پایان می‌رسید.

*چند بار شنیدیم که تاکید داشتند صحبت از قهرمانی استقلال، خیانت است. تاریخ ۸۰ ساله استقلال بهترین پاسخ برای این ادعای نادرست است. استقلال حتی بدون داشتن بازیکن‌های ملی‌پوش هم باید به قهرمانی فکر کند و این بخشی از فرهنگ و بزرگی استقلال است. از طرفی دیگر، دعوا با مدیریت باعث شد که سرمربی در مصاحبه‌ها درباره شخصیت و بزرگی تیم آن طور که باید، صحبت نکند. مدام این ذهنیت وجود داشت که دنبال بهانه‌جویی برای ناکامی احتمالی هستند و از روز اول آن اعتماد به نفس لازم احساس نشد.

*باید منتظر باشیم و برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس برای اداره استقلال را بررسی کنیم تا بهتر بتوانیم درباره این تغییر نظر بدهیم. امیدوارم مالک جدید با مطالعه و تحقیقات لازم شرایطی به وجود بیاورند که این تیم به معنای واقعی به یک باشگاه تبدیل شود. آرزوهایی که از بس تکرار شده، همه آن را از حفظ هستند.

*باتوجه به شناختی که از جواد نکونام در فولاد و آنچه در طول این فصل شاهد بودیم ایشان از شایستگی و توانایی لازم جهت ارتقا و پیشرفت استقلال برخوردار نیستند. بنابراین توصیه بنده به هلدینگ برای داشتن یک شروع قوی و با صلابت انتخاب گزینه‌ای بهتر برای نیمکت استقلال است.

بیشتر بخوانید: افشاگری باورنکردنی علیه سرپرست استقلال/ فرشید سمیعی شبانه ما را به باشگاه کشاند تا نکونام را اخراج کنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • حاج ۳لسچ IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    درباره ف صت و حمایتی که فولاد از نکونام کرد و خیانت این فرد به خوزستان و فولاد و باج خواهی اون در شب قبل از بازی با نماینده عربستان بهتره مدیر عامل وقت فولاد شفاف سازی کنه بدون مصلحت اندیشی هرچند عمدا فولادی ها و مردم خوزستان از اتفاقات و باج خواهی این فرد ف رصت طلب مطلعن!
    • محمد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      خوشحالیم که تنها استقلالی محبوب بین مردم ایران حرف منطقی زده،درود بر تو وریا
    • محمدرضا IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      جواد لالیگایی باید باشه از طرف یک پرسپولیسی
    • جوادنکونام افتخار سرمربیگری استقلال IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      نظرات وریا غفوری محترمه همه استقلالیها هم دوستش دارن اما در مورد مربیگری نکونام داره اشتباه میکنه ، اگر این فصل هر سرمربی ایرانی جای جواد و کادرش بود نهایتا پنجم میشدیم ضمن اینکه الان با احاطه ای که جواد به تیم و بچه ها و فضای استقلال داره اگر مدیریت تیم بازیکنهای مدنظرش رو جذب کنن و تیم تقویت بشه به امیدخدا میریم برای کسب ستاره سوم آسیا ....
    • لنگ حقیر معیشتی بگیر سوگولی وزارت ورزش IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      هر سرمربی که وارد تیم استقلال شده از مفاسد فوتبال ایران شکایت داشته. از استراماچونی تا ساپینتو و ... . نکونام تیمو قهرمان کرد ولی جامو دادن لنگ حقیر
    • سهند IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      هر چقدر مربیان استقلال از امثال نکونام باشد. جام مال تیم رقیب هست.. سالهاست دارند طرفداران استفلال را قول می زنند . و از ضعف فنی فرار می کنند..
    • هوادار به هوش باش IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      جریانی هست که میخواد با استفاده یا سوء استفاده از مصاحبه با بازیکنان و مربیان یا مدیران استقلال این حملاتی که به فساد در فوتبال و فدراسیون و داوری و قهرمانی قلابی پرسپولیس و..... به سمت استقلال بکشاند و موذیانه این طرح و برنامه رو داره اجرا میکنه و برخی هم دارن تن به اینکار میدن با وریا و پیروز قربانی و خانی و امیری و... مصحبه کردن و دارید خودتون میبینید که چه جوسازی میخوان بکنند
    • تاجی اصیل US ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      استقلالی های اصیل می‌دونن نکونام در حد و اندازه های این تیم نیس و چون از اول از مکتب استقلال نبود میخواد با صحبتای هوادارپسند و عامیانه برای خودش هوادار جمع کنه ظاهراً هر چقدر تو مربیگری مفید نبوده تو این مورد برای خودش مفید کار کرده! کل فصل رو نگاه کنی یک مصاحبه فنی از نکونام در مورد تیم نمیشه دید ، یه مدت دستیارش می‌فرستاد مصاحبه ، بعد مشکلات رو انداخت گردن خطیر، حالا هم ابر و باد مه و خورشید دست به دست هم داد تا تمام مشکلات رو بندازه گردن داوری. هیچ شده نکونام فقط یک بار، یک بار در مورد کیفیت فنی استقلال صحبتی کنه؟! اکثر بازیهای استقلال این تیم برای برد یک هیچ می‌رفت داخل زمین همین شد که هفته های آخر نتونستن نتیجه لازم رو بگیرن و قهرمانی که دست خود تیم بود رو دو دستی دادن حریف. سوال: اگه تمرکز نکونام بجای حریف بر روی خود تیم بود و اگه برای برد یک هیچ تیمو نمی فرستاد داخل زمین که آخرش هم صفر صفر بازی دراومد، بجای این کارا با قدرت و تمرکز بازیهای باقی مونده رو برده بود ، داور و حریف صد تا گل آفساید هم که میزدن قهرمان نمیشدن، اینو چه جوابی داره بده ؟!
    • پرسپولیس زلزله.. IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      خخخخخخ واقعا آدم وقتی جواب های این کیسه کشهای شل مغز رو میخونه یاد این حرف انسان شریف میوفته که میگفت: شما یه ساعت هایی از روز تو بدنتان یه فعل و انفعالاتی اتفاق میوفته و توهم میزنید. این چرت و پرت ها رو به مرغ پخته تو فر بگی خنده اش میگیره. جوادلالیگایی. کادر محترمش خخخخ خوش به حالتون، صاف میرید بهشت.
  • ق ر IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    همه این اتفاقات بر میگرد به سه گلی که پرسپولیس در نیمه اول از استقلال خوزستان خورد ترمز استقلال کشيده شد
    • حمید IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      این انرژی و فشار و رگ گردنی که بازیکنا و مربی تون برای فحش دادن و اتهام زدن به پرسپولیس و فدراسیون و کمیته ی داوران و... گذاشتن،اگه نصف شو تو بازی با نساجی گذاشته بودن قهرمان بودید.تیمتون جام رو داد چون آماتوره.
  • ناشناس IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    در بین داخلی ها نکونام از همه بهتر است هر چی ضربه هم خوردیم از خارجی بود استرا بیچاره مون کرد و از آسیا حذف شدیم اما باید با نکونام طی کنند که کادر فنی و بازیکنان نباید در طول بازیهای فصل و بعد آن وارد حاشیه و اعتراض و ....بشه و موارد از طریق کادر مدیریتی بایستی پیگیری بشه
    • ناشناس US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      به نظر من پرسپولیسی هم بهترین مربی برا استقلال همین نکونام ست
    • تاجی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      نکونام بدون هاشمی نسب
    • استقلال تاج سر فوتبال ایران IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      دشمنان استقلال جواد نکونام رو از برخی دوستان استقلالی بیشتر و بهتر میشناسن برای همین پشت سر حرف وریا راه میفتن یا برای خودشیرینی و بامزه بازی میگن ما هم دوست داریم نکونام بمونه در حالیکه همین لنگی ها با اون همه اِهِن و تولُپ حمایت و هزار ناجوانمردی دیگه فقط یک امتیاز بیشتر از تیم جواد گرفتن ، نکونام اگر بمونه کسب ستاره سومآسیا راحتتر از هروقت دیگریست
    • علیرضا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      فقط همین مربی و همین کادر .مدیریت عصطغلال باید قرارداد این گروه مافیایی رو ۱۰ ساله کنه . حداقل ۶۰ میلیون پرسپولیسی پشت این کادر کیسه هستند دیگه به هیچ هول !دینگی احتیاج نیست .😂😂😂فقط تربیت شدن برای زیر بودن .❤❤❤❤❤❤
    • CA ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      آقای نکونام و کمک هاش خیلی حاشیه دارند یک بازی زیبا از استقلال این فصل ندیدیم . استرا بیچارمون نکرد پولش را ندادیم از تیم رفت ، زیباترین و هجومی ترین نوع فوتبال را استقلال بازی می‌کرد .
  • شیما IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    بعنوان یک پرسپولیسی لطفا استقلال مادم العمر با نکونام و هاشمی نسب قرارداد ببنده. سپاس گزارم
    • رضا AT ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      همین که شما لونگیا رو سوزونده یعنی کارش درسته
    • ب ی HK ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      به رضا ...اتفاقا این امثال تو که استقلالی هستی سوختی چون پرسپولیس قهرمان شد
    • کار بلد IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      عمو رضا ! میگه مادام العمر نگهش دارین !! لنگیها رو سوزونده؟ حالت خوش نیس! دو سال دیگه بمونه بهت قول میدم مثل سالهای گذشته دسته ۳ جاتونه. مبارکه
    • مدیریت پتو IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      شماها که تا دقیقه ۸۵ بازی با مس هم جام رو در دستان استقلال میدید و از ترس سرویس بهداشتی استادیوم آزادی رو یه ثانیه هم خالی نذاشته بودین حالا داری راجع به سرورت کُری میخونی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • آبی منش IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    اینایی که اینجا از نکونام حمایت کنند همشون طرفدار پرسپولیس اند. میخوان استقلال به نابودی بره. درود بر ووریا
    • رضا AT ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      اتفاقا شما لونگی هستی که دلت نمیاد اسم اصلی باشگاهتو بگی
  • فرهاد IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    فقط شاه فرهاد مجیدی باید برگرده.بدون باخت. بدون بهانه. بدون حمله هرروز ب تیم حریف باشگاه قهرمان لیگ برتر کرد.نکونام فقط و فقط حاشیه حاشیه..ی دستیار درست حسابی م نداشت که بتونه کمک کنه تو مواقع حساس ب تیم زیر فشار .از اول فصل شخصیت بازیکنان رو زیر سوال برد هی گفت بازیکن ندارم.ندارم
    • علی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      دوست عزیز فرهاد مجیدی هر وقت از همه جا رانده میشه از استقلال پلی برای نجات خودش استفاده میکنه. اون هیچوقت بین شرایط بهتر و استقلال این تیم رو انتخاب نکرده و همیشه بعد از بهره برداری از نام و جایگاه استقلال، تیم رو در زمانیکه بهش احتیاج داشته با موقعیت بهتر معامله کرده. چه لزومی داشت دو هفته مانده به پایان لیگ و در حساسترین موقع تمرکز تیم رو با استوری خودخواهانش بهم بریزه. من دقیقاً یادمع همون سالی که قهرمان شد هم بازیهای استقلال چنگی به دل نمیزد. برخلاف تیم ساپتینو و استراماچونی که شجاع و تهاجمی بازی میکردن. خواهش میکنم اجازه ندید از استقلال سوء استفاده بشه.
    • علی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      دوست عزیز فرهاد مجیدی هر وقت از همه جا رانده میشه از استقلال پلی برای نجات خودش استفاده میکنه. اون هیچوقت بین شرایط بهتر و استقلال این تیم رو انتخاب نکرده و همیشه بعد از بهره برداری از نام و جایگاه استقلال، تیم رو در زمانیکه بهش احتیاج داشته با موقعیت بهتر معامله کرده. چه لزومی داشت دو هفته مانده به پایان لیگ و در حساسترین موقع تمرکز تیم رو با استوری خودخواهانش بهم بریزه. من دقیقاً یادمع همون سالی که قهرمان شد هم بازیهای استقلال چنگی به دل نمیزد. برخلاف تیم ساپتینو و استراماچونی که شجاع و تهاجمی بازی میکردن. خواهش میکنم اجازه ندید از استقلال سوء استفاده بشه.
  • امید IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    کیسه کشا باید دنبال همون هوچیگری همیشگی باشند
  • 🇮🇷💙⭐⭐💙🇮🇷 IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    وریا جان بنظرم اقا جواد از جهاتی برای استقلال خوبه یکیش همینکه با شجاعت جلو حواشی ساخته شده از بیرون ومخالفان داخلی بظاهر استقلالی ایستاد ومیدان را خالی نکرد همینکه با یک تیم تقویت نشده که اصلا بالانس نبود تونست ۶۷ امتیاز در لیگی که رقیب در ان از همه کس حمایت شد بدست بیاورد خودش خیلیه وبی انصافیه که بگیم تواناییش کافی نیست واگر ناداوری ها نبود استقلال دو سه هفته به اخر لیگ جشن قهرمانی میگرفت تو که خودت هم فوتبالی هستی وهم با وجدان سعی کنیم درست قضاوت کنیم
    • اشنا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      پرسپولیس را بیشتر دوست دارم ولی با استقلال هم هموطن و دوستم . و دشمنی ندارم . ولی موقعی که دایی سسرمربی پرسپولیس شد اینقدر مثل نکونام با داوری و احقاق حق کردن حرف زد و بیشتر هم حرف مردم میزد که بنوعی خوب بود ولی در اخر نتیجه نگرفت و پرسپولیس با او موفق نشد . این تجربه واقعی هست . کسی که دنبال حواشی بره نتیجه و طلای تو مشتش را زود واگذار میکنه . اگر یحیی اون سالی که مجیدی با استقلال جام را گرفت دنبال سیاست بازی نمیرفت و کریم باقری هم دنبال این حرفها نبود مجیدی بی حرف و حدیث راحت جام نمیگرفت . میثاقیان و فیروز کریمی و کمالوند مربیان خوبی هستند ولی حواشی زیادی دارند و پر حرف . نتیجه اینکه هیچکدامشان ماندگار نشدند و رفتند. یک کمی بخودمون بیاییم . داوری و را نقد کردند ولی یکبار خودشان را نه . همیشه باید عمری باشد که علی را داشته باشیم همیشه یزیدی باید باشد که حسینی باشد . امریکایی باشد که متعصبین بهانه ای برای نقایص دولت باشد . نتیجه اینکه دشمن خیالی نکونام او را از جام دور کرد و شد انچه نباید بشود
  • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    نکونام در سال اول مربیگری در استقلال عملکرد خوبی داشت با لحاظ نمودن تمامی مشکلاتی که داشتن استقلال بیشتر از نزدیکان خودش داره ضربه می خوره افرادی که در استقلال بودن بمانند خانی مصاحبه هاش رو بخونید به استقلال دارن ضربه می زنن و برای زمین زدن استقلاله همه دنبال صندلی هستن نه منافع تیم، نکونام در این فصل باید با قدرت برگرده تیم رو تقویت کنه بازیکنان درجه یکی داریم اما باز نیاز به تقویت داره و از حاشیه ها باید دوری کنه تمرکزش رو مسائل فنی تیم باشه جواب شیطنت های رسانه ای رو نده و هر چی وارد حاشیه اش می کنه باید دوری کنه
  • اکبرمعراجی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    تو در حدی نیستی در مورد سرورت جواد نکونام صحبت کنید تو اصلا نباید حرف بزنی... تو تمام شده ای... نکونام فنی ترین مربی ایران است
    • وریا دقت کن IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
      مافیای سرخ پشت این ماجراست حالا چرا وریا رو انداختن جلو خودش یه معماست
  • شوتبال AT ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    وریا میگه منتظر محمد و اورونوف را از دست دادیم آخه جواتی چه استفاده ویژه ای از ستاره ای مثل ماشاریپوف، بلانکو، دفاع برزیلی، جلالی و خیلیای دیگه میکنه که از منتظر محمد و اورونوف بکنه، در سیستم پیچیده دفاع اتوبوسی و بکش زیرش مسی هم کارکرد نداره، تیم استقلال کم بازیکن خوب نداره.
  • سیدمحمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    از حق نگذریم یکی از محاسنات مجیدی عدم ایجاد حاشیه برای تیم بود که موفق هم شد. جواو متاسفانه چون کسری دارد حاشیه درست میکند
  • رضا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    وریای عزیز حق با شماست اما با شرایط فعلی نکونام عزیز بهترین گزینه است اینجا گواردیولا هم جواب نمی‌دهد. وقاحت بیداد میکند. با شرایط موجود فوق العاده نتیجه گرفت.
  • فرهنگی بازنشسته خوزستان US ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    بخدا قسم استقلالیم اما،اما،هاشمی نصب خیلی بی ا دب هست و کارش حاشیه و خود نکونام اگه قراره.دنبال نتیجه با یک گل باشد چه بهتر که نباشد.یک گل ب ا استقلال شکننده است
  • محمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    سلام خدمت دوستان عزیزم سردار شهریاری و جناب دکتر عسگری . خواهشمندیم به خواسته هواداران توجه کنید و نکونام و سمیعی رو کنار بگذارید چرا که نه نکونام نشون داد مربی در حد استقلاله نه سمیعی مدیری مسلط. متاسفانه سمیعی مدیری نیست که بهش تکیه کرد . اون در برنامه فوتبال برتر فصل رو باخت . الانم نکونام مربی در هر تیمی بوده در لاک دفاعی بوده . و کنار خط با شگرد خشم و... خواسته جلو بره و اصلا زیبا بازی نمیکنه . از طرفی مربی های بزرگ و تمرین دهنده ای مثل نامجو مطلق کمالوند پین و.. کنارش نیست قطعا هر سرمایه گذاری بشه امسال در جام نخبگان آسیا استقلال با این کادر مدیریت و کادر فنی نتیجه نمیگیره لذا خو اهشمندیم نسبت به انتخاب مدیری شایسته در حد نام خود سردار شهریاری یا واعظ آشتیانی اقدام کنید و مربی بزرگی هم به استقلال بیارید در همین ابتدای فصل. خواهشمندم رو این نکاتی که نوشتم کار کنید و منتشر کنید و خطاب به مدیران هلدینگ و آقای دکتر عسکری و سردار شهریاری ارسال کنید . تشکر ضمنا در خصوص استراماچونی بگم راهزن کجا بود . طرف حقشو بخواد جرمه . تو ایران بازیکن از ۹۰ میلیارد نمیگذره
  • محمدطاها IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    نکونام_تنها_نیست💙آقای غفوری چقدر زود یادش رفت وقتی هیچ تیمی نمیخواستش همین نکونام بود که بردش فولاد،آدم خوبه فراموشکار نباشه کاش آقای غفوری با مصاحبه کردن علیه نکونام محبوبیت خودشو خراب نکنه، نکونام با دست خالی شاهکار کرد و بیشترین امتیاز تاریخ باشگاه رو بعد از مجیدی گرفت اونم تو اولین فصل حضورش..
    • حاج ۳لسچ IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      وریا غفوریان نظر فنی خیلی تیم ها میخواستن ولی بخاطر مواضع ش آجرلو بدون هیچ توضیحی تمدید نکرد کسی که پشته وریا موند گرشاسبی مدیر عامل فولاد ( مدیر عامل اسبق پرسپولیس ) بود که به تنه مجوز بازی ش گرفت و بعداز اتفاقی که سر تمرین فولاد برای وریا افتاد در اعتراض به اون گرشاسبی از مدیریت تیم پر امکانات و متمول فولاد استعفا داد کاری که تو این اوضاع احدی نمیکنه بعداز رفتن گرشاسبی بود که فولاد در شرایطی گه نکو نام هنوز مربی فولاد بود با وریا تمدید نکردن! پس از نکونام فرصت طلب فردین نساز!
    • استقلال CA ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      لیگ تمام شده نظرش را گفته . کسی حق انتقاد ندارد
  • استقلالیم... IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    برو پی کارت حامی دشمن شدی‌تو دیگه ک هستی ک درباره نکونام حرف بزنی
  • عامیرزا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    به گزاره های مهم بیانات این تنها بازیکن مثلن با شرف عابیا دقت کنید تا بفهمین عستقلالی جماعت سروته یه کرباسن.میفرمان"واربود سرنوشت قهرمانی عوض میشد"!ینی وار برای پرسپولیس بد بود برای قهرمانی عستقلال خطری نداشت!!"حق دارن ایشون دربی اخیر نشون داد وار بسبک دارودسته افشاریان چقدر به دهن عستقلالیا مزه میکنه!"درحالیکه رقیب درگیر حاشیه بوداورونوف ومنتظر محمد از دست رفت"چه جالب!همیشه بایدرقیب تو حاشیه باشه و مثه دوران مموتی ده بازیکن تیم ملی پوش باشن!!وما استفاده کنیم از همه جالبتر طبق قانون نانوشته باید همیشه بهترین خارجیا سهم عستقلالیا باشه!!"از جانواریو وکرار وساموئل و تیام و پادوانی و چپاروف وپاتوسی و یامگا و... همیشه باید سهم عستقلال باشن وپرسپولیس باید با قناری فروشها و رعشه ایها و معلولین خارجی ببندن تا عستقلالیا بهشون بر نخوره!وبتونن همیشه حریف رو مسخره کنن وامتیاز جم کنن!این فصل با وجودماشاریپوف و سیلوا، اورونوف هم نباید به کس دیگه ای غیر عستقلالیا میرسید!! اینه فرهنگ یه مجموعه گستاخ پررو وبچه لوس وننر حکومت.به حسادت ووقاحت این مکتب ایمان بیارید.الخ
  • جهان US ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    تا امروز وبنابر قولی که به پدربزرگ و پدر مرحومم داده بودم که در هر شرایطی از تاج دفاع کنم هیچ انتقادی به نکونام وارد نکردم اما جواد با ایجاد تشنج و درگیری تاج را به حاشیه برد وگرنه لنگ خبیث با حمایت داوران هم توان به زیر کشیدن این تیم از صدر را نداشت،اگر تنها اگر نکونام به لجبازی با مدیریت جذب اورونوف را که در آستانه پیوستن به تاج بود به اعتراف خود جواد مشروط به جذب دو بازیکن داخلی نکرده بود و حتی اورونوف را یک نیم فصل روی نیمکت می نشاند او به لنگ خبیث نپیوسته و نیم فصل یکه تازی نمی‌کرد و یا لجبازی سر جذب منتظر محمد که در نیم فصل پشیمان شد
  • hossein US ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    chera amsaley mesleh Varyean Ghafoury nabayad dar esteghlal bashand!!! chera yeksery sharlatan va avazy mesleh Nekounam bayad bashand, chera afrady mesleh Khatier ke dar federasioun post darad bayad betavand dar Esteghlal post begirad! moshgele ma federasione dozd va biorzeh hast, komite enzebatey va akhalge va reiseh heaite footbale Tehran Esteghlaly hastand ? chera
  • MMD IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    این حرفهای کسیه که درطول دوران بازیش دوبار بازوبند کاپیتانی استقلالو از بازوش درآورد و پرتاب کرد. اونم جلوی اون همه هوادار و جالبش اینه که قهرمان لنگیاست.
  • کرام الکاتبین QA ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    راستش ما نکونام را برای استقلال سال بعد هم می خواهیم که او را ببینیم و بخندیم
  • تاج کبیر(افتخار،تمدن، اصالت) RO ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    متاسفانه برخی پیش کسوتان و بازیکنان سابق استقلال که خیلی ساده انگارانه و بی تدییر در موج وجریان نیرنگ و نفاق لنگ حکومتی میفتن مثل وریا غفوری و پیروز قربانی...و راحت اظهار نظر و انتقاد تند علیه نکونام و سایر ارکان انجام میدن..!! چقدر این دوستان ساده فریب لنگی ها را می خورن..فکر کردید با صحبت شما که به به وچه چه لنگ را به دنبال داره مدال به شما میدن؟؟ فکر کردی اگر جواد نکونام نبود لنگی ها ساکت می نشستن.؟چقدر ساده هستید؟؟ جواد نکونام و فرهاد مجیدی چون در مقابل لنگ و عیادی لنگ شجاعانه ایستادن و افشاگری کردن پس لنگی ها نمی تابن اینها رو ببینند..جواد این فصل دستش خالی بود..اگر همین تیم دست آنچلوتی ، مورینیو ، ژاوی و.. هم میدادی چیکارمی کرد ؟ با یک مشت جوان گمنام مثل زبیر نیک نفس جعفر سلمانی حامدی فر و زواری و.چند بازیکن اصلی وستاره مون رفتن..چند بازیکن خوب مون مصدوم شدن..! در مقابل لنگ حکومتی ۴ جین بازیکن و ستاره خرید..یه چوب خشک هم جای اوصمار بود با این نیم کهکشانی نتیجه می گرفت.فکر کردید فقط بازی توب و تاکتیکی است؟پس اون سال که با استرا ماچومی، شفر ساپینتو بهترین تیم لیگ بودیم جام دادن؟
  • پیمان IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    دمت گرم که حرف حق میزنی اونم وسط خال بیشترین بی احترامی رو همین تازه بدوران رسیده به استقلال کرد وقتی عنایتی بعد از بازی وسط مصاحبه از بزرگ بودن تیم قدیمش میگه و قصد احترام داره همین جواد میخواست تیکه تیکش کنه که چرا میگه استقلال بازیکن بزرگ داره من اصلا تونستم بازیکنای دلخواهم بگیرم به همین راحتی به خاطر منم منم خودش به بازیکن قدیم و بازیکن‌های فعلی مثل آب خوردن بی احترامی کرد اگر هم استقلال نتیجه می‌گرفت به منم ایشون ربط داشت وگرنه استقلال بازیکنی بزرگی توش نبود که !!!! یه نگاه به تیمای دنیا بندازید هیچ مربی با فهمی هر هفته یه حاشیه اونم با خودی و یا غیر خودی فرقی نمی‌کرد درست میکنه واقعا خیلی جواده!
  • آبی ترینم IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    اعتباری نزد استقلالی ها داشتی دیگه تمام شد.نکونام کسیه که با بدترین شرایط استقلال رو قهرمان کرد.ازنظر ما هوادارا استقلال قهرمانه ن پرسپولیس افساید باز. نکونام با مدیرعاملش .با فدراسیون پرسپولیسی مثل نبی نایب رئیس فدراسیون .افشاریان .خسروی کمیته داوران جنگید.شما زمانی بازیکن استقلال بودی بعدرفتی فولاد والانم بازی نمیکنی وداری از سرورت نکونام انتقاد میکنی؟؟.لازمه بدونی خودتو خراب کردی آقا وریا.
  • آبی نیلگون IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    عجب ایشون رو دیگه کم داشتیم.برو خجالت بکش.درحد واندازه هایی نیستی که بخوای سرمربی استقلال روخراب کنی‌.فرهاد مجیدی همیشه میگفت من ازاینها نمیبازم اما مدیرعامل تیم آقای آجرلو رو داشت ومحکم پشتش بوداما نکونام حتی مدیرعاملم نداشت و خطیرلحظه شماری میکرد تیم جواد شکست بخوره تا جوادرو بندازن بیرون.واقعا خجالت بکش جناب وریا غفوری دیگه ازچشم هوادارا افتادی.بخداقسم نکونام شاهکارکرد
  • تاج کبیر IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    کمی از پرسپولیسی ها یادبگیر جناب وریا.با وجود اینکه مدیرعاملشون براحتی به مردم شمال توهین کردند اما دارندحمایتش میکنند وتو داری دشمن شادمون میکنی ای بی غیرت
  • ابراهیم از شهرک خاتم IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    ای بابا وریا هم که پرسپولیسیه.... کیسه کش منطق ندارد چون.... ندارد..
  • شادی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    لنگیا اینجا چکار میکنن
  • چهل و پنج سال مافیای لنگ RO ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    چقدر برخی هواداران استقلال ساده و خوش خیال هستن..فکر می کنید جواد نکونام بره مربی دیگه بیاد لنگ حکومتی با مافیای رسانه اش میذاره آب خوش از گلوتون پایین برود؟؟ مگه همین لنگی های بی وجود در سالهای قبل فرهاد و امیرقلعه نویی و دیگر مربیان استقلال را به خاطر اینکه از حق استقلال دفاع میکردن و تشت رسوایی لنگ حکومتی را برملا می کردن متهم به فساد و لابی گری نشدن؟؟ مثل پیروز قربانی، روانخواه و حسن روشن و...ترسو نبودن که با به به وچه چه لنگی ها غش کنن...!! خوب مگه یحیی گل ممد تاکتیک داشت؟ اوسمار تاکتیک داشت که با ۳ جین بازیکن یه نیمه ۳ تا از استقلال خوزستان خورد؟ بعد داور به داد لنگ رسید.!! جواد با دست خالی چه کار کنه؟ همین لنگی هایی که دارن جواد رو می کوبن مگه اجازه دادن استراماچونی، شفر، ساپینتو و... در ایران کار کنن؟؟ اینها که دیگه خارجی بودن.! هوادار عزیز استقلالی ساده نباش..!! چهل سال تمام ابزارها از جمله رسانه ها رادیو و تلوزیون و... در دست در اختیار مافیای لنگ حکومتی است..پس استقلالی که هیچ ابزاری بهش ندادن باید بتونه حق طبیعی خودش رادر داخل و بیرون زمین بگیره.! (هوادار هوشیار باش)
  • آبیِ قدیمی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    اینم از خودیا نکونام با تمام مشکلات جنگید فقط از پس تاج و دارودستش بر نیومد چرا نمیخواین قبول کنین که جام رو از دست نکو بیرون از زمین فوتبال در آوردن
  • رضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    احسنت بر وریا و پیروز بزرگانی که خاک استقلال را خوردند و می فهمند کجای کار درد دارد .چرا امثال این عزیزان که برای استقلال زحمت کشیدند خاک خوردند در حاشیه باشند و یک پیشکسوت پاس که جواد چکش نام دارد باید اختیار استقلال را در دست گیرد .واقعا این دو عزیز درست گفتند
  • آرمین شکوری IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    نکونام عضو تیم پاس هست نه استقلال اگر باشه همین آش و همین کاسه آبروی استقلال در دنیا میره حالا ببینید کی گفتم از یکسال پیش دارم میگم این نباید باشه اصلا تاکتیک نداره و چیزی از مربیگری سرش نمیشه
  • حبیب IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    وریا غفوری یکی از فهمیده ترین بازیکنان َایران است بازیکنی بی حاشیه وبا صداقت واقعا حقیقت را گفت استقلال با جواد نکونام به هیچ جا نخواهد رسید مربی که بجای آرامش و تمرکز دادن به تیم خودش آتش بیار معرکه است وتیم خود را نابود می‌کند هر بازیکن بزرگی مربی بزرگی نخواهد بود اگر غیر از این بود الان استقلال پرسپولیس یک لشگر سرمربی داشت دوای استقلال آوردن نظم وانضباط ویک مربی خوب وکاربرد است آیا اوسمار مربی پرسپولیس مثل جواد ناله کرد وحاشیه درست کرد در حساس ترین لحظه صدر جدول را گرفت ومهربان شد این یعنی مربیگری وروانشناسی حالا هنوز آقایان استقلال در حال توهم ودشمن سازی خیالی هستند وباز هیچی درست نخواهد شد
  • زهرا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    تنها استقلالی با شخصیت و با اصل و نصب همین وریاس واقعا حیف نباشه تو استقلالی باشی؟؟!!!! استقلال هم طرفداراش هم کادر فنیش همشون لاشین
    • محمد محمدی از اهواز M❤IS قرمزته IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      کاش وریا غفوری پرسپولیسئ میبود
  • آبی پوشان IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    آبی پوشان خواهشاً گول نفوذی های لباس سرخ رو نخورید این لباس سرخها خودشون رو جای آبی پوشان جا میزنن و از سرمربی قهرمان تیم استقلال بد میگن چون از تمام استقلالی ها وحشت دارن، نکونام مربی با دانشی است، اون مرد حرف و عمله ازش حمایت کنید اتفاقات فصل گذشته رو فراموش کنید و بچسبید به فصل جدید در ضمن کادر فنی آبی پوشان و هئیت مدیره و بازیکنان و هوداران استقلال عظیم باید بخاطر قهرمانی فیک و کثیف و خفت بار لباس سرخها تا ابد تیم پرصپولیص را زیر آماج انتقادات خود ویران کنند
  • لـنگی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    با گل افساید قهرمان شدین ادعاتون میشه کامنتهای نیمه اولتون و با استقلال خوزستان دیدیم لنگیا خخخخ درضمن با اشتباه داوری10امتیاز گرفتین دم از قهرمانی نزنین چون کمکهای امدادی داور و وزارت ورزش و کمیته انظباطی نبود ته جدول بودین بده بغلی😅😅
  • محسن IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    نکومال باید بمونه خیلی خوبیه خخخخخخخخخ
  • مرتضی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    وریا درسته بازیکن خوبی بود اما در این گزینه باید بگیم به تو مربوط نیس اگه فکر کنه میفهمه که تیم خوبی امسال داشتیم جلوی همه بی عدالتی ها و ناحقی های فدراسیون و داوران ایستاد و چند هفته صدر بود اما آخرش با گل عمدی آفساید قهرمانی ازش گرفتن وگرنه کسی به استقلال نمیرسید ، اما با این حال ۶۷ امتیاز عالی گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی