نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
کوین دی‌بروینه برای هرچیزی آماده است؛ حتی انتقال به عربستان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین دی‌بروینه، بازیکن منچسترسیتی، اعلام کرد که هر احتمالی را برای آینده‌اش در نظر می‌گیرد و در مورد انتقال به عربستان سعودی نیز صحبت کرد.

یک سال از قرارداد کوین دی‌بروینه با سیتی باقی مانده و او از زمان پیوستن به این تیم در سال ۲۰۱۵، شش قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. دی‌بروینه گفت که پیشنهادهای لیگ حرفه‌ای عربستان می‌تواند در پایان دوران حرفه‌ای او وسوسه‌انگیز باشد و توضیح داد که در مورد آینده خود با همسرش صحبت کرده است.

این بازیساز ۳۲ ساله بلژیکی در گفتگو با شبکه تلویزیونی بلژیکی VTM عنوان کرد: میشل با ماجراجویی‌های عجیب و غریب مشکلی ندارد. گفتگوهایی در خانواده داشتیم. هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده و باید به آینده فکر کنم. بزرگترین فرزندم ۸ ساله شده و چیزی جز انگلیس را نمی‌شناسد. او همچنین از من می‌پرسد که تا کی در سیتی بازی خواهم کرد. وقتی زمانش برسد باید به روش خاصی با این مساله برخورد کنیم. آدمی به سن و سال من باید برای هرچیزی آماده باشد. حرف از این مقادیر باورنکردنی در پایان دوران حرفه‌ای‌ات پیش می‌آید و گاهی اوقات باید در موردش فکر کرد.

دی‌بروینه همچنین گفت که اگر دو سال را در عربستان سعودی سپری کند، می‌تواند پولی باورنکردنی به دست آورد. کاپیتان بلژیک که خود را برای یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند، تقریبا ۵ ماه از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و تنها ۲۶ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد، ولی سیتی چهارمین عنوان متوالی قهرمانی در لیگ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: ۲ فوق‌ستاره لیگ برتر در لیست خرید عربستانی‌ها/ بمب بعدی چه زمانی در خاورمیانه می‌ترکد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی