نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
گولسیانی جواب استقلالی‌ها را داد/ واکنش جالب ستاره پرسپولیس به مشکوک‌ترین گل فصل!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع گرجی پرسپولیس تایید می‌کند که گلش به مس رفسنجان در شرایط آفساید به ثمر رسیده اما همچنان قرمزها را شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی می‌داند.

تیم پرسپولیس با گل گئورگی گولسیانی به یکی از جنجالی‌ترین قهرمانی‌های چند سال اخیر فوتبال رسید. سرخ‌پوشان که تا دقیقه ۸۰ با تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان جام را از دست داده بودند با ضربه سر مشکوک به آفساید مدافع گرجستانی به گل قهرمانی رسیدند. این گل با واکنش‌های بسیاری در چند روز اخیر همراه شده و حسابی صدای رقبای رقیب سنتی قرمزها را درآورده است. اکنون مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره آن صحنه صحبت کرده است.

گزیده صحبت‌های گولسیانی با ورزش سه درباره عملکرد پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی و صحنه گل مشکوک را در زیر بخوانید:

  • {زدن گل قهرمانی و استرس پرسپولیسی‌ها} زدن این گل برای من افتخار بزرگی بود، خوشحالم که توانستم گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برسونم و خیلی خوشحالم که تونستم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. در طول ۹۰ دقیقه فشار زیادی رو در زمین تجربه کردیم. حتی به جایی رسیده بودیم که دیگه پذیرفته بودیم عنوان قهرمانی رو از دست دادیم و نمی‌تونیم به پیروزی برسیم. فرصت‌های زیادی رو از دست دادیم و البته بازیکنان نیز اشتباهات فردی زیادی داشتند.
  • {رکورد بهترین گلزن خارجی پرسپولیس} این رکورد برای من و در دوران ورزشی‌ام افتخار بزرگی محسوب می‌شود اما صادقانه خودم هم نمی‌دونستم رکورد گل‌زنی من در پرسپولیس چقدر است و این موضوع را بعد از اتمام مسابقه و از طریق رسانه‌ها شنیدم.
  • {حضور در محوطه جریمه مس در دقایق پایانی} این دستور مستقیم خود اوسمار بود و من به خواسته او از دقیقه ۸۰ به جمع مهاجمان پرسپولیس اضافه شدم و در تمامی حملات تیم شرکت می‌کردم. البته این تصمیم پر ریسکی هم بود که به نظر من هم درست بود. ما اگر به گل نمی‌رسیدیم شانس بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی و موفقیت از دست داده بودیم.
  • {واکنش به صحنه گل پرسپولیس} از آن زاویه‌ای که دوربین تلویزیونی نشان داد، به نظر منطقی باشد که بگوییم من در آن لحظه در شرایط آفساید قرار داشتم، اما متاسفانه در ایران و در لیگ برتر، یک سیستم روشن و واضح در مورد تکنولوژی‌های ویدیویی و VAR نداریم و قادر نیستیم تمامی لحظات مهم بازی را آنالیز کنیم.
  • {برخورد با حامد لک پنالتی بود} برخورد دروازه‌بان مس با من قطعاً پنالتی بود و او ضربه محکمی به صورت من زد. مطمئنم دو دقیقه قبل از اینکه به گل برسیم، یک پنالتی بسیار واضح و روشن روی من رخ داد، اما داور تصمیم گرفت از این صحنه عبور کند و برای پرسپولیس پنالتی نگرفت. مطمئن هستم که یک پنالتی نیز به سود پرسپولیس اعلام نشد و خطای دروازه‌بان مس روی من قطعاً پنالتی بود.
  • {ادعای استقلالی‌ها درباره قهرمانی پرسپولیس با ناعدالتی} حتی آفساید بودن گل من نیز به این معنا نیست که ما شایسته کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر نبودیم. من اصلا نمی‌توانم برخی نظرات و کامنت‌های چند بازیکن حریف و سرمربی آنها را بپذیرم و اصلاً چنین چیزهایی‌ را قبول کنم. آنها تصور می‌کنند بیشتر از ما لایق کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر بودند و من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. آنها معتقدند افرادی خارج از فوتبال مانند داوران یا فدراسیون به ما کمک می‌کنند که این اصلاً حقیقت ندارد و چنین حرف‌هایی عادلانه و درست نیست.
  • {احتمال تمدید با پرسپولیس} فضا و شرایط در رختکن پرسپولیس بین ما بازیکنان بسیار دوستانه و صمیمی است و ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و به همین علت این برای من افتخار بزرگی است که بخشی از رختکن پرسپولیس باشم. البته قرارداد من با این باشگاه به پایان رسیده و هنوز مذاکره‌ای بین ما در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: دعوای عیسی و سروش ثابت کرد پرسپولیس شکست‌ناپذیر نیست/ دقیقه ۵۹ و استرس عجیبی که در تیم اوسمار ندیده بودیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حمید دولاب IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    ما به بودن تو عادت کردیم و به حضور اطمینان بخشت در ترکیب پرسپولیس افتخار می کنیم
  • اس اس.تیم مردمی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    شایسته که با گلهای آفساید قهرمان نمیشه. گرجستانی دوست داشتنی
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    گلهای آفساید به آلومینیوم ، ذوب آهن و مس گل سالم گل گهر و پنالتی گرفته نشده ملوان ، پنالتی گرفته شده بازی رفت صنعت نفت : 6 * 2 = 12 . هرکی گفت اینها چیه؟ جواب : حداقل امتیازاتی که لنگ از داوران هدیه گرفت . تازه اینها فقط امتیازهایی بود که من یادم مانده وگرنه امتیازهای تقدیمی خیلی بیشتر از این ها است چیزی در حد فاجعه و قابل ثبت در گینس
    • Amirr6 persspolisi606 IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      نظرت در مورد پنالتی المینیوم بازی رفت، اخراجی در دقیقه پنج بازی برگشت آلمینیوم، گل خطا مقابل پیکان و عدم اخراج زبیر نیک نفس در همون بازی، گل آفساید برابر اس خوزستان، پنالتی اشتباه برابر گل گوهر و عدم گدفتن پنالتی حردانی در همون بازی،عدم اخراج سهرابیان در بازی رفت فولاد، عدم اخراج یامگا در بازی رفت مقابل ذوب و عدم اخراج چشمی در بازی برگشت و سوختن پنالتی ذوب،پنالتی اشتباه در بازی رفت برابر شمس آذر و عدم گرفتن پنالتی شمس آذر در همون بازی،پنالتی اشتباه در بازی برگشت برابر شمس آذر، عدم اخراج حامدی فر در بازی رفت برابر پرسپولیس، عدم اعلام پنالتی سیلوا روی آل کثیر بازی برگشت، کرنر اشتباه و منجر به گل در دو بازی برابر ملوان و فولاد... چیه؟؟؟
  • !!! IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    اخراج لک یادتون رفت.!!!
  • شاغلام IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    بازم سوزش شدید همراه با درد ورگباره پراکنده
  • کرام الکاتبین QA ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    خوش بحال استقلالی ها بجای کوش نق می زنن و توطئه و جعل و جادو جنبل می کنند
  • hossein US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    Perspolis lotfan in jame ra bedahad be esteghlalyha lotfan vaghean cheghadr aghab oftade hastand, shoma negah konnid, Mazloumi, Pashazadeh, bazykonan, Nekounam, va reaiseh hameye in dorougouha sharlatan Samyee sharlatan ke vaghean khande dar hast migoyad yek vakil hast, perspolis bayad az in Samyee va in afrad dar dadgostary az tarafe 5 havadar shekayat konad na dar komite akhlage, aghar VAR ham biayad bazham esteghlalyha shekateshan khahad boud
  • سامان IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    چقدر فشاری شدن کیسه‌ها حال میده و خنده داره🤣🤣
  • فاطمه IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    آیت خارجی هم اعتراف کرد لنگ با آفساید گل زده ولی یه مشت نفهم اصرار دارن گل سالم بوده نا کارشناسان داوری خدا ازتون‌نگذره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی