وینیسیوس به مسی رسید/ ستاره برزیلی در مسیر اسطوره شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس جونیور با رسیدن به رکوردی که لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده، جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ این مسابقات تثبیت کرده است.

وینیسیوس جونیور گل دوم مادرید را در پیروزی ۲-۰ مقابل بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند تا پانزدهمین پیروزی در این تورنمنت را برای لوس‌بلانکوس تضمین کند. مهاجم برزیلی در چند فصل گذشته به بازیکن اصلی مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده و گلی که در این بازی به ثمر رساند او را به قله جهان رسانده و نامش در کنار مسی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

وینیسیوس با گلی که در ومبلی به ثمر رساند مجموع گل‌هایش در مرحله حذفی رقابت‌ها را به عدد ۱۱ رساند و به همراه ۱۱ پاس گل مستقیما در ۲۲ گل برای مادرید موثر بوده و به این ترتیب به گزارش اوپتا، با رکورد لیونل مسی برای بیشترین گل و پاس گل در مراحل حذفی قبل از ۲۴ سالگی برابری می‌کند.

وینیسیوس پس از افزودن یک جام و رکورد دیگر به کلکسیون خود، خود را در میان اصلی‌ترین نامزدهای توپ طلا قرار داده است. نمایشی قدرتمند در کوپا آمریکا ممکن است به وینیسیوس اجازه دهد تا تاج را از مسی برباید و اگر برزیل با هنرنمایی‌های وینی قهرمان شود کمتر کسی می‌تواند مخالف توپ طلا گرفتن او باشد.

بیشتر بخوانید: عکس| پیام ویژه نیمار بعد از قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی