نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
دست استقلال از جام کوتاه ماند/ پرسپولیس حسرت قهرمانی را به دل نکونام گذاشت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

استقلال در هفته آخر لیگ برتر ایران با دو گل مهرداد محمدی موفق شد از سد پیکان عبور کند اما دست شاگردان نکونام از جام کوتاه ماند.

در چهارچوب هفته پایانی لیگ برتر ایران  در دیدار ی سرنوشت ساز استقلال در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

دو گل استقلال در نیمه نخست بازی و توسط مهرداد محمدی به ثمر رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل (۷۵- ابراهیم صالحی)، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، امیرحسین صدقی، سیدمحمد ستاری، محمد آژیر، مبین دهقان، محمدحسین فلاح (۵۶- ایمان صادقی).

عکس تیمی پیکان

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، امید حامدی‌فر، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (۶۳- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۳- امیرعلی صادقی) و گوستاوو بلانکو.

عکس تیمی استقلال

نیمه اول

دقیقه ۱: نخستین موقعیت بازی را استقلالی‌ها خلق کردند که شوت رضاوند از پشت محوطه جریمه را دیناروند مهار کرد.

دقیقه ۸: حرکت استقلالی‌ها از سمت چپ و ضربه کم جان جلالی را دیناروند در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۹: استقلال سه موقعیت متوالی را به طرز عجیبی از دست داد. ابتدا ارسال حردانی را دیناروند از روی خط برگشت داد. در ادامه شوت محمدی را باز هم دیناروند دفع کرد و شوت سوم توسط بلانکو این بار به وسیله امیرحسین صدقی از روی خط دفع شد هر چند که در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید توپ محمدی از خط رد شده است.

دقیقه ۲۱: حرکت ماشاریپوف از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه رضاوند همراه شد که پس از برخورد توپ به مدافعان پیکان، نصیب مهرداد محمدی شد و او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او پس از برخورد به یکی دیگر از مدافعان، وارد دروازه شد.

دقیقه ۲۲: پاس دیدنی آرش رضاوند از مرکز زمین به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن در مصاف تک به تک با دیناروند، او را دریبل زد و با یک ضربه بغل پای ساده، به زیبایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰: ارسال ضربه کاشته جلالی با ضربه سر حامدی‌فر همراه شد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: حرکت در عرض مهرداد محمدی و ضربه او از پشت دروازه را دیناروند مهار کرد.

دقیقه ۳۸: روی یک ضدحمله سریع از سمت راست، صالح حردانی در مصاف تک به تک با دیناروند وارد محوطه جریمه شد که شوت او را گلر پیکان مهار کرد.

دقیقه ۴۰: استقلال باز هم از سمت راست موقعیت خوبی را خلق کرد که شوت مهرداد محمدی را دیناروند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۵+۳: ارسال خطرناک امیرحسین صدقی از سمت راست پیش از اینکه به پاکدل برسد، توسط مدافعان استقلال به شکل خطرناکی راهی کرنر شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: پیکان صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت نریمان جهان را حسینی مشت کرد.

دقیقه ۵۵: ارسال حردانی از زمین خودی به پشت مدافعان، برای مهرداد محمدی ارسال شد و محمدرضا دیناروند سنگربان پیکان که از دروازه خارج شده بود، در محاسباتش مرتکب اشتباه شد و با دست توپ را دفع کرد و داور بازی نیز این گلر جوان را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

دقیقه ۶۴: ارسال سلمانی در دهانه دروازه با ضربه مهرداد محمدی وارد دروازه شد ولی به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۹: استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زبیر نیک نفس به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به درون زمین بازگشت.

دقیقه ۷۸: صالح حردانی از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که توپ روی پای او جفت و جور نشد و شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: پاس در عمق و چیپ گوستاوو بلانکو در موقعیت تک به تک نصیب امیرعلی صادقی شد و این بازیکن با بی دقتی ضربه اش را به تور کنار دروازه کوبید.

دقیقه ۸۱: ارسال کرنر سامان نریمان جهان با ضربه سر محمد آژیر همراه شد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • حاج ۳لسچ IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    یاشاسین پرسپولیس کبیر ✌️🇮🇷
  • امیر IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    چرا نمیگیریش حامدِ لَک😂😂😂
  • رضا AT ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    بازم گل افساید برای لونگ!!!
  • عدالت خواه IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    زررررشک،،،، پیروزی خودش حسرت بدله
  • یک استقلالی💙💙💙💙 IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    حلالشون ، زحمت کشیدند ، با غیرت بازی کردن ، قهرمان شدند . مبارکشون باشه
    • آرش IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      خیلی معقول و بامرام و منصف هستی دمت گرم
  • احمدی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    با اینکه پیکان خواست استقلال قهرمان بشه اول گور خودش را کند ولی پرسپولیس کاری به نتیجه تیمهای دیگر نداشت و فعل خواستن را صرف کرد و قهرمان شد تبریک به تمام پرسپولیسیها
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    بجای روبان قرمز باید لکه ننگ بذارن روی این نوع جام گرفتن ، درود بر شرف نویدکیا و بازیکناش
  • علی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    پرسپولیس قهرمان شد البته با پارتی بازی
  • لنگ پاره پاره US ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    داوران حسرت گذاشتند پرسپولیس که رتبه اصلیش ۸ جدوله
  • تیمور IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    این تیتر نشان‌دهنده نهایت فشار روانی است که نکونام به نویسنده این مقاله در این فصل وارد کرده.
  • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    دو عامل باعث از دست رفتن قهرمانی استقلال شد. ۱- کادر فنی ترسوی استقلال ۲- کثیف کاری امثال فرشچیان در بین دو نیمه بازی با استقلال خوزستان
  • فرامرز IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    یک سپاس ویژه برای جواد نکونام به عنوان یک هوادار ❤️ ❤️ ❤️ پرسپولیس ❤️❤️ ❤️ به خاطر امانت داریش که 16 هفته صدر جدول را در سرما باد توفان گرما برف و باران نگه داشت و به موقع به صاحبش ❤️ پرسپولیس ❤️ پس داد . به امید باقی ماندن جواد نکونام بر روی نیمکت استقلال.
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    بزرگترین خیانت به پیکان توسط عنایتی: گاو بندی نکونام و عنایتی ناکام ماند نه استقلال قهرمان شد و نه پیکان در لیگ ماند. بزرگترین خیانت کار عنایتی
    • Unknown IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      امسال سال غوغای مربیای کیسه کش بود1-منصوریان 2-رحمتی3- فکری 4-عنایتی همه به شدید ترین وجهی کولاک کردند فک نکنم دیگه کسی سراغ اینا بیاد
  • قلب آبی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    استقلال عاشقتم. ان شاالله در آینده نزدیک قهرمان سه جام می شوی قلب ما همیشه با توست. همیشه هوادارت هستم.
  • لنگ گرجستانی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    وقتی تیمی با بهترین خط دفاعی و بیشترین صدرنشینی قهرمان نمیشه، حتماً اشکالی در کار بوده: 65 درصد داوری و تبانی و 35 درصد کادر و بازیکن و مدیریت
  • 6 IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    مگه قطحی که کیسه قهرمان بشه. کیسه کمک قهرمان
    • حکومتی و حق خور IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      کیسه پوليس کثیف و یک جام کثیف تر
  • . IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    راستی آقای عنایتی ، یادته گفتی لذت برخی باخت ها از برخی بردها بیشتره .. الان با این سقوط ، لذت بردی ؟؟!!!!! به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم تیمت سقوط کرد تا خیلی چیزا یاد بگیری ..
  • لنگ و عقده آسیایی US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    حسرت اونه که بهش نرسی....مثل قهرمانیه سرورت استقلال با دو تا ستاره بین المللی در آسیا....شما لنگیا با قهرمانیه دروغین الکی خوشحالی کنین.
  • پیروزی کویر IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    تبریک ویژه به کمیته داوران فدراسیون لنگی بازم لنگ و بازم گل آفساید آخه چقدر قهرمانی اهدایی به خدا لنگی بودم با این همه کثافت کاری ایران رو بعد ۳۵ سال میبوسیدم میگذاشتم کنار
  • ادموند IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    استقلال عشق آبی دومم شدیم اما با شرافت و مردانگی نه با تبانی و گاوبندی دمتون گرم خسته نباشید فوتبال پاک فقط استقلال
  • ناشناس IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    به سرمربی و بازیکنان دوست داشتنی استقلال خدا قوت و خسته نباشید می گیم خدا پشت و پناهتون باشه تجربه ای که تو این لیگ بدست اومد و خیلی هم تلخ بود بازیکنان هرگز به نتایج سایر تیم ها نگاه نکنن و رو بازی خود تمرکز کنن چون قهرمانی رو خودشون تقدیم به پرسپولیس کردن اما بازم زحمت خودتون رو کشیدید بهترین ها بودید تک تک بازیکنان دوستون داریم قهرمان واقعی شما هستید کارشناس نیستیم اما گلی که پرسپولیس زد مشکوک به آفساید بود کارشناس ها باید نظر بدن در هر صورت به پرسپولیس هم تبریک می گیم خدا کنه استقلال و پرسپولیس نماینده های شایسته ای برای ایران در آسیا باشن
  • محمد صادق🚩 IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    آخی ، چه بد
  • خلیل مهاجر IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    هیچ حسرتی بر دل من که هوادار استقلال هستم در این فصل نماند. من واقعا به آبی های پایتخت افتخار میکنم. آنها در تمام طول فصل بسیار فرا تر از انتظارات من ظاهر شدند و قهرمانی را فقط با اختلاف ۱ امتیاز به تیم بسیار پر مهره پرسپولیس واگذار کردند. استقلال بهترین خط دفاع و بیشترین کلین شیت و بیشترین برد در خانه را به خود اختصاص دادند و فقط با اختلاف دو گل از کسب بهترین خط حمله بازماندند. بعد از به ثمر رسیدن گل اول استقلال دیگر برای من مهم نبود که کدام تیم قهرمان میشود خصوصا اینکه امشب همه خوب بودند و بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و اگر گلی که در نیمه اول از خط عبور کرد را به حساب بیاوریم, پرسپولیس با تفاضل یک گل این عنوان را کسب کرد. در هر صورت فصل بسیار خوبی برای آبی ها بود و در مجموع من کاملا از آنها راضی هستم. در خاتمه کسب عنوان قهرمانی را به پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک میگم و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را دارم.
  • Blue oil well IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    وجدانی یک سوال از مربی پیکان و استقلال عنایتی و نکونام چه چیزی بین شما هست که عنایتی حتی با امکان باخت به استقلال یک دروازبان بی‌تجربه و خیلی جوان ۱۶ یا ۱۷ ساله را در ترکیب گذاشت و خوب شد که هم استقلال قهرمان نشد هم پیکان سقوط کرد هم معنی # 🏆شرافت مشخص شد#نکونام #🔨 #⚒️# 🏆شرافت
    • آبی RU ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      دنبال شرافت میگردی از شمس آذر سراغشو بگیر
  • واعظ آشتیانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    بعنوان یک پرسپولیسی از نکومال تشکر میکنم ، این جام را ممنون حاشیه سازی و جار و جنجالهای ایشان هستیم . هیچ کس نمی‌توانست اینطور جام را به پرسپولیس تقدیم کند . آنهم ۳ هفته آخر ، ممنون جواد چکش ، ممنون آقای همیشه نالان ، ممنون آقای حاشیه
    • استقلالی قدیمی RU ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      از کمیته داوران در وهله اول تشکر ادب باادب
  • ابراهیم از شهرک خاتم IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    قال البرانکو::: الکیسه لا شخصیت.... خخخخ ال اتش نشانی الخیلی الشلوغ.. البته این رو ب زبون الفرهاد المجیدی گفتم
  • جود همر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    چکش طلایی یا اتوبوس مینیاتوری تقدیم نکونام
  • کرام الکاتبین QA ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    برای آبی برای باشگاه حسرت آبی آروم باشید ما می دانستیم غیر ممکنه قهرمان بشید ولی به قدرت تحمل شما اعتماد داریم شما رفتید لیگ سه شش تا خوردید دو هتریک خوردید مثل کوه وایسادید سکته نکردید گریه کنید تا آروم باشید بگید محمد نوری و هاشمی نسب براتون روضه بخونند
  • CA ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    یک جام اول لیگ برای پرسپولیس باید کنار گذاشته بشه و بقیه تیم‌ها با هم رقابت کنند ، لیگ اونوقت جذاب میشه .
  • رضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    رضا لک لک هم نتونست نجاتتان بده واداده بود گل بزنید ولی پرسپولیس جنگید و با شرف جام گرفت تیمی رو بردیم که کیسه ها عرضه نداشتن ببرنشون
  • کیسه ارزان شد: IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    عجب رودستی خوردن عنایتی و مددی. برید ته دره و همونجا تبدیل به آهن قراضه بشید. حقتون بود سقوط. ما که گفته بودیم به شرافت عنایتی شک داریم. ما که گفته بودیم عنایتی آزاده هر چند تا که میخواد گل بخوره. جام بی‌شرفی میرسه به همه مربیا و بازیکنای خودفروخته کیسه‌کش که یا گل مفت میخورن یا وا میدن. مددی و عنایتی مشت نمونه خروارند.
    • حوزه پوليس حکومتی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      لنگ مجانی شد. چون‌ ارزشی ندارد 🤣🤣
  • قلاب IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    وقتی تیمی بدون عناوین مثل بهترین گلزن، پاسور یا دروازه بان (با دو سه هفته صدرنشینی قلابی) قهرمان بشه یه جای کار میلنگه و معلومه کجا
  • توجه IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    وقتی نه بهترین حمله و نه بهترین دفاع لیگ قهرمان بشه دیگه معلومه چه خبر بوده
  • حاج ۳لسچ IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    وقتی هم جام قهرمانی و جام اخلاق باهم ازدست بدی و همش نق بزنی بدونید هیچی نمیشد!! چون هیچی نبودید! نتیجه بازی تو زمین رقم میخوره نه تو کنفرانس های خبری با حرفهای تکراری بدون پشتوانه و البته صفحات مجازی فاکتور بگیر!! ✌️✌️🇮🇷
    • علی شرقی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      جام رو قبل از شروع لیگ به پرسپولیس دادن نه توی زمین! بقیش نمایش بود!
  • هوادار قدیمی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    اول تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس و هواداران پرسپولیس دوم چرا استقلال سی و چند سال نرفته فینال آسیا نرفته و جالب سی و چند سال قبل که استقلال قهرمان آسیا شده هیچ کس به جز ایران فوتبال را جدی نمی‌گرفت حتی تیمی مثل پرسپولیس برای بیرون راندن مربی استقلالی خود که حکومت تحمیل کرده بود رقابت های جام باشگاه‌های آسیا جدی نگرفت و اون تیم هایی که اون موقع حریف استقلال بودن امروز دیگر وجود ندارند و یا حرفی برای گفتن در آسیا ندارند مثل نایب قهرمان چینی آسیا امروز وجود ندارد یا خود استقلال توانی برای بازی در آسیا ندارد حداقل پرسپولیس دوبار همین اواخر به فینال آسیا رفته در زمانی نیم های عربی و کره‌ ای برای تیم های خود صدها میلیون دلار خرج می کنند
  • fred US ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    فکر می کنم بچه ها تو این ۳ بازی آخر به عمد گل می خوردند یا در دقیقه های آخر پیروز می شدند تا چکش را اسکل کنند. اینم همش پای گوشی با حاشیه نسب به دنبال نتیک سرورش , تا به خودش بیاد و تاکتیک عوض کنه , داور سوت رو می زد . :))))
    • ... IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      اتفاقا منم باهات هم‌نظرم فرد جان. من تا آخرین لحظه امید به گل داشتم و خدا خدا میکردم دقایق آخر بازی گل بزنیم تا بیشتر بسوزن.
  • پارسا.ر IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    نگذاشتیم یه آب خوش از گلوی نکونام پایین بره، چشمی و حسینی و محمدی چه فشاری شدن، خیلی حال داد، مثل مرغ پر کنده دست و پا میزدن و حرف الکی میگفتن، خیلی خنده دار بود... دمتونگرم کیسه کشای طناز که همیشه ساعات خوشی رو واسه ما پرسپولیسی‌ها ایجاد میکنید.
  • علی شرقی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    پرسپولیس نه! کمیته داوران ، فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی جام رو از استقلال گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی