نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبرورزشی‌گردی| پرویز مظلومی من را کنار گذاشت/ چون از استقلال حمایت کردم به بعضی‌ها برخورده؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سال‌ها پیش یک ملی‌پوش استقلالی در مصاحبه‌ای خاص به انتقاد  از این باشگاه پرداخت.

استقلال پس از ناکامی در فینال جام حذفی خردادماه سال ۹۵ شرایط خاصی را داشت چون پرویز مظلومی کنار رفته بود و این تیم دنبال سرمربی می‌گشت. در چنین شرایطی امیرحسین صادقی، ملی‌پوش اسبق استقلال طی گفت‌وگو با خبرورزشی ادعاهای جالبی را مطرح کرد.

صادقی با تاکید بر این‌که حق استقلال در فینال جام حذفی شکست نبود، تصریح کرد: من فینال جام حذفی را در خرمشهر از نزدیک دیدم و انصافا باید به پرویز مظلومی هم خسته نباشید گفت. حق استقلال شکست نبود اما به هر حال بی‌رحمی فوتبال نصیب ما شد. در رابطه با سفرم به خرمشهر هم هیچ قصد دیگری غیر از دیدن این شهر از نزدیک، آشنا شدن با رشادت شهدای خرمشهر به ویژه محمد جهان‌آرای عزیز و تماشای فینال جام حذفی نداشتم. البته شاید حمایت‌هایی که از استقلال کردم به بعضی‌ها برخورده است ولی به این حرف‌ها توجهی ندارم. من صرفا برای حمایت از استقلال رفتم حالا بگذارید هر کس هرچه می‌خواهد، بگوید. اول همین فصل (منظور صادقی لیگ پانزدهم است) پرویز مظلومی به خاطر ادعای ضعف خط دفاعی من را کنار گذاشت و صحبت از ترمیم خط دفاعی بود ولی به نظرم مشکل اصلی ساختار دفاعی استقلال وقتی به وجود آمد که روزبه چشمی مصدوم شد.

خبرورزشی‌گردی| پرویز مظلومی من را کنار گذاشت/ چون از استقلال حمایت کردم به بعضی‌ها برخورده؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر US ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    بزرگترین نقطه ضعف استقلال عدم اتحاد پیشکسوتان و عدم احترام به آنان است .چند دستگی در این باشگاه بزرگترین آسیب سالیان گذشته بوده عکس آن فرهنگ احترام در باشگاه پرسپولیس نتیجه آن ایجاد آرامش و ثبات در باشگاه و خلق حماسه .واقعیت این است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی