آنچلوتی: قهرمانی در لیگ قهرمانان اجبار نیست، اما مهم است/ کورتوا در فینال سنگربان اول رئال خواهد بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی به مصاحبه‌های جنجالی اخیر رودریگو واکنش نشان داد و فاش کرد که فردا چه کسی درون دروازه رئال برابر دورتموند قرار می‌گیرد.

شنبه شب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ومبلی لندن، رئال‌مادرید به مصاف دورتموند خواهد رفت تا تکلیف قهرمان لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «این مهمترین بازی سال است. تیم متمرکز است و با اعتماد به نفس می‌تواند بهترین بازی خودش را انجام دهد. ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم تا مهمترین بازی فصل را انجام دهیم، اما با احترام تمام به حریف که کاملا شایسته حضور در فینال بوده و عالی کار کرده است.»

کارلتو سپس در باره رودریگو و اظهار نظرهایش به خصوص در مورد منچچسترسیتی گفت: «از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. این اولین بار نیست و امیدوارم آخرین بار نباشد. ما در تمرین دیروز لحظات خوبی را پشت سر گذاشتیم و من به بازیکنانم از جمله رودریگو اعتماد دارم. رودریگو تا اینجا همه توانش را برای تیم گذاشته و شک ندارم که فردا نیز چنین خواهد کرد. او برای ما بازیکن مهمی بوده، هست و خواهد بود.»

آنچلوتی سنگربان اول رئال را هم معرفی کرد: «لونین فردا به لندن سفر می‌کند و روی نیمکت می‌نشیند. بله، فردا کورتوا بازی می‌کند.»

آنچلوتی در مورد وضعیت تیمش گفت: «مهمترین چیز برای این نوع مسابقات این است که ایده‌های واضحی در ذهن بازیکنان قرار دهیم. هر چه واضح‌تر باشد، تیم استرس کمتری خواهد داشت. واضح است که بازیکنان احساساتی خواهند شد و هر کدام با توجه به شخصیت خود با این فشار کنار می‌آیند. همه برای این بازی استرس خواهند داشت اما ترسیدن طبیعی است ولی در زمین باید کیفیت بالای خودمان را نشان دهیم و فداکاری کنیم.»

سرمربی ایتالیایی در مورد کامبک‌های رئال هم بیان کرد: «پاسخ به این سوال دشوار است. این باشگاه چیز خاصی دارد. آنچه اینجا اتفاق می‌افتد تصادفی نیست. تاریخ، سنت، شخصیت، کیفیت و آنقدر این کامبک‌ها اتفاق می‌افتد که دیگر تصادفی نیستند.»

او درباره تفاوت فینال امسال و سال ۲۰۱۴ هم اظهار داشت: «الان من باتجربه‌تر شده‌ام. نسل گذشته کار بزرگی انجام داد و اینجا هنوز بازیکنانی از آن فینال را داریم. کاری که این بازیکنان انجام داده‌اند، باورنکردنی است.»

آنچلوتی در این باره که رئال حتماً باید قهرمان شود هم گفت: «خیر، لیگ قهرمانان یک وسواس نیست اما قهرمانی در این رقابت‌ها قطعاً اتفاق بسیار مهمی است. فصل ما بدون توجه به اینکه فردا در فینال چه اتفاقی می‌افتد بسیار موفق بوده است.»

او در نهایت درباره کیفیت رئال بعد از جدایی کریم بنزما بیان کرد: «مسئله نگرش و روحیه است. ما لحظاتی سخت داشتیم ولی بازیکنان توانستند گامی رو به جلو بردارند. ما از رفتن بنزما به عنوان فرصتی برای درخشش دیگر بازیکنان نگاه کردیم.»

بیشتر بخوانید: چرا شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از دورتموند است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی