نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
قولم در بازی پرسپولیس و استقلال عملی شد/ امیدوارم در جدول مجازی به این رتبه واقعی برسیم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شمس‌آذر قزوین با اشاره به دو بازی اخیر این تیم گفت: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور هم شد. در بازی مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خوردیم و تیم ما در ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند.

سعید دقیقی در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های سپاهان و شمس‌آذر در آخرین هفته لیگ‌برتر، اظهار کرد: آخرین تقابل ما در فصل با سپاهان و در شهر تاریخی اصفهان است. چند هفته‌ای است که سپاهان خوب نتیجه می‌گیرد. تیم پرمهره با تنوع تاکتیکی بالا است و در هر پست بازیکن خوب دارد و به سرمربی امکان استراحت دادن به برخی بازیکنان می‌دهد.

وی با اشاره به بازی این تیم مقابل سرخابی‌ها افزود: قول دادم باکیفیت بازی کنیم و همینطور شد. تیم ما مقابل پرسپولیس روی اتفاق گل خورد و ده دقیقه پایانی بازی برابر استقلال پرفشارترین دقایق را سپری کردند. 

سرمربی شمس‌آذر یادآور شد: تیم شایسته‌ای در این فصل بودیم. با تمام چالش‌ها و در بازی‌های بزرگ خودمان را ثبت کردیم و رتبه پنجم واقعی را تا الان کسب کرده‌ایم. این تیم شایستگی بخشودگی است، همانطور که سپاهان و پرسپولیس هم بخشیده شدند. امیدوارم در جدول مجازی هم با برگشت امتیاز به جایگاه پنجم برسیم.

بیشتر بخوانید: واکنش سعید دقیقی به حواشی عذرخواهی از استقلالی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    ممکنه که امتیازتون برگرده اما ماجرا دیگه خیلی خیلی بودار میشه ، گرفتی که سعیدخان ؟!
  • فقط آبی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    اینم نشد یکبار مصاحبه کنه منت این ۳ امتیاز منفیو نذاره. یک سال شانسی خوب بازی کردید
  • M56 IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    اینهمه تماشگر قزوینی در طول فصل تشویقت کردن ولی آخر فصل از استقلالی‌ها طلب حلالیت کردی ؟
  • Unknown IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    در پاکی سعید جون شکی نیست با این سبک بازی معرکه با این بازیکنان گمنام که در نیم فصل تیمش با از دست دادن دو بازیکن خوبش اعرابی و رحمان جعفری تضعیف هم شد نشون داد که نتیجه گرفتن به مهره ختم نمی شه اگر مربی ایده تاکتیکی داشته باشه امیدوارم تیم ها به مربی های جوان با اندیشه های تازه میدون بدن و دایره لیگ برتر در گزینش مربی باز تر هم بشه در آینده از سعید دقیقی بیشتر خواهیم شنید
  • قهوه ساز دلونگی CH ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    یارو تو شهر خودش ۳ به ۱ باخته چه رخ عقابی گرفته. آیت الله ابوترابی فرد در اردیبهشت ۱۴۰۲ در جشن صعود شمس آذر به لیگ برتر گفت که از این به بعد من طرفدار شمس آذرم و اون یکی تیمم!!! زیاد رو من دیگه حساب نکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی