نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
بررسی ادعای نکونام در خصوص ستاره‌های پرسپولیس/ قرمزها برای خریدهای نیم فصل چقدر هزینه کردند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی استقلال مدعی شد پرسپولیس در نیم فصل یک میلیون دلار پول خرید بازیکن داده است.

درحالی به ایستگاه پایانی لیگ برتر رسیدیم که حواشی این لیگ نه تنها به پایان نرسیده و حتی کم نشده، بلکه روز به روز هم بیشتر می‌شود. جواد نکونام سرمربی استقلال که تیمش دو هفته قبل صدر را تقویم رقیب سنتی کرد، در صحبت‌های اخیرش بارها به پرسپولیس کنایه زده و حتی صدرنشینی این تیم را هم زیر سوال برده است. نکونام امروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی آخر تیمش مقابل پیکان باز هم در مورد پرسپولیس حرف زد و مدعی شد که این تیم در نقل و انتقالات زمستانی بالای یک میلیون دلار هزینه کرده و مبلغ زیادی را صرف خرید بازیکن در نیم فصل کرده است.

سرمربی آبی‌ها در این خصوص گفت: بارها گفتم و باز هم می‌گویم که نیم فصل برای جذب بازیکن، بالای یک میلیون دلار پول دادند. اتفاقات داوری و مدیریتی هم نداشتند. به همین دلیل مربی‌شان آرام است و با آسودگی صحبت می‌کند. خواهید دید اگر برعکس می‌شد، اتفاقات دیگری می‌افتاد. تا قبل از اینکه ما از صدر پایین بیاییم، اتفاقاتی رخ داد که باورمان نمی‌شد اما اکنون همه چیز در سکوت و آرامش پیش می‌رود.

اما ادعای نکونام در مورد پرسپولیس و خریدهای این تیم تا چه حد صحت دارد!؟

پرسپولیس که مدعی شماره یک قهرمانی به حساب می‌آید و حالا همه چیز در دستان این تیم است، در نیم فصل دوم و در نقل و انتقالات زمستانی عبدالکریم حسن مرد سال سابق آسیا را به خدمت گرفت. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد قرارداد این بازیکن تاثیرگذار که مهره فیکس قرمزها هم به حساب می‌آید، برای یک فصل و نیم چیزی در حدود ۷۵۰ هزار دلار است. عبدالکریم برای نیم فصل ۲۵۰ هزار دلار دستمزد می‌گیرد و برای فصل آینده هم قرارداد این بازیکن با پرسپولیس در حدود ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود.

دیگر خرید زمستانی پرسپولیسی‌ها که بدون شک بهترین آن‌ها هم محسوب می‌شود، اوستون اورونوف ازبکستانی بود. اورونوف که عملکرد فوق العاده ای در نیم فصل دوم داشته و حتی در ابتدا قرار بود راهی استقلال شود، قراردادی به ارزش ۸۵۰ هزار دلار با پرسپولیس امضا کرده است. قرارداد ستاره ازبکستانی پرسپولیس هم یک سال و نیمه بسته شده است. اورونوف برای نیم فصل ۳۰۰ و برای فصل بعد هم ۵۵۰ هزار دلار از پرسپولیس دستمزد خواهد گرفت.

محمد خدابنده لو و عیسی آل کثیر دو خرید دیگر قرمزها در نیم فصل بودند که مجموعا برای این دو بازیکن چیزی در حدود ۱۰ میلیارد برای نیم فصل هزینه شده است. همچنین ابوالفضل بابایی بازیکن جوانی بود که به پرسپولیس اضافه شد ولی خب مبلغ قرارداد این بازیکن بسیار ناچیز است. پرسپولیس چیزی در حدود ۱۲ میلیارد برای بازیکنان ایرانی خود و مبلغی در حدود ۵۵۰ هزار دلار هم برای دو ستاره خارجی خود در نیم فصل پول پرداخت کرده است که رقم معقولی به حساب می‌آید.

همچنین پرسپولیس در نیم فصل ۴ بازیکن خود را هم از دست داد و مبلغ قرارداد این نفرات از هزینه‌های باشگاه کم خواهد شد. شهاب زاهدی، نبیل باهویی، میلاد سرلک و محمد عمری ۴ بازیکنی بودند که از پرسپولیس جدا شدند. همچنین لازم به ذکر است که زاهدی برای جدایی از پرسپولیس ضمن بخشیدن طلبش، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار هم به این باشگاه پرداخت کرد و بعد رضایتنامه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس در این شرایط قهرمان می‌شود/ شانس استقلال برای قهرمانی چه‌قدر است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مملی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    خوبه که ماهیت این بشر واس هوادارای خودشونم روشن شد وکسی دیگه واس حرفاش پشیزی ارزش قائل نبست
    • ایران و استقلال در تحریم استکبار IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      این خیلی خوبه که خبرننگاران سرخ در همه عرصه ها حضور دارن و سریع میتونن هزینه ها و دخل و خرج تیم محبوبشان را محاسبه کنند و مقابل استقلال قد علم کنند میسی که شماها هستین البته بعلاوه کمیته داوران !
  • سامان IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    بنظرم پورعلی گنجی رو هم باید به لیست اضافه کنید . چون در مسابقات ملی مصدوم شد. کل رقم قراردادشو فیفا پرداخت میکنه .
  • ارش IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    اینم شد مربی ،خدایش از حرفه ای گری چی بلدی خدایش شخصیت مربی گری نداره چه تو فولاد چه استقلال ثابت کرد هیچی بارش نیست بازی با گلگهرشو نگاه کردم حالم بهم خورد از بازی استقلال چطور ادعای قهرمانی داره اصلا قهرمان شدن تیم استقلال با ابن سبک بازی مایع ابرو ریزی لیگ ایرانه
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    انتقاد تند فردوسی‌پور از نکونام؛ به همه چیز اعتراض دارد/ بازی پرسپولیس را ندیده مصاحبه کردند!
  • علیمحمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    دوباره فرافکنی.
  • فرهاد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    میشه به نکونام بگین برای ماشارپف وبلانکووسیلواچقدهزینه کرده؟اوناهم که نیومدن بخاطرچشم وابروی نکونام بقول هاشمی نسب با۵۰میلیون بازی کنن،جرأت داره نشرکنه
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      اصلا اهمیت نداره که این دو تا چقدر هزینه داشتن. زیاد اهمیت به این نق نق کردنا نده. هیچوقت تو هوچیگری حریف این بابا نمیشی. توی این زمین بهتره بازی نکنی. این بابا همونیه که کل فصل زیرآب خطیرو زد و بعنوان دشمن شماره یک استقلال معرفیش کردو چسبوندش به پرسپولیس. ولی دو هفته بدون خطیر نتونست تیمو صدر نگه داره!
    • ارتش سرخ IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      تازه یامگا را فراموش کردی ، این بابا فقط دومیلیون دلار ،پول بی زبون رو ازشون گرفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد صادق🚩 IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    هر چی چکش بگه ⚒️
  • عدالت خواه IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    این اعداد و ارقام برای منفور پیروزی تهران کاملا معقول، منطقی و مجاز است، میگی نع، از قربان زاده بپرس
    • ارتش سرخ IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      پرسپولیس سرور کیسه پاره و محبوب همه ایران است .❤️🚩
  • امین m.i.s IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    آدم خوبه از شما بازیکن بخره،خیلی خوب و مناسب حساب میکنی،طرف از سپاهان63میلیارد گرفته و بعد شما حتی یک دهمشم حساب نمیکنی،کلا اعداد و ارقام تون با حساب کتاب علی بیرانوندها فکر کنم
    • مسعود IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      بخاطر ھمون 63میلیارد رفت سپاھان، دید فوتبالش دارہ نابود مےشہ برگشت، آدم دانا، اگہ پرسپولیس اینقدر پول مےداد خوب چرا گذاشت برہ وقتے مھاجم ھم نداشت؟! کہ اگہ نرفتہ بود، دو ھفتہ پیش قھرمانے رو جشن گرفتہ بود
  • تماشاچی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    درود بر شما و سایت وزین شما ....متاسفانه سایت پربیننده ای که با کلمه ی ورزش هم خودشو ورزشی می‌دونه چنان بی مهابا و بچگانه به حمایت از تیم آبی می‌پردازه که آدم تصور می‌کنه وارد فن پیج تیم آبی پایتخت شده ...ممنون از شما که بی طرفانه قضاوت میکنید....
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    "اتفاقات داوری و مدیریتی هم نداشتند. به همین دلیل مربی‌شان آرام است و با آسودگی صحبت می‌کند." اگه بازیکن کم سابقه ای بود، می‌گفتیم راهشو بلد نیست و نمی دونه و تمرکز و آرمشو یاد نگرفته. ولی با این سابقه، قطعا این بهونه ها شارلاتان بازیه و صرفا میتونه بخش کم سن و سال و بخش هوچی هوادار استقلال رو قانع کنه. والا خطیر بدبخت تا زمانی که بود تیم جنابعالی صدر جدول بود!!!
  • عدالت قرمز IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    وقتی بازی پرسپولیس با هوادار را گفتند حتما" باید بدون تماشاگر ودر دستگردی برگزار بشه حق خوری نشد !!! اما حالا که بازی کیسه باید بدون تماشاگر باشه حق خوری شده ،شما دیگه چه آدمای بیخودی هستین !!!!
  • محمد US ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    دوست عزیز شاید امروز تیم تو قهرمان شد بعد این هوچی گری هات مایه خفت نیست پرسپولیس یه هفته بعد بازی داره تو درباره داور و حق کشی هاش مصاحبه میکنی هنوز فصل بعد نیامد اعداد و ارقام از خودت در میاری و چرت و پرت میگی یه انسان مگه چقدر انرژی و توان داره تو مربی هستی یا مدیر رسانه تیم نفهمیدیم واله بجای لیچار گفتن بشین باتیم خودت کارکن تمرین کن ،برنامه ریزی کن وقتی اسمار جوابت نمیده یعنی داری برای پرسپولیس توپ میزنی و تو زمینش بازی میکنی
  • 6 IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    اورونوف کلی سوزونده کیسه ها رو خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی