نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
۱ |
۰
پشت پرده تصمیم جنجالی برای لواندوفسکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی به دلایل متعددی خواستار فروش مهاجم لهستانی تیمش در تابستان بود اما خودش اخراج شد و باید صبر کرد و دید که وضعیت لواندوفسکی زیر نظر فلیک به چه صورت خواهد بود.

با اخراج ژاوی هرناندس و آمدن هانسی فلیک، انتظار می‌رود که شرایط برخی از بازیکنان بارسلونا تغییر کند. یکی از آن‌ها روبرت لواندوفسکی است و طبق گزارش اسپورت، ژاوی به دلایل متعددی خواستار فروش او در تابستان امسال بود.

ژاوی معتقد بود که تلاش‌های لواندوفسکی برای بازی بدون توپ بسیار پایین‌تر از حد متوسط است. ضمن اینکه او مهاجمی می‌خواست که بتواند رابط خوبی در بازی باشد، که به نظر او لواندوفسکی در این مورد ضعیف است. این گزارش به اطلاعاتی از روزنامه‌نگار ریکارد تورکومادا اشاره می‌کند که به رادیو کاتالونیا گفته یکی از دلایلی که ژاوی می‌خواست لواندوفسکی برود، عدم همدلی او با اعضای جوان تیم اصلی بود. از نظر ژاوی این بازیکن ۳۵ ساله نسبت به بازیکنانی که هنوز روحیه لطیفی در فوتبال دارند بیش از حد سختگیر بود و سرمربی چنین ویژگی‌ای را از رهبر تیمش نمی‌خواست.

این احتمال وجود دارد که لواندوفسکی با آمدن فلیک حداقل برای یک فصل دیگر در بارسلونا بماند، چراکه این دو نفر در بایرن مونیخ بسیار موفق عمل کردند. باید صبر کرد و دید تغییرات تیم زیر نظر مربی تازه‌وارد به چه صورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هشدار به سرمربی بعدی بارسلونا: رنج خواهی کشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 666666 IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    در مورد رفتار سخت لوا با بازیکنان جوان، با ژاوی موافقم حداقل طبق مشاهدات از قاب تلویزیون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی